ترامپ در دادگاه گناهکار شناخته شد؛ نوسانات شدید در بازار میم‌کوین‌های سیاسی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

روز گذشته، پنج‌شنبه ۳۰ می، هیئت منصفه دادگاه نیویورک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا را در هر ۳۴ فقره اتهام در پرونده مربوط به پنهان کردن پرداخت‌های غیراخلاقی و جعل اسناد تجاری، مجرم تشخیص داد. به این ترتیب، ترامپ ممکن است با حکم زندان مواجه شود که می‌تواند تعلیق گردد و یا مجبور شود جریمه نقدی پرداخت کند.
با این حال، ترامپ به تجدیدنظرخواهی از احکام دادگاه‌ها شهرت دارد و احتمالاً برای این محکومیت نیز درخواست تجدیدنظر خواهد کرد که می‌تواند صدور حکم او را به طور قابل‌توجهی به تاخیر بیاندازد.

در واکنش به خبر محکومیت ترامپ، میم کوین‌های مرتبط با او شاهد ریزش قابل‌توجه قیمت خود بودند. برای مثال، به دنبال انتشار این خبر، قیمت ماگا (TRUMP)، بزرگ‌ترین میم کوین با تم ترامپ از نظر ارزش بازار، از ۱۶٫۸۴ دلار تا ۱۱٫۳۱ دلار سقوط کرد.
قیمت میم کوین‌های دیگر مانند ماگا هت (MAGA) و سوپر ترامپ (STRUMP) نیز در ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب ۳۰ و ۲۸ درصد کاهش یافته است.
این اتفاق همچنین باعث ظهور میم کوین‌های جدیدی با تم ترامپ شده که از جمله آنها می‌توان به «ترامپ را آزاد کنید- Free Trump» با نماد FREE و «هرگز تسلیم نشو- NEVER SURRENDER» با نماد TRUMP، اشاره کرد. بر اساس داده‌‌های پلتفرم DEX Screener، قیمت این دو میم کوین در ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب ۴،۰۸۷ و ۳،۰۶۸ درصد افزایش یافته است.
در این میان، میم کوین‌های با تم جو بایدن، رئیس‌جمهور کنونی نیز پس از صدور حکم ترامپ رشد کرده‌اند. این تغییر در احساسات بازار نشان می‌دهد که چگونه رویدادهای سیاسی می‌توانند بر ارزش ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارند.
علی‌رغم صدور این حکم، شانس برنده شدن ترامپ در انتخابات آتی همچنان بیشتر از بایدن است (۵۶ درصد در برابر ۳۸ درصد).

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ترامپ در دادگاه گناهکار شناخته شد؛ نوسانات شدید در بازار میم‌کوین‌های سیاسی! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

اولین مناظره انتخاباتی ترامپ و بایدن برگزار شد؛ واکنش بازار کریپتو چه بود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه اولین مناظره انتخاباتی در ایالات متحده بین جو بایدن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *