تاریخ اکران انیمیشن شرک ۵ اعلام شد | بازگشت صداپیشگان اصلی

یونیورسال و دریم ورکس با انتشار یک تیزر کوتاه تاریخ اکران انیمیشن Shrek 5 را تایید و اعلام کردند که صداپیشگان اصلی آن باز خواهند گشت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران انیمیشن شرک ۵ سرانجام مشخص و اعلام شده است. یونیورسال و دریم‌ورکس انیمیشن با انتشار یک تیزر کوتاه اعلام کردند که انیمیشن Shrek 5 رسما در دست ساخت است و این انیمیشن برای اکران در تاریخ ۱ ژوئیه ۲۰۲۶ (۱۰ تیر ۱۴۰۵)‌ برنامه‌ریزی شده است. همچنین مایک مایرز برای صداپیشگی شرک، ادی مورفی برای صداپیشگی خر شرک و کامرون دیاز برای صداپیشگی شاهدخت فیونا در انیمیشن شرک ۵ باز خواهند گشت.

در هر حال بازگشت گربه چکمه پوش با صداپیشگی آنتونیو باندراس در انیمیشن Shrek 5 تایید نشده است، اما در ادامه می‌توانید تیزر منتشر شده از انیمیشن شرک ۵ را تماشا کنید که تنها جنبه تایید ساخت انیمیشن، بازگشت صداپیشگان اصلی و اعلام تاریخ اکران را دارد:

دانلود از آپارات

اطلاعات بیشتری مثل کارگردان یا نویسندگان انیمیشن Shrek 5 منتشر نشده است. پیش از این ۴ قسمت از انیمیشن شرک تولید و در بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۰ اکران شدند. انیمیشن Shrek در سال ۲۰۰۱ روی پرده‌های سینما رفت و این انیمیشن موفق شد ۴۸۷ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند و به اولین انیمیشنی تبدیل شود که جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال را دریافت می‌کند. در ادامه انیمیشن Shrek 2 در سال ۲۰۰۴ روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد ۹۳۵.۵ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند.

سپس انیمیشن Shrek the Third در سال ۲۰۰۷ و انیمیشن Shrek Forever After در سال ۲۰۱۰ اکران شدند که موفقیت کمتری نسبت به دو قسمت اول کسب کردند و به ترتیب این دو انیمیشن توانستند ۸۱۳.۴ میلیون دلار و ۷۵۶.۲ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کنند. همچنین دو اسپین‌آف براساس شخصیت گربه چکمه پوش ساخته شده است که انیمیشن Puss in Boots در سال ۲۰۱۱ توانست ۵۵۵ میلیون دلار فروش کند و سپس Puss in Boots: The Last Wish در سال ۲۰۲۲ بیش از ۴۸۵.۳ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است.


منبع: https://www.zoomg.ir/cinema-news/369754-shrek-5-release-date-cast/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

ویدیو پشت صحنه سریال Stranger Things 5 منتشر شد | پیوستن ۳ بازیگر جدید

علاوه‌بر تایید حضور بازیگران بیشتر، نتفلیکس اولین ویدیو از پشت صحنه ساخت سریال Stranger Things 5 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *