تداوم رایزنی‌ها برای دریافت مرحله سوم سود سهام عدالت از ۴ شرکت

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت سپرده گذاری مرکزی با اشاره به پیگیری‌های فراوان سهامداران عدالت در خصوص زمان دریافت مرحله سوم سود سال مالی منتهی به اسفند 1401، اعلام کرد: با وجود رایزنی‌ها و مکاتبات مکرر و اتمام مهلت قانونی 8 ماهه شرکت‌ها برای پرداخت سود سهام بر اساس قانون تجارت، همچنان 4 شرکت‌ سود سهام عدالت را به حساب‌ها واریز نکرده‌اند.

گروه مپنا، هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و پالایشگاه بندرعباس تا کنون وجوه مرحله سوم را واریز نکرده‌اند. شرکت فجر انرژی خلیج فارس نیز از افزایش سرمایه از محل سود سهام عدالت خبر داده بود اما تا کنون مسئولان این شرکت میزان دقیق افزایش سرمایه را اعلام نکرده‌اند.

با توجه به شرایط فوق، اکنون امکان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مسیر نیست اما سازمان بورس و سپرده‌گذاری مرکزی در حال مذاکره برای دریافت سود از شرکت‌های فوق هستند تا بتوانند مجوزهای لازم را از شورای عالی بورس برای واریز مرحله پایانی سود سهام عدالت اخذ کنند.

بر اساس این گزارش، مراحل اول و دوم سود سهام عدالت سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ اواخر آذر و اسفند سال گذشته به حساب بیش از ۴۳ میلیون سهامدار واریز شد.

انتهای پیام

 


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

(تصاویر) سفر به ایران قدیم؛ ملکه هیپی‌های ایران خودکشی کرد!

۵۰ سال پیش مهرنوش شریعت‌پناهی که به عنوان ملکه هیپی‌ها ایرانی مشهور شده بود، به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد