تاریخ شروع پخش فصل دوم انیمه Nier: Automata اعلام شد

اگر از طرفداران بازی نیئا اوتوماتا و انیمه اقتباسی آن یعنی Nier: Automata Ver1.1a هستید، خبر خوش‌حال‌کننده‌ای برای شما داریم. طبق گزارش‌های منتشر شده، این اثر ماه آینده برمی‌گردد.

انیمه Nier: Automata Ver1.1a یکی از بهترین آثاری است که در طول سال ۲۰۲۳ به نمایش گذاشته شد. با وجود کیفیت بالای این اثر، پخش نا‌منظم در نتیجه پاندمی کرونا، باعث شد که طرفداران چندان از آن راضی نباشند. خوش‌بختانه انیمه مذکور با یک فصل به پایان نرسیده و فصل دوم هم ساخته و آماده پخش است. با توجه به بازگشت به شرایط عادی، می‌توان امیدوار بود که تاخیر‌های پر‌تعداد دیگر تکرار نشوند.

تریلر و پوستر جدید فصل دوم انیمه Nier Automata: Ver1.1a منتشر شد

پیش از این تایید شده بود که فصل دوم انیمه Nier: Automata Ver1.1a به عنوان یکی از آثار فصل تابستان امسال، در ماه ژوئیه به نمایش گذاشته خواهد شد. حال تاریخ دقیق شروع این اثر اعلام شده است. بر این اساس اولین اپیزود از فصل دوم انیمه نیئا اوتوماتا در تاریخ ۱۵ تیر ۱۴۰۳ (۵ ژوئیه ۲۰۲۴) پخش می‌شود. در زمان نگارش این مطلب، مشخص نشده که فصل جدید انیمه Nier: Automata Ver1.1a چند اپیزود خواهد داشت. اما احتمال نمایش داستان آن در قالب ۱۲ اپیزود وجود دارد.

انیمه Nier: Automata Ver1.1a اثری اقتباسی از یکی از بهترین بازی‌های تاریخ است

فصل اول انیمه نیئا اوتوماتا در روزهای ابتدایی سال ۲۰۲۳ شروع شد. روند نمایش این اثر تا اپیزود سوم تغییری نکرد، اما نمایش قسمت‌های بعدی با یک ماه تاخیر همراه شد. این تنها تعویق انیمه Nier: Automata Ver1.1a نبوده و در ادامه دو بار دیگر این اتفاق تکرار شد. در نهایت فصل اول این اثر با نمایش اپیزود دوازدهم در حدود یک سال پیش به پایان رسید.

بهترین انیمه های سال ۲۰۲۴ که باید تماشا کنید + ویدیو

داستان انیمه نیئا اوتوماتا در سال ۵۰۱۲ جریان دارد. یک تهاجم فضایی و ماشین‌هایی که به دنبال آن در زمین پراکنده شدند، بشریت را در آستانه انقراض قرار داد. انسان‌های بازمانده برای سازماندهی یک ضد‌حمله به ماه پناه بردند. اما این جنگ به بن بست رسیده و انسان‌ها شانس زیادی ندارند. در این شرایط بشریت دست به ساخت گروه از سربازان اندروید به نام YoRHa زد. ۲B اندرویدی است که به تازگی به زمین فرستاده شده و به ۹S ملحق می‌شود. این دو در طول ماموریت خود وقایعی را پشت سر می‌گذارند که به شکل‌های مختلف به چالش کشیده می‌شوند.

نظر شما در مورد شروع فصل دوم انیمه Nier: Automata Ver1.1a در ماه آینده چیست؟ آیا از طرفداران این اثر بوده و فصل اول را به پایان رسانده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


امسال منتظر چه بازی‌هایی هستیم؟ میزگیم با امید لنون و شایان




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آیا مانگا Goodbye Eri تبدیل به انیمه خواهد شد؟

مانگا Goodbye Eri یکی از مشهور‌ترین آثار این صنعت در دهه گذشته است. بسیاری از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *