تراکنش‌های عجیب و چند تریلیونی نهنگ‌ها در بازار پپه! قیمت PEPE چه واکنشی می‌دهد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت پپه (PEPE) در هفته اخیر شاهد ریزش ۱۴ درصدی بوده است. این کاهش قیمت و نقل و انتقالات عجیب نهنگ‌ها در بازار پپه موجب افزایش گمانه‌زنی‌ها در مورد این رمزارز و آینده قیمتی آن شده است.

طبق داده‌های پلتفرم تحلیلی آرخام اینتلیجنس (Arkham Intelligence)، یک نهنگ ۲ تریلیون پپه را به ارزش ۱۸.۴۲ میلیون دلار در پروژه بلاکچین Sophon استیک کرده است.

این نهنگ در سال گذشته،‌ این توکن‌ها را به مبلغ ۲.۳۳ میلیون دلار جمع‌آوری کرده بود و اکنون سود تحقق‌نیافته‌ای به ارزش ۱۶.۰۹ میلیون دلار دارد. تصمیم به استیک کردن به جای فروش این توکن‌ها، باعث شده تا شایعات زیادی در صنعت کریپتو به وجود آید.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


به طور همزمان، پلتفرم ویل‌آلرت (Whale Alert) از انتقال بزرگ ۹ تریلیون پپه به ارزش ۸۲.۱۷ میلیون دلار به بای‌بیت خبر داده است. جالب اینجاست دیروز گزارش شده بود که همین نهنگ، ۹ تریلیون پپه از بای‌بیت برداشت کرده است.

علاوه بر این، بازارساز وینترمیوت (Wintermute) نیز دیروز ۷۰۲ میلیارد پپه را به صرافی بایننس انتقال داده است.

در این میان، برخلاف روند گسترده‌ بازار کریپتو، پپه در ابتدای امروز در منطقه قرمز معامله می‌شد. با این حال، در زمان نگارش این خبر، قیمت کمی بهبود یافته و با حدود ۱ درصد افزایش نسبت به روز گذشته، در محدوده ۰.۰۰۰۰۹۲ دلار قرار دارد.

داده‌های کوین‌گلس (Coinglass) نیز حاکی از افزایش ۱۰.۱۹ درصدی سود باز قراردادهای آتی پپه و رسیدن آن به ۱۰۰.۴۶ میلیون دلار است. اما حجم معاملات مشتقات پپه ۴۳.۳۲ درصد کاهش یافته و به ۱.۲۵ میلیارد دلار رسیده که نشان‌دهنده احساسات نامطمئن سرمایه‌گذاران درباره این دارایی است.

علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی (RSI) پپه اکنون روی ۳۸ و در وضعیت خنثی قرار دارد. این بدان معنی است که پپه نه در منطقه اشباع خرید قرار دارد و نه در منطقه اشباع فروش.





منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

۳ میم‌کوین آماده انفجار در ماه جولای!

زمان مطالعه: 2 دقیقه در دنیای کریپتو، میم‌کوین‌ها به دلیل ماهیت سرگرم‌کننده و پتانسیل رشد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد