تحلیل تکنیکال چین‌لینک: این سطوح مقاومتی و حمایتی را برای LINK زیر نظر بگیرید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال معمولا در تعطیلات آخر هفته تقویم میلادی (روزهای شنبه و یکشنبه) نوسانات کمی را تجربه می‌کند. در همین راستا، بیت‌کوین به آرامی در حال نوسان در نزدیکی سطح ۶۴ هزار دلار است. با این حال، روند نزولی چندین آلت‌کوین، از جمله چین‌لینک (LINK) طی تعطیلات ادامه پیدا کرده است.

قیمت توکن LINK طی سه روز گذشته به طور مداوم در حال کاهش بوده و در این مدت با سقوطی ۸.۳ درصدی به ۱۳.۵۷ دلار رسیده است. اما این اصلاح تا کجا ادامه خواهد داشت؟

همزمان با رکود بازار کریپتو، قیمت چین‌لینک پس از برخورد با مقاومت ۱۹.۲ دلار، روندی نزولی را آغاز کرد. این سقف، اولین سقف پایین‌تر چین‌لینک پس از صعود طولانی‌مدت آن به حساب می‌آید و می‌تواند نشان‌دهنده تغییر احساسات بازار در مورد این ارز دیجیتال باشد.

در پی این تغییر روند، قیمت توکن LINK حدود ۳۰ درصد کاهش یافت. چنانچه فشار فروش ادامه یابد، قیمت چین‌لینک قبل از رسیدن به حمایت چند‌ماهه در ۱۲.۲۶ دلار، ۹ تا ۱۰ درصد دیگر کاهش پیدا خواهد کرد.

در این میان، تلاقی میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ هفته‌ای و خط روند صعودی، یک سطح حمایتی قوی برای خریداران جهت تغییر روند فراهم کرده است. علاوه بر این، طبق گزارش پلتفرم اسپات‌ آن‌ چین (Spot On Chain)، چین‌لینک اخیراً ۲۱ میلیون توکن LINK به ارزش ۲۹۵ میلیون دلار را آزاد کرده است.

از آگوست ۲۰۲۲، چین‌لینک ۱۲۷ میلیون دلار توکن LINK را آزاد و ۱۰۷.۷ میلیون دلار از آن‌ها را به بایننس منتقل کرده است. علی‌رغم این موضوع، قیمت چین‌لینک افت شدیدی نداشته که نشان‌ می‌دهد بازار توانسته است عرضه افزایش یافته را بدون نوسانات قابل‌توجه جذب کند.

این موضوع از وجود تقاضای بالا برای این توکن حکایت دارد و پتانسیل آن را برای بازگشت صعودی افزایش می‌دهد.

با این حال، برای اینکه خریداران بتوانند کنترل بازار را به دست بگیرند، باید بر مقاومت خط روند نزولی غلبه کنند.

شکست این مقاومت موجب تسریع شتاب خرید خواهد شد که در این صورت، قیمت به سمت هدف ۲۲.۸ دلار و سپس، ۲۸.۷ دلار حرکت خواهد کرد. در مقابل، شکست حمایت خط روند صعودی منجر به سقوط قیمت تا ۹.۴۶ دلار خواهد شد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تحلیل تکنیکال چین‌لینک: این سطوح مقاومتی و حمایتی را برای LINK زیر نظر بگیرید! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

مهاجرت معامله‌گران از بازار بیت‌کوین به کاسپا! رکوردشکنی‌ KAS تا کجا ادامه دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه یکی از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال به نام جیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *