تاریخ پخش سریال Tomb Raider: The Legend of Lara Croft ؛ انتشار تریلر جدید

شخصیت لارا کرافت قرار است در قالب سریال انیمیشنی جدید مجموعه توم ریدر برگردد. حال شبکه نتفلیکس با انتشار یک تریلر، تاریخ پخش سریال Tomb Raider: The Legend of Lara Croft را اعلام کرده است.

چندین دهه است که لارا کرافت به عنوان یکی از ستون‌های صنعت ویدیو گیم شناخته می‌شود. مجموعه توم ریدر که روی پلتفرم‌های متعددی منتشر شده، توانسته میلیون‌ها بازیکن علاقه‌مند به ماجراجویی را جذب کند. فراتر از ویدیو گیم، Tomb Raider وارد مدیوم‌های دیگری هم شده است. برای مثال تا‌کنون سه فیلم لایو اکشن بر اساس این مجموعه ساخته و اکران شده است. سریال انیمیشنی Tomb Raider: The Legend of Lara Croft تازه‌ترین اثر اقتباسی از توم ریدر و شخصیت لارا کرافت بوده که از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

پشت صحنه سریال انیمیشنی Tomb Raider: Legend of Lara Croft

در این اثر هیلی آتول که جامعه طرفداران آثار ابر‌قهرمانی او را به واسطه شخصیت مامور کارتر از دنیای سینمایی مارول می‌شناسند، صداپیشگی کاراکتر لارا کرافت را بر‌عهده خواهد داشت. در این اثر آلن مالدونادو در قالب نقش زیپ ظاهر شده و ارل بایلون به منظور تکرار نقش خود در سه‌گانه اخیر Tomb Raider یعنی شخصیت جونا مایاوا بر‌می‌گردد. شبکه نتفلیکس با انتشار یک تریلر جدید، اعلام کرده که سریال انیمیشنی Tomb Raider: The Legend of Lara Croft در تاریخ ۱۹ مهر ۱۴۰۳ (۱۰ اکتبر ۲۰۲۴) پخش خواهد شد. این تریلر را در زیر مشاهده می‌کنید:

.r1_iframe_embed {position: relative; overflow: hidden; width: 100%; height: auto; padding-top: 56.25%; } .r1_iframe_embed iframe { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; border: 0; }

نکته جالب‌توجه در رابطه با سریال انیمیشنی جدید توم ریدر، این است که اثر مذکور در دنیایی یکسان با سه‌گانه اخیر شامل بازی‌های Tomb Raider ،Rise of The Tomb Raider و Shadow of The Tomb Raider جریان دارد. شبکه نتفلیکس در رابطه با این اثر چنین اعلام کرده است: «سریال انیمیشنی Tomb Raider: The Legend of Lara Croft وقایع پس از سه‌گانه موفق Survivor و فصل جدید زندگی ماجراجوی نمادین را به تصویر می‌کشد. ۲۵ سال بعد از معرفی، لارا کرافت به کشف اسرار باستانی و پرده برداشتن از حقایق از دست رفته در مناطق خطرناک می‌پردازد.»

معرفی ۱۵ شخصیت زن قدرتمند در بازی‌های ویدیویی

در مورد خلاصه داستان سریال انیمیشنی Tomb Raider: The Legend of Lara Croft، شبکه Netflix چنین گفته: «پس از وقایع سه‌گانه Survivor، لارا کرافت دوستانش را رها کرده تا به تنهایی وارد ماجرا‌جویی‌های خطرناک‌تری شود. اما زمانی که یک شی قدرتمند و خطرناک چینی توسط دزدی آشنا از عمارت کرافت دزدیده می‌شود، لارا مجبور می‌شود که به خانه برگردد. تلاش‌های لارا برای پس گرفتن این شی، او را وارد ماجراجویی به وسعت جهان و ورود به مقبره‌های فراموش‌شده می‌کند. در این شرایط او باید با خود واقعی‌اش رو‌برو شده و تصمیم بگیر چه نوع قهرمانی خواهد بود.»

نظر شما در مورد سریال انیمیشنی Tomb Raider: The Legend of Lara Croft و تریلر جدید آن چیست؟ آیا قصد تماشای این اثر را دارید؟ جریان داشتن در دنیایی یکسان با سه‌گانه Survivor موجب می‌شود که بازیکنان به سراغ سریال انیمیشن توم ریدر بروند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


هلبلید ۲ از گاد آف وار بهتره؟ | بررسی بهترین بازی ۲۰۲۴




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

چرا حالا بهترین زمان برای یک فیلم جدید از مجموعه دراگون بال است؟

فیلم لایو اکشن Dragonball Evolution که حدود ۱۵ سال پیش ساخته شده، بدترین اقتباسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *