تراکنش‌های عجیب نهنگ‌های پندل در بازار نزولی! قیمت PENDLE آماده جهش است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در حالی که بازار ارزهای دیجیتال امروز با نوسانات قیمتی دست و پنجه نرم می‌کند، توجه‌ها به سمت فعالیت نهنگ‌های رمزارز پندل (PENDLE) جلب شده است.

پلتفرم تحلیلی اسپات‌آن‌چین (Spot On Chain) در گزارش اخیر خود، از دو تراکنش بزرگ پندل خبر می‌دهد. در تراکنش اول، یک نهنگ خفته، ۷۷۵ هزار توکن‌ پندل به ارزش تخمینی ۳.۸۳ میلیون دلار را به صرافی بایننس منتقل کرده است.

با وجود این تراکنش، این نهنگ همچنان ۴.۲۷ میلیون پندل به ارزش ۲۱.۷ میلیون دلار در اختیار دارد.

از سوی دیگر، آرتور هیز، یکی از بنیان‌گذاران صرافی بیتمکس، اقدام به قفل کردن ۱.۶۵ میلیون توکن پندل تا پنجم سپتامبر کرده است.

فعالیت نهنگ‌ها در بازار پندل، هم فرصت و هم چالش‌هایی را برای سرمایه‌گذاران ایجاد کرده است. از یک طرف، ورود حجم قابل‌توجهی از این توکن به صرافی‌ها می‌تواند با افزایش عرضه در کوتاه‌مدت، فشار کاهشی بر قیمت وارد کند.

در طرف مقابل، تصمیم آرتور هیز برای قفل کردن مقدار قابل‌توجهی از توکن‌ها تا سپتامبر، نشان‌دهنده‌ چشم‌انداز مثبت او نسبت به آینده‌ پندل است.

این رأی اعتماد از سوی یک شخصیت برجسته در حوزه‌ ارزهای دیجیتال، می‌تواند سرمایه‌گذاران بیشتری را جذب کرده و به افزایش قیمت پندل کمک کند. در این میان، بسیاری از فعالان بازار این تحرکات را به عنوان سیگنال‌های خرید تفسیر کرده‌اند.

در زمان نگارش این خبر، پندل با ۴.۲۱ درصد افت روزانه در محدوده قیمتی ۵.۱۲ دلاری معامله می‌شود و از بالاترین سطح قیمتی خود در ۲۴ ساعت گذشته یعنی ۵.۵۱ دلار فاصله گرفته است.

با این حال طی یک ماه گذشته، قیمت پندل افزایش بیش از ۱۸ درصدی را برای خود حفظ کرده که بیانگر علاقه فعالان بازار به این توکن است.

با توجه به سیگنال‌های امروز، سرمایه‌گذاران ممکن است سطوح قیمتی فعلی پندل را به عنوان یک نقطه‌ ورود جذاب در نظر بگیرند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تراکنش‌های عجیب نهنگ‌های پندل در بازار نزولی! قیمت PENDLE آماده جهش است؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پرسودترین و پرضررترین رمزارزهای امروز (۱۱ تیر ۱۴۰۳)

زمان مطالعه: 2 دقیقه با توجه به داده‌های منتشرشده، اکثر ارزهای دیجیتال بازار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *