تاریخ انتشار و ستارگان جلد بازی NBA 2K25 اعلام شد

بازی مورد انتظار NBA 2K25 قرار است در تاریخ 6 سپتامبر 2024 منتشر شود. این نسخه از بازی برای اولین بار در تاریخ مجموعه‌های 2K، جلد ویژه‌ای را با حضور ورزشکاران از هر دو لیگ NBA و WNBA (بسکتبال زنان) ارائه می‌دهد. جلد استاندارد بازی، پنج بار ستاره‌ی آل‌استار و فوروارد تیم بوستون سلتیکس، «جیسون تیتوم»، که قهرمانی NBA را در کارنامه دارد، را به نمایش می‌گذارد.

علاوه بر تیتوم، دو بار MVP لیگ WNBA و شش بار ستاره‌ی آل‌استار تیم لاس وگاس ایسز، «آجا ویلسون»، نیز در جلد ویژه‌ی بازی حضور دارد. این دو ورزشکار، پس از رهبری تیم‌های خود به قهرمانی‌های NBA و WNBA، اکنون در کنار هم در جلد All-Star Edition بازی NBA 2K25 ظاهر شده‌اند.

نسخه‌ی Hall of Fame Edition بازی، «وینس کارتر»، که قرار است در سال 2024 به تالار مشاهیر بسکتبال معرفی شود، را روی جلد خود دارد. تصویر جلد این نسخه، حرکت افسانه‌ای دانک بین پاهای کارتر در مسابقه‌ی دانک NBA سال 2000 را به تصویر می‌کشد.

بازی NBA 2K25 همچنین شامل به‌روزرسانی‌های جدید برای حالت MyCareer و مودهای جدید MyTeam خواهد بود. برای نسخه‌های نسل جدید در PlayStation 5، Xbox Series X/S و PC (برای کسانی که مشخصات سازگار دارند)، بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند که ششمین دوره در MyNBA، شهری فشرده‌تر و تعاملی‌تر و بازگشت حالت مخصوص زنان The W را تجربه کنند. همچنین، قابلیت بازی متقابل در نسخه‌های نسل جدید ارائه خواهد شد.

برای طرفدارانی که در حال تصمیم‌گیری برای خرید کدام نسخه هستند، اطلاعات مربوط به هر نسخه در زیر آورده شده است. لازم به ذکر است که نسخه‌ی Hall of Fame Edition تنها تا تاریخ 8 سپتامبر در دسترس خواهد بود.

نسخه‌های مختلف بازی NBA 2K25

  • نسخه استاندارد: 70 دلار (بازی اصلی که اکنون قابل پیش‌خرید است)
  • نسخه WNBA: همان 70 دلار (فقط در آمریکا)
  • نسخه All-Star: تقریبا 100 دلار (شامل جوایز و امتیازات ویژه)
  • نسخه Hall of Fame: تقریبا 150 دلار (تا 8 سپتامبر قابل خریداری است)




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

ویدیوی جدید Lost Soul Aside نبردهای بازی را نشان می‌دهد

ساعاتی پیش ویدیو گیم‌پلی جدیدی از Lost Soul Aside منتشر شد که عمدتا به سیستم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *