تاریخ انتشار ماد Fallout: London به‌زودی اعلام خواهد شد

ماد مورد انتظار Fallout: London هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد و تیم سازنده در این‌باره توضیحاتی را ارائه کرده‌اند.

ابتدا قرار بود ماد عظیم Fallout: London در ماه آوریل امسال (فروردین-اردیبهشت ۱۴۰۳) منتشر شود؛ اما متأسفانه بتسدا غافلگیری برای تیم سازنده داشت و به‌روزرسانی نسل نهمی Fallout 4 را عرضه کرد. این موضوع بدان معنا بود که تاریخ عرضه ماد مذکور باید به تعویق بیفتد، زیرا به‌روزرسانی‌ها اغلب مادها را خراب می‌کنند؛ به‌ویژه آن‌هایی که به بزرگی یک به‌روزرسانی نسل نهمی هستند.

ماه گذشته برنامه‌نویسان تاریخ انتشار جدیدی را تنظیم کردند؛ اما هنوز آن را با طرفداران به اشتراک نگذاشته‌اند. تیم سازنده ازطریق حساب توییتر Fallout: London توضیح می‌دهند: «گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد تاریخ انتشار این ماد وجود دارد. نکته اصلی این است که ما چندین بیلد را برای کنترل کیفیت به GOG فرستاده‌ایم و منتظر چراغ سبز نهایی آن‌ها هستیم. پس از تکمیل فرایند، تاریخ انتشار Fallout: London را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.»

در ادامه بیانیه آمده است: «این به نفع همه ما است که فرایند کنترل کیفیت به‌طور کامل انجام شود و بسیار سپاسگزاریم که GOG در این امر به ما کمک می‌کند. می‌توانیم به شما اطمینان دهیم که روسای بخش در این مدت بدون وقفه در پشت صحنه کار کرده‌اند تا ساخت این نسخه به بهترین شکل ممکن انجام شود.»

با اینکه تاریخ انتشار Fallout: London هنوز مشخص نیست، اما اگر بتسدا دوباره برنامه‌های تیم سازنده را خراب نکند، انتظار می‌رود که در آینده نزدیک بتوانیم آن را تجربه کنیم. به محض دریافت اطلاعات بیشتر آن را با شما عزیزان به اشتراک خواهیم گذاشت؛ بنابراین در آینده با زومجی همراه باشید.


منبع: https://www.zoomg.ir/game-news/369695-fallout-london-mod-sight/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

زمان عرضه بتای Call of Duty: Black Ops 6 مشخص شد

بتای مالتی پلیر بازی کالاف دیوتی Black Ops 6 با تغییرات عمده در سیستم Omnimovement، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *