تاریخ پخش سریال پنگوئن با تریلر هیجان‌انگیزی اعلام شد

شبکه مکس با پخش تریلر جدیدی اعلام کرد که طرفدارها چه زمانی باید منتظر نمایش سریال The Penguin با نقش‌آفرینی کالین فارل باشند.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه مکس تریلر جدیدی از سریال The Penguin (پنگوئن)، اسپین-آف فیلم The Batman (بتمن) را پخش کرده است. این تریلر تلاش آزوالد کابلپات برای تسلط بر دنیای تبهکاران گاتهام در غیاب کارماین فالکون را نشان می‌دهد که به‌دست ریدلر کشته شد. افزون‌براین شبکه مکس اعلام کرد که طرفدارها می‌توانند در تاریخ ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ (۱۹ سپتامبر ۲۰۲۴) منتظر پخش نخستین اپیزود سریال پنگوئن باشند.

وقایع سریال پنگوئن یک هفته پس از حوادث فیلم بتمن اتفاق می‌افتد و ماجراهای آزوالد کابلپات را دنبال می‌کند. این سریال به‌جای اینکه پنگوئن را به‌عنوان سردسته تبهکاران تصویر کند، نحوه به قدرت رسیدن این کاراکتر در دنیای جنایتکاران گاتهام را نشان می‌دهد. کالین فارل، رنزی فلیز، کریستین میلیوتی، مایکل زیگن، مایکل کلی، شهره آغداشلو، دیردری اوکانل، کلنسی براون، جیمز مادیو، اسکات کوهن، فرانسوا چاوو و دیوید اچ. هولمز در این سریال بازی می‌کنند.

لورن لیفرانک به‌عنوان نویسنده و شورانر این اسپین-آف فعالیت می‌کند و کریگ زوبل سکان هدایت سه قسمت ابتدایی آن را در دست داشت. شرکت Sixth and Idaho Productions متعلق به مت ریوز به موجب یک قرارداد کلی سریال پنگوئن را با همکاری شرکت Dylan Clark Productions و بخش تلویزیونی برادران وارنر تولید می‌کند. فیلم بتمن ۲ با بازی رابرت پتینسون نیز در دست تولید قرار دارد که در تاریخ ۱۰ مهر ۱۴۰۵ (۲ اکتبر ۲۰۲۵) اکران می‌شود.


منبع: https://www.zoomg.ir/cinema-news/370243-the-penguin-trailer-colin-farrell/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

اولین تیزر سریال Alien | وحشت زنومورف ها به زمین نزدیک می‌شود

شبکه FX و هولو اولین تیزر سریال Alien: Earth را منتشر کرده‌اند که در آن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد