تاریخ اکران فیلم Dune 3 بالاخره مشخص شد؛ پایان سه‌گانه تلماسه

حالا که فیلم Dune 2 در سال جاری اکران شد و موفقیت‌های زیادی هم به دست آورد، همه منتظر نسخه سوم حماسه دنی ویلنوو هستیم. به تازگی تاریخ اکران فیلم Dune 3 مشخص شده که با توجه به آن باید برای دیدن نسخه پایانی این سه‌گانه چند سالی صبر کنیم.

پس از اینکه فیلم تلماسه ۲ حسابی موفق عملکرد و دل همه مخاطبین و منتقدان را برد، شرکت برادران وارنر خیلی سریع چراغ سبز ساخت شماره سوم را نشان داد. دنی ویلنوو برای ساخت فیلم تلماسه ۳ بازهم باز می‌گردد و نسخه سوم مجموعه را براساس کتاب Dune Messiah می‌سازد؛ رمان فرانک هربرت افسانه‌ای که اولین بار در سال ۱۹۶۹ منتشر شد. با این حال ما نمی‌دانستیم که فیلم بعدی مجموعه قرار است در چه سالی از راه برسد و اکران شود. خوشبختانه پاسخ این سوال مهم نیز مشخص شده است.

تریلر سریال Dune: Prophecy منتشر شد؛ تلماسه با حضور شاه رگنار

پس از شایعات فراوانی که حول محور تاریخ اکران فیلم Dune 3 به وجود آمد، اطلاعات معتبرتری از IMAX Corporation به دست رسیده است. طبق این اطلاعات یک فیلم از مجموعه Dune که هنوز اسم خاصی ندارد قرار است در سال ۲۰۲۶ به کارگردانی دنی ویلنوو اکران شود. این موضوع شایعات قبلی را که می‌گفتند فیلم بعدی ویلنوو قرار است در تاریخ ۲۷ آذر ۱۴۰۵ (۱۸ دسامبر ۲۰۲۶) اکران گردد تایید می‌کند.

نسخه سوم مجموعه در اواخر سال ۲۰۲۶ از راه می‌رسد

دنی ویلنوو که سابقه کارگردانی آثار تحسین شده‌ای نظیر Arrival و Blade Runner 2049 را نیز در کارنامه دارد، اخیرا با رسانه Digital Spy در مورد فیلم بعدی فرنچایز تلماسه صحبت کرد. ویلنوو در این مصاحبه گفت که روند ساخت فیلم Dune 3 هنوز در مراحل خیلی ابتدایی قرار دارد و او فعلا مشغول نوشتن فیلمنامه است. او در این باره توضیح داد:«ما هنوز در مرحله‌های ابتدایی هستیم و در مسیر درست قرار داریم. کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، اما کارهای دیگری هم هستند که باید انجام شوند تا ما یک اثر منسجم را درست کنیم.»

نگاهی به فیلم Dune ۲؛ تل‌ماسه این‌بار عظیم‌تر، دوراز انتظار‌تر و با کرم‌های بیشتر!

البته فیلم تلماسه ۳ تنها پروژه‌ای نیست که براساس رمان‌های خانواده هربرت ساخته می‌شود. شبکه اچ بی او در حال حاضر مراحل ساخت سریال Dune: Prophecy را به اتمام می‌رساند تا آن را برای پخش در پاییز سال جاری میلادی آماده کند. سریال مذکور داستان خود را ۱۰,۰۰۰ سال پیش از وقایع فیلم‌های ویلنوو و ظهور لسان الغیب تعریف می‌کند و جلوه متفاوتی از دنیای تلماسه را به ما نشان می‌دهد.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: DigitalSpy


خاطرات گیمرهای دهه هفتاد و هشتاد | میزگیم نوستالژی با گلخان و شایان


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

نقد سریال Moon Knight | شوالیه ماه

تا آنجایی که شنیده‌ام، می‌دانم که این اختلال به عنوان یک بیماری شناخته می‌شود، بیماری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد