تحلیل کاردانو – مجله نوبیتکس

تحلیل کاردانو نشان می‌دهد که فشار خرید این ارز دیجیتال در سطوح بالا کاهش یافته‌ و جلوی رشد آن را می‌گیرد.

خلاصه تحلیل

  • یک حمایت جزئی در نزدیکی خط روند صعودی موجود در نمودار کادرانو وجود دارد.
  • با این حال اگر این حمایت از دست برود، قیمت کاردانو احتمالاً به ۰.۳۱ دلار می‌رسد.

به گزارش کوین تلگراف، روند نزولی کاردانو

ADA:


باعث شد قیمت آن به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (موج قرمز رنگ، ۰.۳۸ دلار) سقوط کند. این امر نشان می‌دهد فشار خرید کاردانو در سطوح بالا کاهش می‌یابد.

تحلیل کاردانو

روند نزولی مذکور در نهایت هم باعث شد قیمت کاردانو به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۰.۳۶ دلار) برسد. یک حمایت جزئی در نزدیکی خط روند صعودی موجود در نمودار کادرانو وجود دارد. با این حال اگر این حمایت از دست برود، قیمت کاردانو احتمالاً به ۰.۳۱ دلار می‌رسد.

علاوه بر این تحلیل کاردانو نشان می‌دهد که اگر قیمت آن به بالای حمایت مذکور برسد، فشار خرید آن افزایش یافته‌ و قیمت آن ممکن است تا خط روند نزولی مذکور افزایش یابد. خریداران باید این مانع را برطرف کنند تا نشان دهند روند کاردانو در کوتاه‌مدت تغییر کرده است.

تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی یا ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

تحلیل نات کوین؛ آینده NOT چه خواهد شد؟

تحلیل نات کوین نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال در حال حاضر با مشکلات و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد