تاریخ دقیق پخش فصل دوم انیمه Tower of God اعلام شد؛ انتشار پوستر جدید

برج خدا یکی از مهم‌ترین آثار صنعت انیمه بوده که قرار است با فصل دوم خود برگردد. حال در قالب تازه‌ترین اخبار، تاریخ دقیق نمایش اولین قسمت از فصل دوم انیمه Tower of God اعلام شده است.

فصل تابستان ۲۰۲۴ به زودی شروع و انیمه‌های آن روند نمایش خود را آغاز خواهند کرد. به همین دلیل تاریخ پخش بسیاری از آن‌ها در حال مشخص شدن است. در این فصل شاهد بازگشت چندین انیمه هستیم که مطمئنا بزرگ‌ترین آن‌ها، Tower of God است. فصل اول این انیمه که اقتباسی از یک وب‌تون موفق با همین نام است، در سال ۲۰۲۰ پخش و طرفداران بسیاری در سراسر جهان به دست آورد. حال زمان آن رسیده که اپیزود‌های جدید انیمه برج خدا در قالب فصل دوم آن به نمایش گذاشته شوند.

بهترین انیمه های سال ۲۰۲۴ که باید تماشا کنید + ویدیو

فصل جدید انیمه Tower of God آرک داستانی Return of the Prince از وب‌تون محبوب و مشهور به نویسندگی و تصویر‌گری S.I.U را اقتباس خواهد کرد. به این واسطه فصل جدید به لحاظ داستانی با فصل اول، ۶ سال فاصله دارد. همچنین استودیو سازنده تغییر کرده و به جای Telecom Animation Film، استودیو The Answer فصل دوم را می‌سازد.

با استناد به گزارش منتشر شده از سوی سازندگان، فصل دوم انیمه تاور اف گاد در تاریخ ۱۷ تیر ۱۴۰۳ (۷ ژوئیه ۲۰۲۴) در ژاپن شروع به پخش خواهد کرد. سرویس کرانچی‌رول حق پخش انحصاری این اثر در خارج از مرز‌های سرزمین آفتاب را در اختیار داشته و به صورت هم‌زمان اپیزود‌های فصل جدید انیمه Tower of God را منتشر خواهد کرد. پوستر منتشر شده به مناسبت اعلام تاریخ دقیق شروع فصل دوم را در زیر مشاهده می‌کنید:

آکیرا سوزوکی در قالب استودیو The Answer، وظیفه کارگردانی فصل دوم انیمه Tower of God را بر‌عهده دارد. در این اثر تایچی ایچیکاوا (صداپیشه بم در فصل اول) به عنوان جو ویوله گریس، یوما اوچیدا (صداپیشه مگومی فوشیگورو در انیمه جوجوتسو کایسن) به عنوان جا وانگنان، سایومی واتابه به عنوان یون ییهوا و سائوری هایامی (صداپیشه یور فورجر در انیمه Spy × Family) به عنوان لاهل ایفای نقش کرده‌اند.

اولین تریلر فصل دوم انیمه Tower of God منتشر شد + ویدیو

در خلاصه داستان فصل دوم انیمه برج خدا آمده است: «به نظر می‌رسد که جا وانگنان در عبور از طبقه بیستم نا‌توان است. با وجود بار‌ها شکست و عدم موفقیت، او حاضر به تسلیم شدن نیست. در طول سفر خود، او با شخص مرموز و قدرتمندی به نام ویوله آشنا می‌شود. وانگنان از ویوله دعوت می‌کند که به گروه او ملحق شود. این دو در کنار هم مسیری را در پیش می‌گیرند که چالش‌های جدیدی در آن نهفته است.»

نظر شما در مورد فصل دوم انیمه Tower of God چیست؟ آیا تاریخ شروع پخش آن را در تقویم خود علامت زده‌اید؟ با توجه به فاصله زمانی طولانی بین فصل‌های اول و دوم، آیا هنوز برای بازگشت تاور اف گاد لحظه‌شماری می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


امسال منتظر چه بازی‌هایی هستیم؟ میزگیم با امید لنون و شایان




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آیا مانگا Goodbye Eri تبدیل به انیمه خواهد شد؟

مانگا Goodbye Eri یکی از مشهور‌ترین آثار این صنعت در دهه گذشته است. بسیاری از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *