تحلیل تکنیکال قیمت دوج کوین؛ امروز ۲۰ خرداد ۱۴۰۳

دوج کوین

DOGE:


یک ارز دیجیتال همتا‌به‌همتا و منبع باز است. این میم کوین در سال ۲۰۱۳ با الهام از یک سگ راه‌اندازی شد و در این مدت توانست مارکت کپ خود را به بیش از ۲۱ میلیارد دلار برساند. دوج کوین کوین بزرگ‌ترین میم کوین جهان محسوب می‌شود و نسبت به کل بازار (با در نظر گرفتن استیبل کوین‌ها) در رتبه هشتم قرار گرفته است. تحلیل امروز دوج کوین هم نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال با نوسانات شدیدی روبه‌رو شده است.

تحلیل تکنیکال قیمت دوج کوین (۲۰ خرداد ۱۴۰۳)

به گزارش کوین تلگراف، دوج کوین چند روز در رنج بین ۰.۱۸ دلار و میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰.۱۵ دلار) در نوسان بود اما فشار فروش آن طی روزهای گذشته به شدت رشد کرد و قیمت آن به زیر این محدوده رسید.

نمودار روزانه قیمت دوج کوین در ۲۰ خرداد

نزولی شدن میانگین‌های متحرک هم افزایش فشار فروش این ارز دیجیتال را تایید می‌کند. اگر قیمت DOGE بتواند به بالای میانگین‌های متحرک خود برسد، احتمالاً تا محدوده ۰.۱۸ دلار رشد می‌کند.

با این حال بسته شدن کندل روزانه دوج کوین در پایین میانگین متحرک ساده نشان می‌دهد که فشار فروش آن به شدت زیاد است. در نتیجه احتمال اینکه قیمت دوج کوین به سطح ۰.۱۴ دلار و یا حتی ۰.۱۲ دلار برسد، زیاد است. با این حال فشار خرید دوج کوین به احتمال زیاد در این محدوده رشد می‌کند.

تحلیل تکنیکال قیمت دوج کوین (۱۷ خرداد ۱۴۰۳)

به گزارش کوین تلگراف، دوج کوین در ۳ ژوئن (۱۴ خرداد) به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (موج قرمز رنگ، ۰.۱۵ دلار) رسید و رشد کرد. این امر نشان داد که DOGE تقاضای خوبی در سطوح پایین‌تر دارد.

نمودار روزانه قیمت دوج کوین در ۱۷ خرداد

در نتیجه دوج کوین ممکن است تا مقاومت سربار ۰.۱۸ دلار افزایش یابد. این مقاومت اهمیت زیادی دارد و هولدرهای DOGE باید به شدت مراقب آن باشند. اگر دوج کوین از این مقاومت عبور کند، در ادامه می‌تواند خود را به محدوده ۰.۲۱ دلار و یا حتی ۰.۲۳ دلار برساند.

برعکس اگر قیمت دوج کوین از سطوح فعلی یا مقاومت سربار مذکور کاهش یابد، نشان می‌دهد که فشار فروش آن در سطوح بالاتر افزایش می‌یابد. روند کوتاه‌مدت DOGE زمانی نزولی می‌شود که حمایت میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه را از دست بدهد. در این صورت قیمت دوج کوین ممکن است تا سطح ۰.۱۴ دلار کاهش یابد.

تحلیل تکنیکال قیمت دوج کوین (۱۵ خرداد ۱۴۰۳)

به گزارش کوین تلگراف، دوج کوین بعد از برخورد به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰.۱۵ دلار) رشد کرد. این امر نشان داد که فشار خرید آن در سطح مذکور افزایش می‌یابد.

نمودار روزانه قیمت دوج کوین در ۱۵ خرداد

DOGE احتمالاً سعی خواهد کرد خود را به مقاومت سربار ۰.۱۸ دلار برسد. این مقاومت اهمیت زیادی دارد زیرا شکسته شدن و بسته شدن کندل دوج کوین در بالای آن، باعث می‌شود این ارز دیجیتال به سمت محدوده ۰.۲۱ دلار حرکت کند.

برعکس،اگر قیمت دوج کوین بعد از رسیدن به محدوده ۰.۱۸ دلار کاهش یابد، نشان می‌دهد که فشار فروش زیادی در سطوح بالا داد. در این صورت DOGE می‌تواند برای مدت بیشتری در رنج ۰.۱۸ دلار و میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (موج قرمز رنگ، ) بماند. از دست رفتن حمایت میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه، باعث می‌شود روند دوج کوین در کوتاه‌مدت نزولی شود. در این صورت قیمت دوج کوین ممکن است تا محدوده ۰.۱۴ دلار سقوط کند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در نوبیتکس صرفا جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته تحلیل تکنیکال قیمت دوج کوین؛ امروز ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

تحلیل قیمت تون کوین، دوج کوین، کاردانو، آوالانچ و شیبا اینو (۹ تیر ۱۴۰۳)

در چند هفته گذشته همزمان با کاهش قیمت بیت کوین، آلت کوین‌های بزرگ بازار شاهد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *