تحلیل قیمت فانتوم؛ کاهش FTM تا کجا ادامه دارد؟

کاهش ۱۲ درصدی قیمت فانتوم در هفته گذشته بسیاری از هولدرهای این ارز دیجیتال را نگران کرده است.

خلاصه تحلیل

  • شاخص NVT نشان می‌دهد که فشار نزولی FTM به پایان نرسیده‌ است. 
  • فشار فروش فانتوم در صرافی‌ها بیشتر از فشار خرید آن است.

به گزارش بی‌این کریپتو، شاخص NVT نشان می‌دهد که فشار نزولی فانتوم

FTM:


به پایان نرسیده‌ است. نسبت NVT یا نسبت ارزش شبکه به تراکنش‌ها با مقایسه مارکت کپ و حجم معاملات نشان می‌دهد که قیمت یک ارز دیجیتال بیش از حد رشد کرده است یا خیر.

داده‌های وب سایت سنتیمنت هم نشان می‌دهد که نسبت NVT فانتوم در ۱۷ ژوئن (۲۸ خرداد) به ۲٬۹۹۷ رسیده‌ و ریسک نزولی آن افزایش یافته‌ است.

شاخص NVT فانتوم

از طرف دیگر داده‌های مربوط به معاملات FTM در صرافی‌ها هم این مسئله را تایید می‌کند. به عبارت دیگر داده‌های وب سایت این‌تو دبلاک (IntoTheBlock) نشان می‌دهد که ۵۰.۶۳ میلیون FTM در جهت خرید و ۸۱.۳۵ میلیون FTM در جهت فروش فانتوم قرار دارد.

مقایسه خرید و فروش FTM

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۰.۶۹ دلار) و میانگین متحرک ساده ۵۰ (موج قرمز رنگ، ۰.۷۴ دلار) فانتوم هم نشان می‌دهد که فشار فروش آن افزایش یافته‌ است. علاوه بر این میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه رسیده‌ و فشار فروش مذکور را تایید کرده است. کاهش قیمت فانتوم به زیر محدوده ۰.۶ دلار سیگنال نگران‌کننده‌ای محسوب می‌شود. اگر فشار فروش این توکن ادامه داشته باشد، احتمال این وجود دارد که FTM به سطح ۰.۵۸ دلار و یا حتی ۰.۵۵ دلار برسد.

نمودار قیمت فانتوم

مطالب تحلیلی منتشرشده در نوبیتکس صرفا جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته تحلیل قیمت فانتوم؛ کاهش FTM تا کجا ادامه دارد؟ اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

تحلیل قیمت تون کوین، دوج کوین، کاردانو، آوالانچ و شیبا اینو (۹ تیر ۱۴۰۳)

در چند هفته گذشته همزمان با کاهش قیمت بیت کوین، آلت کوین‌های بزرگ بازار شاهد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *