تداوم صعود قیمت هوپی؛ علت افزایش محبوبیت این میم‌کوین در بین معامله‌گران چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کل بازار ارزهای دیجیتال، از جمله بخش‌ میم‌کوین‌ها، در حال حاضر و پس از یک مرحله رشد سریع، در رکود نسبی به سر می‌برد. بسیاری از کارشناسان معتقدند که این مرحله، بخشی طبیعی از چرخه بازار است و معامله‌گران نباید در مورد آن نگران باشند.

در واقع، این دوره فرصتی استراتژیک را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند تا با شناسایی توکن‌های دارای پتانسیل، بازدهی سرمایه خود را تا پایان سال جاری افزایش دهند.

یکی از این توکن‌های پرپتانسیل، میم‌کوین هوپی (Hoppy) است که با عملکرد درخشان خود، توجه معامله‌گران و تحلیلگران را جلب کرده است.

قیمت میم‌کوین هوپی طی ۲۴ ساعت گذشته با رشدی ۳۷ درصدی به ۰.۰۰۰۰۷۹ دلار و ارزش بازار آن به ۳۳.۱ میلیون دلار رسیده است. حجم معاملات روزانه این ارز دیجیتال نیز با جهشی ۳۰ درصدی به ۴.۱۸ میلیون دلار افزایش یافته است.

هوپی یک کاراکتر قورباغه‌ای با ویژگی‌های انسان‌مانند است که با الهام از کتاب کمیک معروف نایت رایدرز (Night Riders) در سال ۲۰۱۲ توسط هنرمند و تصویرگر مشهور، مت فیوری (Matt Furie) ساخته شد.

ارز دیجیتال هوپی نیز که با الهام از این میم، در ماه آوریل امسال به بازار عرضه شد، تا کنون در چندین صرافی معتبر فهرست شده و ارزش بازار آن از زمان راه‌اندازی، از ۱ میلیون دلار به بیش از ۳۳ میلیون دلار افزایش یافته که از پتانسیل رشد آن در آینده حکایت دارد.

حمایت توسعه‌دهندگان برجسته، یکی دیگر از عواملی است که کارشناسان را نسبت به آینده این میم‌کوین امیدوار کرده است. همچنین، حمایت جامعه و رشد قیمت آن در شرایط نزولی بازار، از دیگر نکات مثبت این پروژه محسوب می‌شوند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تداوم صعود قیمت هوپی؛ علت افزایش محبوبیت این میم‌کوین در بین معامله‌گران چیست؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

شرکت ون‌اک برای راه‌اندازی اولین ETF سولانا در ایالات متحده درخواست داد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه شرکت مدیریت سرمایه ون‌اک (VanEck) با ثبت اولین درخواست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *