تاریخ انتشار نسخه بلوری انیمه سینمایی Spy x Family Code: White اعلام شد

پس از آن که انیمه سینمایی Spy x Family Code: White در ژاپن و سایر مناطق دنیا به روی پرده رفت، زمان آن رسیده که این اثر به خانه طرفداران و تلویزیون‌ها وارد شود. شرکت Toho به تازگی تاریخ انتشار نسخه بلوری و دی‌وی‌دی این انیمه مذکور را اعلام کرده است.

پس از آن که مانگا جاسوس × خانواده در بین محبوب‌ترین آثار قرار گرفته و انیمه سریالی آن میلیون‌ها مخاطب جذب کرد، استودیو Wit اقدام به اکران اولین انیمه سینمایی این مجموعه در دسامبر ۲۰۲۳ کرد. این انیمه سینمایی که با نام Spy x Family Code: White شناخته می‌شود، عملکرد موفقی در باکس آفیس داشته و به یکی از پر‌فروش‌ترین آثار بلند سال تبدیل شد. حال طبق گزارش جدیدی، آن دسته از طرفداران جاسوس × خانواده که امکان تماشای انیمه سینمایی Spy x Family Code: White را در سالن‌های سینما نداشته‌اند، به زودی می‌توانند نسخه بلوری را مشاهده کنند.

بهترین انیمه های سال ۲۰۲۴ که باید تماشا کنید + ویدیو

طبق اطلاعات درج شده در فروشگاه‌های ژاپن، نسخه بلوری و دی‌وی‌دی انیمه سینمایی جاسوس × خانواده در تاریخ ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ (۳۱ ژوئیه ۲۰۲۴) منتشر خواهد شد. در حال حاضر مشخص نیست که نسخه دیجیتال این اثر چه زمانی در دسترس قرار گرفته و آیا به سرویس‌های استریم مثل نتفلیکس هم راه پیدا خواهد کرد یا خیر. از آن جایی که کرانچی‌رول حق پخش انیمه سینمایی Spy x Family Code: White در آمریکا را در اختیار دارد، احتمالا نسخه دیجیتال به صورت انحصاری از این پلتفرم نمایش داده شود.

انیمه سینمایی Spy x Family Code: White خانواده فورجر را در چالشی بزرگ قرار می‌دهد

داستان انیمه سینمایی جاسوس × خانواده از جایی شروع می‌شود که پس از انجام موفقیت‌آمیز یک ماموریت برای سازمان WISE، به لوید فورجر اطلاع داشته می‌شود که مقامات بالاتر دستور به کنار رفتن او از عملیات استریکس و جایگزین شدن با فرد دیگری داده‌اند. اما این پایان کار نیست و لوید می‌تواند دستور مقامات را تغییر دهد. برای این منظور لازم است که لوید پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای در ماموریت خود داشته باشد. در چنین شرایطی خانواده فورجر راهی یک سفر چالش‌بر‌انگیز می‌شوند که می‌تواند سرنوشت آن‌ها را تغییر دهد.

انیمه Spy x Family ؛ در فصل سوم چه داستان‌هایی روایت می‌شود؟

نظر شما در مورد انیمه سینمایی Spy x Family Code: White و انتشار نسخه بلوری آن در آینده نزدیک چیست؟ آیا از طرفداران انیمه سریالی جاسوس × خانواده بوده و برای تماشای اثر بلند آن لحظه‌شماری می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


بهترین بازی‌های ۲۰۲۴ با امید لنون و شایان




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آیا مانگا Goodbye Eri تبدیل به انیمه خواهد شد؟

مانگا Goodbye Eri یکی از مشهور‌ترین آثار این صنعت در دهه گذشته است. بسیاری از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *