تحلیل قیمت تون کوین، دوج کوین، شیبا اینو، کاردانو و آوالانچ (۲۴ خرداد ۱۴۰۳)

آلت کوین در تلاش هستند حرکت‌های صعودی جدیدی را شروع کنند اما سوال این جا است که آیا آن‌ها موفق می‌شوند؟

خلاصه تحلیل

  • فروشندگان تون کوین تلاش کردند تا قیمت آن را به زیر خط روند صعودی موجود در نمودار روزانه‌اش در ۱۱ ژوئن (۲۲ خرداد) بکشانند، اما خریداران TON از آن حمایت کردند.
  • دوج کوین بعد از رسیدن به سطح ۰.۱۳ دلار به شدت افزایش یافت و نشان داد که خریداران آن منتظر اصلاح عمیق‌تر نیستند.

به گزارش کوین تلگراف، شرکت ژاپنی «Metaplanet» از روند خنثی بیت کوین برای افزایش ذخایر خود استفاده کرده است. این شرکت در ۱۱ ژوئن (۲۲ خرداد) اعلام کرد که ۲۳.۲۵ بیت کوین خریداری کرده و کل ذخایر خود را به ۱۴۱.۰۷ بیت کوین رسانده است. شایان ذکر است که این شرکت ذخایر خود را به طور متوسط با قیمت ۶۵٬۳۶۵ دلار خریداری کرده است.

حالا باید دید که آیا انباشت بیت کوین روی بازار آلت کوین‌ها هم تاثیر می‌گذارد؟ در مطلب پیش رو تحلیل قیمت تون کوین و ۴ آلت کوین دیگر را بررسی کرده‌ایم تا مقاومت‌ها و حمایت‌های پیش روی آن‌ها در کوتاه‌مدت را مشخص کنیم.

تحلیل قیمت تون کوین

فروشندگان تون کوین تلاش کردند تا قیمت آن را به زیر خط روند صعودی موجود در نمودار روزانه‌اش در ۱۱ ژوئن (۲۲ خرداد) بکشانند، اما خریداران TON از آن حمایت کردند.

تحلیل قیمت تون کوین

شیب میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۶.۹ دلار) نشان می‌دهد که فشار خرید تون کوین بیشتر از فشار فروش آن است. در نتیجه تون کوین احتمالاً سعی خواهد کرد تا خود را به بالای مقاومت سربار ۷.۶۷ دلار برساند. اگر این ارز دیجیتال موفق شود، در ادامه ممکن است تا محدوده ۱۰ دلار افزایش یابد.

در عوض اگر قیمت تون کوین بعد از رسیدن به محدوده ۷.۶۷ دلار کاهش یابد، نشان می‌دهد که فشار فروش آن در سطوح بالاتر رشد می‌کند. در نتیجه احتمال سقوط TON تا زیر خط روند صعودی مذکور افزایش می‌یابد. چنین حرکتی الگوی مثلث صعودی TON را باطل کرده و آن را تا محدوده ۶ دلار کاهش می‌دهد.

تحلیل قیمت دوج کوین

دوج کوین بعد از رسیدن به سطح ۰.۱۳ دلار به شدت افزایش یافت و نشان داد که خریداران آن منتظر اصلاح عمیق‌تر نیستند.

تحلیل قیمت دوج کوین

میانگین‌های متحرک احتمالاً به عنوان مانع اساسی DOGE در مسیر صعودی آن عمل می‌کنند. اگر قیمت دوج کوین بعد از رسیدن به میانگین‌های متحرک کاهش یابد، ممکن است دوباره تا سطح ۰.۱۲ دلار سقوط کند.

برعکس اگر قیمت دوج کوین به بالای میانگین‌های متحرک برسد، نشان می‌دهد که این میم کوین ممکن است برای مدتی طولانی‌تری در رنج ۰.۱۲ دلار تا ۰.۱۸ دلار در نوسان باشد. روند دوج کوین با عبور از مقاومت ۰.۱۸ صعودی خواهد شد.

تحلیل قیمت شیبا اینو

شیبا اینو در چند روز گذشته در رنج ۰.۰۰۰۰۲۰ دلار تا ۰.۰۰۰۰۳۰ دلار در نوسان بود. این امر نشان داد فشار فروش شیبا اینو در سطوح بالاتر رشد می‌کند.

تحلیل قیمت شیبا اینو

شیبا اینو احتمالاً سعی خواهد کرد از حمایت ۰.۰۰۰۰۲۰ دلار دفاع کند، زیرا با از دست رفتن‌ این حمایت مرحله بعدی روند نزولی آن آغاز می‌شود. سپس شیبا اینو می‌تواند تا سطح ۷۸.۶٪ فیبوناچی اصلاحی در محدوده ۰.۰۰۰۰۱۷ دلار سقوط کند.

برخلاف این فرض اگر قیمت شیبا اینو از سطوح فعلی رشد کند و به بالای میانگین‌های متحرک خود برسد، نشان‌ می‌دهد که برای مدت بیشتری در رنج خود باقی می‌ماند. شیبا اینو به طور کلی برای آغاز روند صعودی خود باید از مقاومت ۰.۰۰۰۰۳۰ دلار عبور کند.

تحلیل قیمت کاردانو

کاردانو در ۱۰ ژوئن (۲۱ خرداد) به زیر حمایت الگوی مثلث خود رسید و نشان داد که ممکن است این سطح را به مقاومت خود تبدیل کند.

تحلیل قیمت کاردانو

کاهش قیمت کاردانو تا سطح ۰.۴۱ دلار ادامه داشت اما فشار خرید آن کمی رشد کرد. به نظر می‌رسد این ارز دیجیتال حالا در تلاش است دوباره به بالای میانگین‌های متحرک خود برسد. اگر این آلت کوین موفق شود، نشان می‌دهد کاهش قیمت آن یک تله خرسی بوده است. در نتیجه ADA می‌تواند تا خط روند نزولی موجود در نمودار روزانه‌اش رشد کند.

برعکس اگر قیمت کاردانو بعد از رسیدن به میانگین‌های متحرک کاهش یاید، نشان می‌دهد که احساسات هولدرهای آن منفی شده و فشار فروش آن در رالی‌ها رشد می‌کند. سپس قیمت کاردانو ممکن است تا سطح ۰.۳۵ دلار سقوط کند.

تحلیل قیمت آوالانچ

آوالانچ چند روزی است که در رنج بزرگ بین ۲۹ تا ۴۰ دلار در نوسان است. این امر نشان می‌دهد معامله‌گران در نزدیکی حمایت ۲۹ دلار آن را خریداری کرده و در نزدیکی مقاومت ۴۰ دلار ذخایرشان را می‌فروشند.

تحلیل قیمت آوالانچ

آوالانچ احتمالاً تلاش می‌کند تا حرکت صعودی جدیدی را به سمت محدوده ۳۰.۵۹ دلار شروع کند. با این حال فشار فروش آن ممکن است در نزدیکی میانگین‌های متحرک افزایش یابد. اگر قیمت آوالانچ بعد از رسیدن به میانگین‌های متحرک کاهش یابد، AVAX ممکن است به زیر محدوده ۲۹ دلار برسد. در این صورت قیمت آوالانچ ممکن است تا محدوده ۲۰ دلار کاهش یابد.

در مقابل اگر AVAX به بالای میانگین‌های متحرک خود برسد، نشان می‌دهد که ممکن است برای مدتی بیشتر در رنج مذکور باقی بماند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در نوبیتکس صرفا جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته تحلیل قیمت تون کوین، دوج کوین، شیبا اینو، کاردانو و آوالانچ (۲۴ خرداد ۱۴۰۳) اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

تحلیل قیمت تون کوین، دوج کوین، کاردانو، آوالانچ و شیبا اینو (۹ تیر ۱۴۰۳)

در چند هفته گذشته همزمان با کاهش قیمت بیت کوین، آلت کوین‌های بزرگ بازار شاهد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *