تحلیل فانتوم؛ رشد ۴۰ درصدی FTM در ماه گذشته تا کجا ادامه دارد؟

تحلیل فانتوم نشان می‌دهد که این توکن در ماه قبل حدود ۴۰ درصد رشد کرده و بسیاری از هولدرهای آن امیدوارند که این حرکت صعودی همچنان ادامه داشته‌ باشد.

فهرست عناوین

خلاصه تحلیل

  • قیمت فانتوم در هفت روز ۲۵ درصد رشد کرد.
  • رشد و توسعه شبکه فانتوم به رشد توکن آن کمک کرده است.

به گزارش کوین تلگراف، قیمت فانتوم

FTM:


در هفت روز ۲۵ درصد رشد کرد و به ۰.۵۱ دلار رسید. این ارز دیجیتال در ۳۰ روز قبل هم ۴۰ درصد افزایش یافت.

نمودار روزانه قیمت فانتوم

این در حالی است که بیت کوین و اتریوم به ترتیب در این مدت ۴ و ۱۲ درصد کاهش یافتند. مارکت کپ کل بازار هم ۲.۵ درصد کاهش یافته‌ و به ۲.۰۲ تریلیون دلار رسیده‌ است. در نتیجه فانتوم به یکی از بهترین ارزهای دیجیتال بازار در ماه گذشته تبدیل شده‌ است.

بهترین ارزهای دیجیتال بازار در ماه قبل

تحلیلگری به اسم میستر کریپتو (Mister Crypto) باور دارد که رشد و توسعه شبکه فانتوم به رشد توکن آن کمک کرده است. او تاکید کرده است:

من فکر می‌کنم فانتوم بالاخره با حرکت صعودی خیلی خوبی مواجه می‌شود. شاید طول بکشد اما من فکر می‌کنم چنین اتفاقی می‌افتد.

شبکه سونیک (Sonic) احتمالاً مهم‌ترین پیشرفت فانتوم محسوب می‌شود؛ زیرا با معرفی یک ماشین مجازی فانتوم جدید به بهبود عملکرد آن کمک می‌کند. البته سونیک احتمالاً در نوامبر یا دسامبر (آبان یا آذر) عرضه خواهد شد.

بعد از راه‌اندازی سونیک شبکه فانتوم می‌تواند ۲٬۰۰۰ تراکنش را در هر ثانیه پردازش کند. زمان نهایی پردازش تراکنش‌های آن هم به ۱ ثانیه می‌رسد. شایان ذکر است که شبکه مذکور در حال حاضر تنها ۳۰ تراکنش را در هر ثانیه پردازش می‌کند.

با این حال داده‌های وب سایت DefiLlama نشان می‌دهد که ارزش کل سرمایه قفل‌شده (TVL) فانتوم به ۸۶.۵ میلیون دلار رسیده و در مقایسه با رکورد ۷.۹۳ میلیارد دلاری سال ۲۰۲۲ سقوط کرده است.

TVL شبکه فانتوم

با این حال TVL فانتوم در مقایسه با ماه آگوست (مرداد) ۲۲ درصد رشد کرده است. داده‌های وب سایت Glassnode هم نشان می‌دهد که تعداد آدرس‌های فعال روزانه فانتوم از سال حدود ۶۷ درصد رشد کرده و در ماه جاری از ۲۰۳ به ۳۴۶ رسیده‌ است.

آدرس‌های فعال روزانه فانتوم

تحلیل قیمت فانتوم

داده‌های آنچین وب سایت IntoTheBlock و شاخص IOMAP آن نشان می‌دهد که ۱٬۵۶۰ آدرس حدود ۲۴۲.۵۶ میلیون توکن FTM را در محدوده ۰.۴۷ تا ۰.۴۸ دلار خریده‌اند. همین مسئله باعث شده‌ است که حمایت محکمی در این محدوده ایجاد شده‌ و به رشد فانتوم کمک کند.

شاخص IOMAP فانتوم

از نظر تکنیکال فانتوم در پایین خط گردن یک الگوی سر و شانه معکوس قرار دارد. این الگو معمولاً در نهایت به رشد ارزهای دیجیتال کمک می‌کند. با این حال FTM برای رشد خود باید به بالای خط گردن برسد و کندلش را در بالای آن ببندد.

تحلیل فانتوم

به عبارت دقیق‌تر اگر کندل روزانه فانتوم بالای ۰.۵۳ دلار بسته‌ شود، خط گردن مذکور به حمایت آن تبدیل می‌شود. در این صورت فانتوم می‌تواند تا سطح ۰.۸۱ دلار افزایش یافته و ۵۶ درصد رشد کند. شایان ذکر است که موقعیت RSI هم نشان می‌دهد فشار خرید فانتوم بیشتر از فشار فروش آن است.




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

تحلیل تون کوین؛ برداشت سود معامله‌گران تا کجا ادامه دارد؟

تون کوین در روز قبل حدود ۵ درصد رشد کرد اما هنوز در زیر محدوده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد