تحلیل اتریوم؛ ۱۴ تیر ۱۴۰۳

تحلیل اتریوم نشان می‌دهد که فشار فروش آن به شدت رشد کرده و حمایت ۳٬۲۴۰ دلار را از دست داده است.

خلاصه خبر

  • کاهش شیب میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نشان می‌دهد که فشار فروش اتریوم بیشتر از فشار خرید آن است.
  • قیمت اتریوم ممکن است تا حمایت مهم ۳٬۰۰۰ دلار سقوط کند.

به گزارش کوین تلگراف، اتریوم

ETH:


موفق نشد در ۱ جولای (۱۱ تیر) در بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۳٬۴۲۴ دلار) بماند. این امر نشان داد فشار فروش اتریوم در سطوح بالاتر رشد می‌کند.

تحلیل اتریوم

کاهش شیب میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نشان می‌دهد که فشار فروش اتریوم بیشتر از فشار خرید آن است. در نتیجه فروشندگان موفق شده‌اند قیمت اتریوم را به زیر میانگین محدوده ۳٬۲۴۰ دلار برساند. با از دست رفتن کامل این سطح قیمت اتریوم ممکن است تا حمایت مهم ۳٬۰۰۰ دلار سقوط کند.

روند اتریوم در صورتی صعودی می‌شود که کندل آن در بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (موج قرمز رنگ، ۳٬۵۵۸ دلار) بسته شود. این اتفاق نشان می‌دهد که اصلاح کوتاه‌مدت آن احتمالاً به پایان رسیده‌ است. در این صورت اتریوم می‌تواند دوباره خود را به سطح ۳٬۷۳۰ دلار و یا حتی ۳٬۸۸۷ دلار برساند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در نوبیتکس صرفا جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

تحلیل دوج کوین؛ ۱۲ تیر ۱۴۰۳

تحلیل دوج کوین نشان می‌دهد که حمایت ۰.۱۲ دلار اهمیت زیادی در صعودی یا نزولی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *