تاریخ پخش فصل دوم سریال Severance با انتشار اولین تریلر مشخص شد

اپل با انتشار یک تیزر تریلر سرانجام تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال Severance را پس از مدت‌ها انتظار رسما تایید و اعلام کرد.

فروردین ۱۴۰۱ بود که شبکه اپل تی وی پلاس از تمدید سریال Severance برای فصل دوم خبر داد، اما از آن زمان طرفداران مدت زیادی است که منتظر پخش آن هستند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش فصل جدید سریال تفکیک سازی مشخص شده است. اپل اولین تیزر تریلر فصل دوم سریال Severance را منتشر کرده است که در آن شاهد اولین تصاویر رسمی این فصل و اتفاقاتی که باید منتظر آن باشیم هستیم که در ادامه می‌توانید این تریلر کوتاه را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین در پایان تریلر مشخص شد که پخش فصل دوم سریال Severance از تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۵ (۲۸ دی ۱۴۰۳) آغاز خواهد شد. سریال تفکیک‌سازی داستان یک شرکت بزرگ بیوتکنولوژی به‌نام لومن را دنبال می‌کند که فناوری‌ پزشکی به‌نام «تفکیک‌سازی‌» را خلق کرده است که با آن خاطرات محل کار و خاطر خارج از محل کار کارمندانش را از هم جدا می‌کند. داستان سریال از جایی آغاز می‌شود که کارمندی «تفکیک‌سازی‌شده» به اتفاقات شرکت مشکوک می‌شود و حالا به‌دنبال پرده برداشتن از رازهای این شرکت است. 

حالا در فصل دوم سریال Severance شخصیت‌های اصلی قرار است با عواقب اتفاقات فصل اول مواجه شوند. آدام اسکات، زک چری، بریت لاور، ترامل تیلمان، جک تولاک، دیچن لاچمن، مایکل چرنوس، جان تورتورو، کریستوفر واکن، پاتریشا آرکت، گوئندولین کریستی، مریت ویور، عالیه شوکت، باب بالابان، رابی بنسون، جان نوبل، اولاویر داری اولافسون و استفانو کارانانته از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Severance حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دن اریکسون وظیفه ساخت سریال جداسازی را بر عهده دارد که برای ساخت فصل دوم این سریال بازگشته است.


منبع: https://www.zoomg.ir/cinema-news/369782-severance-season-2-trailer-release-date/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

اولین تریلر و پوستر سریال Yakuza: Like a Dragon منتشر شدند

سرانجام اولین پوستر و تریلر رسمی از سریال Yakuza: Like a Dragon منتشر شدند. قرار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد