تحلیل تکنیکال پپه: آیا PEPE می‌تواند رکوردهای قیمتی خود را پس بگیرد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت پپه (PEPE) پس از یک اصلاح عمده در بازار میم کوین‌ها، اکنون به دنبال بازیابی است، اما شرایط فعلی چندان مساعد نیست و این میم کوین با نشانه‌های نزولی مواجه است. افزایش تدریجی قیمت پپه نشان‌دهنده امید به بهبود است، اما شاخص‌های دیگری نیز باید صعودی شوند تا این روند مثبت ادامه یابد.

یکی از این عوامل، شاخص قدرت نسبی (RSI) است که سرعت و تغییرات حرکت قیمت را اندازه‌گیری می‌کند. با اینکه RSI کمی افزایش یافته، اما هنوز زیر خط خنثی ۵۰ قرار دارد. اگر پپه بتواند این سطح را به حمایت تبدیل کند، امید به رشد قیمت افزایش خواهد یافت.

علاوه بر این، پپه با تهدید برداشت سود از سوی سرمایه‌گذاران مواجه است. بررسی آدرس‌های فعال نشان می‌دهد که حدود ۲۶ درصد از سرمایه‌گذاران در سود هستند که معمولا در چنین شرایطی اقدام به فروش می‌کنند. افزایش فشار فروش توسط سرمایه‌گذاران می‌تواند باعث کاهش بیشتر قیمت پپه شود.

در زمان نگارش این خبر، پپه با ۱.۶۱ درصد افزایش نسبت به روز گذشته، در محدوده قیمتی ۰.۰۰۰۰۱۱۷ دلار معامله می‌شود. با وجود این افزایش قیمت،‌ حجم معاملات روزانه این میم کوین ۴۰.۵۱ درصد کاهش یافته و به ۳۵۳.۵۶ میلیون دلار رسیده است.

در حال حاضر، قیمت پپه کمی بالاتر از خط حمایت ۰.۰۰۰۰۱۱۴۶ دلاری قرار دارد. در هفته گذشته، نزدیک بود که پپه از این خط حمایتی عبور کند و به قیمت ۰.۰۰۰۰۱۰۰۷ دلار برسد. این سطح قبلا به عنوان یک حمایت و مقاومت قوی عمل کرده و پپه باید بالای این خط باقی بماند تا بتواند ضررهای اخیر را جبران کند.

اگر این حمایت از دست برود، احتمال افت شدید قیمت به ۰.۰۰۰۰۰۷۷۵ دلار وجود دارد که می‌تواند زیان‌های بیشتری را به همراه داشته باشد و سناریوی صعودی را باطل کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تحلیل تکنیکال پپه: آیا PEPE می‌تواند رکوردهای قیمتی خود را پس بگیرد؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

رشد انفجاری میم‌کوین مانکی؛ گربه شانس سولانا در بای‌بیت لیست شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه میم‌کوین مانکی (MANEKI) که یکی از میم‌کوین‌های شبکه سولانا محسوب می‌شود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *