تحقق پیش‌بینی‌‌های صعودی درباره کریم فایننس! قیمت CREAM تا کجا بالا خواهد رفت؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طی ۲۴ ساعت گذشته، دو ارز دیجیتال کریم فایننس (CREAM) و هاروست فایننس (FARM) عملکرد چشمگیری را از خود به نمایش گذاشته‌اند. طبق داده‌های کوین‌مارکت‌کپ، قیمت این دو توکن به ترتیب ۴۳ و ۱۴ درصد افزایش یافته و به ۸۱.۳ و ۷۶.۶۵ دلار رسیده است.

پیش از این، یکی از معامله‌گران حوزه کریپتو به نام جیوون‌ مارکس (Javon Marks) پیش‌بینی کرده بود که کریم فایننس به زودی رشدی انفجاری را تجربه خواهد کرد و به نظر می‌رسد این پیش‌بینی در حال وقوع است. وی دو روز پیش اظهار داشت:

قیمت توکن CREAM به زودی تا ۱۵۴.۱۴ دلار صعود خواهد کرد.

وی پس از صعود روز گذشته خوشحالی خود را ابراز داشت و عنوان کرد که افزایش قیمت ادامه‌دار خواهد بود.

در همین حال، خبری مبنی بر فهرست شدن توکن CREAM در پلتفرم دیفاینس‌سواپ (DeFianceSwap) منتشر شده که این موضوع نیز به روند صعود قیمت کمک کرده است.

در این میان، قیمت هاروست فایننس نیز اخیرا الگوی مثلث نزولی خود را که از آوریل در آن قرار داشت، شکسته است. تحلیلگران معتقدند که در صورت تأیید این شکست، قیمت تا ۱۰۴ دلار افزایش خواهد یافت که صعودی بیش از ۳۰ درصدی نسبت به قیمت کنونی محسوب می‌شود.

عملکرد چشمگیر توکن‌های CREAM و FARM توجه سرمایه‌گذاران و تحلیلگران را به خود جلب کرده و گمانه‌زنی‌ها را در مورد پتانسیل آنها برای رشد بیشتر در روزها و هفته‌های آتی افزایش داده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تحقق پیش‌بینی‌‌های صعودی درباره کریم فایننس! قیمت CREAM تا کجا بالا خواهد رفت؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

هشدار کارشناسان درباره کاهش قیمت اتریوم!

زمان مطالعه: 2 دقیقه قیمت اتریوم پس از افزایش ۱.۷۵ درصدی در آخر هفته گذشته، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *