تاریخ پخش سریال جدید جنگ ستارگان با انتشار اولین تصاویر مشخص شد

لوکاس‌فیلم با انتشار اولین تصاویر رسمی تاریخ پخش سریال Star Wars: Skeleton Crew را تایید و اعلام کرده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما تلویزیون، تاریخ شروع پخش سریال بعدی جنگ ستارگان مشخص شده است. لوکاس فیلم امشب با انتشار اولین تصاویر اعلام کرد که پخش سریال Star Wars: Skeleton Crew از تاریخ ۳ دسامبر ۲۰۲۴ (۱۳ آذر ۱۴۰۳) از سرویس استریم دیزنی پلاس آغاز شده است. همچنین در اولین تصاویر منتشر شده شاهد جود لا و شخصیت‌های اصلی کودک سریال هستیم که جود لا نقش شخصیتی به‌نام جود نا ناوود را بازی کرده است و در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

سریال Skeleton Crew داستان ۴ کودک را دنبال می‌کند که در کهکشان فراری هستند و گروهی بیگانه آن‌ها را تعقیب می‌کنند. اتفاقات این سریال پس از اتفاقات فیلم Return of the Jedi و در دوران جمهوری جدید و همزمان با اتفاقات سریال مندلورین جریان دارد و اتفاقات آن به داستان بلوغ توصیف شده است. تمرکز سریال روی گروهی از کودکان گمشده در کهکشان است که به‌دنبال یافتن راهی برای بازگشت به خانه هستند.

جان واتس، کارگردان فیلم Spider-Man: No Way Home و کریستوفر فورد وظیفه ساخت سریال Skeleton Crew را بر عهده دارند و واتس به‌همراه دنیل کوان و دنیل شاینرت ملقب به دنیل‌ها، دیوید لاوری، جیک شرایر، برایس دالاس هاوارد، لی آیزاک چانگ وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال Skeleton Crew را بر عهده داشته‌اند. جان فاورو، سازنده سریال The Mandalorian و تهیه‌کننده سریال The Book of Boba Fett به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال Star Wars جدید حضور دارد.

جود لا، رایان کیرا آرمسترانگ، راوی کبت کانیرز، کیریانا کراتر، رابرت تیموتی اسمیت، کری کندن، نیک فراست، تاندی ادیبیمپ و جلیل ویت از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Star Wars: Skeleton Crew حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع: https://www.zoomg.ir/cinema-news/370333-skeleton-crew-release-date-photos/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

سریال Only Murders in the Building برای فصل پنجم تمدید شد

شبکه هولو از تمدید زودهنگام سریال Only Murders in the Building برای فصل پنجم خبر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد