تحلیل شیبا اینو امروز ۸ شهریور ۱۴۰۳

تحلیل شیبا اینو نشان می‌دهد که قیمت این ارز دیجیتال ممکن است در روزهای آینده تا سطح ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار کاهش یابد.

خلاصه تحلیل

  • خریداران شیبا اینو باید قیمت آن را به بالای سطح ۰.۰۰۰۰۱۶ دلار برسانند و موقعیت آن را در این محدوده حفظ کنند.
  • در این صورت قیمت آن ممکن است به سطح ۰.۰۰۰۰۲۰ دلار برسد.

به گزارش کوین تلگراف، خریداران شیبا اینو

SHIB:


نتوانستند قیمت آن را بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (موج قرمز رنگ، ۰.۰۰۰۰۱۵ دلار) نگه دارند. همین مسئله باعث شد فشار فروش شیبا اینو رشد کرد.

تحلیل شیبا اینو

شیبا اینو در ۲۵ آگوست (۴ شهریور) هم نتوانست از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه عبور کند. این ارز دیجیتال در ادامه زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۰.۰۰۰۰۱۴ دلار) رسید. احتمال این وجود دارد که قیمت شیبا اینو تا سطح ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار کاهش یابد. البته خریداران احتمالاً با تمام توان از این سطح دفاع می‌کنند.

خریداران شیبا اینو باید قیمت آن را به بالای سطح ۰.۰۰۰۰۱۶ دلار برسانند و موقعیت آن را در این محدوده حفظ کنند. تحلیل شیبا اینو نشان می‌دهد که در این صورت قیمت آن ممکن است به سطح ۰.۰۰۰۰۲۰ دلار برسد.

تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی یا ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

تحلیل نات کوین؛ آینده NOT چه خواهد شد؟

تحلیل نات کوین نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال در حال حاضر با مشکلات و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد