تازه‌های بینگ‌ایکس: همستر کامبت، کتیزن و داگز در راه ورود به بازار!

زمان مطالعه: دقیقه

صرافی بینگ‌ایکس (BingX) یک بازار پیش از عرضه را به عنوان ویژگی معاملاتی جدید خود معرفی کرده که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با افزایش نقدینگی و کشف قیمت، به توکن‌های جدید مختلف دسترسی پیدا کنند.

انتظار می‌رود که این ابتکار، معاملات ارزهای دیجیتال را به‌طور قابل‌توجهی متحول کرده و با ارائه دسترسی زودهنگام به توکن‌های جدید، تجربه کاربری مشتریان را بهبود ببخشد.

در میان اولین توکن‌هایی که در این سرویس ارائه خواهند شد، پروژه‌های پرطرفدار همسترکامبت (HMSTR)، کتیزن (CATI) و داگز (DOGS) قرار دارند.

بر اساس اطلاعیه بینگ‌ایکس، این ویژگی جدید به‌ عنوان یک پلتفرم فرابورس عمل خواهد کرد و کاربران قادر خواهند بود سفارشات خود را بر اساس تقاضا و پیش‌بینی‌های قیمت انتخاب کنند. همچنین، ایمنی پلتفرم با مسدود کردن مبالغ برای ایجاد پشتوانه مالی قوی، تامین خواهد شد.

صرافی بینگ‌ایکس، که در حال حاضر دارای ۱۰ میلیون کاربر جهانی است، از این ویژگی جدید برای جذب معامله‌گران بیشتر استفاده خواهد کرد. دسترسی زودهنگام به توکن‌ها قطعا یکی از مهم‌ترین عواملی است که می‌تواند کاربران زیادی را به استفاده از این پلتفرم جذب کند.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بایننس جفت‌ارزهای جدیدی را برای نات‌کوین، فلوکی، فچ و لیر زیرو اضافه می‌کند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه صرافی بایننس در اطلاعیه جدید خود اعلام کرده که پشتیبانی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد