تاریخ اکران احتمالی انیمیشن پاندای کونگ فو کار ۵ اعلام شد

مایک میچل، کارگردان انیمیشن Kung Fu Panda 4 اخیراً اعلام کرد که چه ذهنیتی درباره آینده این مجموعه دارد. او حالا در صحبت‌های جدیدش به تاریخ اکران احتمالی Kung Fu Panda 5 اشاره کرده است. انیمیشن پاندای کونگ فو کار ۵ می‌تواند ماجراهای پو (Po) برای تعلیم جنگجوی اژدهای جدید یعنی ژن (Zhen) را دنبال کند.

میچل اخیراً در مصاحبه‌ای با رسانه ComicBook توضیح داد که داستان این مجموعه چطور می‌تواند ادامه پیدا کند؛ او همچنین پنجره زمانی برای انتشار قسمت پنجم را مشخص کرد. میچل گفت که ساخت فیلم جدید احتمالاً حدود سه سال طول می‌کشد و به این ترتیب پاندای کونگ فو کار ۵ زودتر از سال ۲۰۲۷ اکران نخواهد شد.

کارگردان انیمیشن پاندای کونگ فو کار ۴ از آینده این مجموعه می‌گوید

میچل در مصاحبه‌اش توضیح داد:

تکنولوژی همواره در حال پیشرفت است، اما ساختن چنین فیلم‌هایی معمولاً سه سال طول می‌کشد. من نمی‌دانم چرا اینطور است. فکر می‌کنم دلیلش این باشد که ساختن یک دنباله همیشه سخت‌تر است، چون اکنون باید آن را ۵ برابر بهتر از فیلم اول بسازیم. داستان‌های زیادی برای گفتن وجود دارند و من هرگز احساس نمی‌کنم که کارمان ساده‌تر شده است. این همیشه کار بزرگی است. ما ایده‌های زیادی داشتیم که نمی‌توانستیم همه آنها را در فیلم قبلی استفاده کنیم.

انیمیشن پاندای کونگ فو کار ۴ از نظر تجاری یک موفقیت بزرگ برای سازندگانش بود و توانست در گیشه ۵۴۱.۸ میلیون دلار بفروشد. این در حالیست که بودجه ساخت این فیلم فقط ۸۵ میلیون دلار بود. به دلیل سودآوری بالای قسمت چهارم، اصلاً جای تعجب ندارد که کمپانی دریم ورکس هرچه زودتر انیمیشن پاندای کونگ فو کار ۵ را معرفی کند. قسمت چهارم اگرچه از نظر منتقدان به خوبی سه فیلم اول نبود، اما راه جدیدی را برای پیشرفت داستان باز کرد. حالا پو به یک استاد کونگ فو تبدیل شده و باید شخصیت ژن را تعلیم بدهد. ژن هم برای تبدیل شدن به جنگجوی اژدها مسیر سختی در پیش دارد.

قسمت اول مجموعه پاندای کونگ فو کار در سال ۲۰۰۸ اکران شد و قسمت‌های دوم و سوم به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۶ به انتشار رسیدند. با توجه به این فواصل زمانی، یک بازه ۵ ساله برای تولید قسمت جدید کاملاً طبیعی خواهد بود. بنابراین پیش‌بینی میچل برای اکران قسمت پنجم در سال ۲۰۲۷ احتمالاً کمی خوشبینانه به نظر می‌رسد. در واقع بعید است که تا اواخر دهه ۲۰۲۰ شاهد ماجراجویی جدید پو و ژن باشیم.

هنوز مشخص نیست که اولین اخبار رسمی از ساخته شدن انیمیشن پاندای کونگ فو کار ۵ چه زمانی منتشر می‌شوند، اما با توجه به موفقیت خیره کننده قسمت چهارم و همچنین پتانسیلی که برای ادامه داستان وجود دارد، ساخته شدن قسمت پنجم تقریبا قطعی است. فقط باید منتظر باشیم و ببینیم که این فیلم چه زمانی معرفی می‌شود.

منبع: Screenrant


ده بازی نوستالژی پلی استیشن ۱ که همه گیمرها باید تجربه کنند




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

انیمه Oshi no Ko ؛ تیتراژ ابتدایی و انتهایی فصل دوم

بالاخره روند پخش فصل دوم انیمه Oshi no Ko از روز گذشته شروع شد. به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *