تاریخ دوره بتای Delta Force: Hawk Ops اعلام شد

اگر منتظر فرصت برای تجربه بازی Delta Force: Hawk Ops بوده‌اید، آن زمان بالاخره به زودی فرا می‌رسد. تیم توسعه دهنده Jade اعلام کرده که دوره آلفای بازی در رایانه‌های شخصی در تاریخ ۱۸ جولای آغاز خواهد شد.

هیچ تاریخ پایانی برای آلفا اعلام نشده که نشان می‌دهد این یک موقعیت «بدون برنامه‌ریزی» برای تیم سازنده خواهد بود. علاوه بر اعلام تاریخ آلفا، تریلر جدید CG نیز برای بازی منتشر شد.

در توضیحات آمده است: «تست آلفای پی‌سی دلتا فورس: هاوک آپس (Hawk Ops PC Alpha Test) به طور رسمی در ۱۸ جولای ۲۰۲۴ آغاز می‌شود. با تریلر جدید CG که G.T.I را به نمایش می‌گذارد، هایپ شوید. با حضور اپراتورهایی که از نقاط قوت منحصر به فرد خود برای تکمیل موفقیت آمیز ماموریت خود استفاده می کنند».

اینکه قرار است چه چیزهایی در آلفا قابل بازی کردن باشد، هنوز اعلام نشده است. مشخص نیست که آیا این نگاهی به بازی کامل خواهد بود یا فقط مناطق خاصی قابل تجربه خواهد بود. با این حال، این اطلاعات باید طی دو هفته آینده فاش شود. برای ثبت نام در آلفا، به وب‌سایت بازی مراجعه کنید.

Delta Force: Hawk Ops جدیدترین قسمت از مجموعه شوتر کلاسیک دلتا فورس است. این بازی به صورت رایگان برای رایانه‌های شخصی، کنسول‌ها و موبایل در دسترس خواهد بود و قصد دارد با سه حالت بازی هیجان انگیز و متمایز با پشتیبانی برنامه ریزی شده cross-play عرضه شود.


منبع: https://vigiato.net/p/479814

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بازی جدید استودیو Hazelight احتمالا در گیمزکام معرفی می‌شود

سه سال از عرضه‌ بسیار موفق بازی It Takes Two به بازار گذشته و هواداران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *