تاریخ اکران انیمه ارباب حلقه‌ها اعلام شد؛ انتشار اولین تصاویر

شرکت برادران وارنر در کنار انتشار اولین تصاویر انیمه ارباب حلقه‌ها به نام The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim، تاریخ اکران این اثر را اعلام کرد.

انیمه سینمایی ارباب حلقه‌ها شما را به گذشته می‌برد، پیش از آن که بیلبو و فرودو سفر‌های خود در سرزمین میانه را شروع کرده باشند. این اثر یکی از انیمیشن‌های حاضر در رویداد Annecy International Animation Film Festival بوده که در قالب آن ۲۰ دقیقه ابتدایی آن به نمایش گذاشته شده است. علاوه بر این، شرکت Warner Bros تاریخ اکران انیمه سینمایی The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim را اعلام و اولین تصاویر آن را به صورت عمومی منتشر کرده است. اگر‌چه اثر مذکور حاوی شخصیت‌های جدیدی بوده که در سه‌گانه ارباب حلقه‌ها و هابیت حضور نشده‌اند، اما به لحاظ ظاهری به همان اندازه چشم‌نواز است.

ویگو مورتنسن به بازگشت احتمالی‌اش به فیلم جدید ارباب حلقه‌ها اشاره کرده است

انیمه سینمایی The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim در تاریخ ۲۳ آذر ۱۴۰۳ (۱۳ دسامبر ۲۰۲۴) در سینما‌های سراسر جهان اکران خواهد شد. انیمه سینمایی ارباب حلقه‌ها داستان قدرت‌مند‌ترین پادشاه تاریخ روهان یعنی هلم همرهند را روایت می‌کند. او قادر با دست خالی و با استفاده از مشت‌هایش دشمنان را شکست دهد. اما چرا خاندان او باید به پایان برسد؟ تصاویر انیمه ارباب حلقه‌ها را در زیر مشاهده می‌کنید:

شرکت برادران وارنر برای ساخت انیمه The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim با استودیو Sola Entertainment همکاری کرده که در سال‌های اخیر در تولید انیمه‌های متعددی نقش داشته است. از بین محصولات این استودیو می‌توان Tower of God ،The God of High School ،Shemue: The Animation و Ninja Kamui را نام برد. علاوه بر انیمه ارباب حلقه‌ها، سولا اینترتینمنت در پروژه مشترک دیگری با Warner Bros روی انیمه Lazarus کار می‌کند.

ارباب حلقه‌ها ؛ چرا تعداد زیادی عنکبوت در سرزمین میانه وجود داشت؟

نظر شما در مورد انیمه The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim و تصاویر آن چیست؟ آیا مشتاقانه منتظر این اثر بوده یا ترجیح می‌دهید سه‌گانه ارباب حلقه‌ها و هابیت را تماشا کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


امسال منتظر چه بازی‌هایی هستیم؟ میزگیم با امید لنون و شایان




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آیا مانگا Goodbye Eri تبدیل به انیمه خواهد شد؟

مانگا Goodbye Eri یکی از مشهور‌ترین آثار این صنعت در دهه گذشته است. بسیاری از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *