تاکید نکیسا: رحمتی دوستم، ربیعی سرمربی!


کد خبر : 2052065 |
11 تیر 1403 ساعت 13:22 |
967 بازدید |

0
دیدگاه

نمی‌دانم این شایعات از کجا می‌آیند؛


مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن درباره وضعیت سرمربی این تیم برای فصل جدید توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال ذوب‌آهن در فصل اخیر جایگاه پنجم جدول لیگ برتر را به دست آورد و این عملکرد موجب شده تا مدیرعامل این باشگاه تاکید به ادامه همکاری با محمد ربیعی داشته باشد و شایعاتی مبنی بر حضور سیدمهدی رحمتی در این تیم را رد کند.

نیما نکیسا، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در حاشیه انتخابات فدراسیون دو و میدانی در جمع خبرنگاران حاضر شد و پیرامون آخرین وضعیت این تیم عنوان کرد: در لیگ بیست و چهارم مثل لیگ بیست و سوم با آقای ربیعی ادامه خواهیم داد و شایعاتی که وجود داشت، درست نیست. تمام تلاش ما این است تا مثل سال قبل تیمی بی‌حاشیه و کم‌حاشیه ببندیم که بار فنی بالایی داشته باشد.

او در واکنش به شایعه حضور مهدی رحمتی در ذوب‌آهن ابراز کرد: همیشه شفاف صحبت کردم و غیر شفاف حرفی را نزدم. آقای رحمتی دوست عزیز و هم پستی سابقم است که از دوستان بسیار نازنین من به حساب می‌آید ولی ما با آقای ربیعی قرارداد دو ساله داریم و رفاقت خیلی خوبی بین ما هست.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن یادآور شد: سال گذشته لطف خداوند شامل حال این رفاقت درون سازمانی ما شد و خوشبختانه توانستیم در روز آخر لیگ برتر به مقامی برسیم که همه خوشحال شویم. ما با آقای ربیعی ادامه خواهیم داد و هیچ مشکلی وجود ندارد. آقای رحمتی سرمایه ملی و عزیز ما است ولی واقعا نمی‌دانم این قضیه از کجا مطرح شد ولی صحبتی با ایشان صورت نگرفت.


منبع :www.varzesh3.com

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

وعده پزشکیان به بازدید از بورس و استماع نظر سهامداران در هفته های آینده

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مسعود پزشکیان در پیامی به سرمایه‌گذاران و ذینفعان بازار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *