تاریخ انتشار ریمستر بازی Dead Rising اعلام شد

شرکت کپکام رسما اعلام کرد که بازی Dead Rising Deluxe Remaster، در سپتامبر امسال عرضه خواهد شد. ریمستر بازی Dead Rising برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی، منتشر می‌شود.

در رویداد Capcom Next تایید شد که ریمستر این بازی در تاریخ 19 سپتامبر برابر با 29 شهریور منتشر خواهد شد. این ریمستر شامل بهبودهایی مثل مدرن‌تر شدن گرافیک بازی، اضافه شدن auto-saving، کنترل‌های اصلاح‌شده، رابط کاربری به روز و موارد دیگر خواهد بود.

کپکام همچنین تایید کرد که این ریمستر، با استفاده از موتور بازیسازی RE Engine توسعه داده شده. موتوری که این استودیو ژاپنی از آن برای ساخت نسخه‌های اخیر فرنچایز Resident Evil بهره برده است.

در صفحه توضیحات این بازی در Steam می‌خوانیم: «تمام ویژگی‌های گرافیکی، از جمله کاراکترها و محیط‌های بازی، به روز شده‌اند و به نسبت نسخه اصل بسیار بهبود یافته‌اند. همچنین حالات چهره کاراکترها، بافت ماده‌ها و ریزش خون، همگی بسیار واقعی‌تر به نظر می‌رسند. گرافیک طراحی زامبی‌ها هم به طور کل بازسازی شده است.»

تغییرات ریمستر Dead Rising نسبت به نسخه اصلی

لازم به ذکر است که نسخه digital deluxe بازی، شامل 17 لباس اضافی برای فرانک (شخصیت اصلی بازی)، و 17 قطعه موسیقی مختلف که در سراسر مرکز خرید بازی قابل پخش است، می‌شود.

بازی اورجینال Dead Rising که توسط Capcom Japan توسعه داده شده بود، در سال 2006 منتشر شد و مورد استقبال قرار گرفت. این بازی، بعدها و در سال 2016 هم یک ریمستر به مناسبت ده سالگی‌اش دریافت کرد، که آن را برای پلتفرم‌های مدرن هم در دسترس قرار می‌داد.

در Dead Rising، بازیکنان در نقش کاراکتری به نام فرانک وست (Frank West) قرار می‌گیرند که یک عکاس خبری است. بعد از وقوع آخرالزمان زامبی‌ها، فرانک در یک مرکز خرید بزرگ در شهر خیالی ویلامت، در ایالت کلورادو، گیر می‌افتد. حالا او باید برای فرار کردن از دست زامبی‌های این مرکز خرید تلاش کند.

این بازی چندین دنباله هم دریافت کرده است که اولین آن‌ها توسط Blue Castle Games توسعه داده شده بود. بعد از تکمیل توسعه Dead Rising 2 در سال 2010، کپکام این استودیو را خرید و آن را به Capcom Vancouver تغییر نام داد. این استودیو همچنین وظیفه توسعه دیگر عناوین این سری، مثل Dead Rising 2: Off the Record، Dead Rising 3 (که به عنوان انحصاری ایکس باکس وان منتشر شد) و Dead Rising 4 را بر عهده داشت.

طبق گزارش‌ها، این مجموعه تا امسال، بیشتر از 16 میلیون نسخه فروخته بود. با این حال، کپکام در سال 2018 اعلام کرد که Capcom Vancouver را برای همیشه تعطیل خواهد کرد و تمام پروژه‌های در دست توسعه آن‌ها را نیز، لغو کرد.

منبع: VGC


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بازی Dying Light 2 ضرری ۲۵ میلیون دلاری را به همراه داشته است

آمار جدید نشان می‌دهند که بازی Dying Light 2 ضرری ۲۵ میلیون دلاری را برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *