تحلیلگر بلومبرگ: ETFهای اسپات اتریوم در این ماه راه‌اندازی می‌شوند

تحلیلگران بلومبرگ باور دارند کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده تا ۱۵ جولای (۲۵ تیر) تاییدیه نهایی درخواست راه‌اندازی ETFهای اتریوم را صادر کند.

خلاصه خبر

  • تحلیلگر بلومبرگ اظهار داشت تمام نشانه‌ها حاکی از آن است که ETFهای اسپات اتریوم در این ماه راه‌اندازی می‌شوند.
  • یک تحلیلگر دیگر با اشاره به تغییرات ناچیز در اصلاحیه‌های ارسالی، اعلام کرد که ETFهای اتریوم تا چند هفته دیگر برای راه‌اندازی آماده می‌شوند.

به گزارش کریپتو اسلیت، جیمز سیفارت ()، تحلیلگر بلومبرگ، اظهار داشته است که او و همکارانش معتقدند ETF اسپات اتریوم تا ۱۵ جولای (۲۵ تیر) راه‌اندازی می‌شوند. او در ۳ جولای (۱۳ تیر) با انتشار پیش‌بینی‌هایش تاکید کرد که در مورد تاریخ راه‌اندازی ETFها مطمئن نیست.

او این پیش‌بینی را با توجه به اصلاحیه درخواست شرکت «Bitwise» در ۳ جولای (۱۳ تیر) اعلام کرد. سیفارت تاکید کرد که تنها تغییر قابل‌توجه در این اصلاحیه حذف کارمزد معاملات در ۶ ماه ابتدایی تا سقف ۵۰۰ میلیون دلار است. این تحلیلگر سپس ادامه داد:

این تغییرات بسیار ناچیز بوده و دلیلی نمی‌بینم که ETFهای اتریوم تا چند هفته دیگر برای راه‌اندازی آماده نباشند.

وی همچنین تاکید کرد که هیچ جدول زمانی خاصی برای تایید این صندوق‌ها وجود ندارد و بخش امور مالی SEC برای تایید هرکدام از ETFها با حوصله پیش می‌رود. اریک بالچوناس (Eric Balchunas)، یکی دیگر از تحلیلگران بلومبرگ، هم اعلام کرد که آخرین نظرات SEC در مورد ETFهای اتریوم نکته خاصی در بر نداشته‌ و این صندوق‌ها باید فعالیت خود را پیش از این آغاز می‌کردند.

بالچوناس خاطر نشان کرد تمام نشانه‌ها حاکی از آن است که ETFهای اتریوم در این ماه راه‌اندازی می‌شوند. این در حالی است که نِیت گراسی (Nate Geraci)، رییس پلتفرم «ETF Store»، معتقد است که درخواست‌ها به یک دور اصلاحیه دیگر برای تعیین کارمزدها پیش از راه‌اندازی نیاز دارند.

شایان ذکر است که SEC در ۲۳ مه (۳ خرداد) تاییدیه اولیه ETF اتریوم‌ را صادر کرد و اکنون باید فرم‌های S-1 را تایید کند. البته این مرحله ددلاینی ندارد و تاریخ خاصی برای آن مشخص نشده‌ است.

اریک بالچوناس قبلا پیش‌بینی کرده بود که ETF اتریوم تا ۴ جولای (۱۴ تیر) راه‌اندازی می‌شوند. او سپس پیش‌بینی خود را به ۸ جولای (۱۸ تیر) تغییر داد. سایر شرکت‌های متقاضی راه‌اندازی ETF اتریوم نیز پیش‌بینی کرده‌اند که در آینده نزدیک شاهد راه‌اندازی این صندوق‌ها باشیم.




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

چطور در ایردراپ ۱۰ میلیارد توکنی بلست شرکت کنیم؟

پروتکل بلست که یک شبکه لایه ۲ اتریوم است، از فاز دوم ایردراپ خود رونمایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *