تاریخ انتشار بازی The Casting of Frank Stone مشخص شد [تماشا کنید]

The Casting of Frank Stone یک بازی ترسناک در سبک نقش‌آفرینی و ماجراجویی است که با انتشار تریلری، تاریخ عرضه آن رونمایی شده است. 

در این بازی شما نقش یک کاراگاه خصوصی به نام فرانک استون را دارید که در تلاش برای حل پرونده‌های پیچیده و مرموز است.  او در مسیر خود با شخصیت‌های مختلفی از جمله شاهدان و مظنونین روبرو می‌شود که هر یک نقش مهمی در رویدادها و پیچیدگی‌های داستان دارند. داستان از طریق مکالمات، کشف ادله، و حل پازل‌های مختلف به جلو می‌رود.

گیم‌پلی این بازی به صورت ماجراجویی تعاملی طراحی شده است. عناصر دیگری مانند مکالمات با شخصیت‌ها، انتخاب‌های تأثیرگذار و تصمیم‌گیری‌های کلیدی نیز در این بازی وجود دارند که تاثیر زیادی بر جریان داستان دارند. شما می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی The Casting of Frank Stone را در زیر مشاهده کنید:

نکته مهمی که باید به آن اشاره کنیم این است که The Casting of Frank Stone در واقع یک اسپین آف از Dead by Daylight محسوب می‌شود. این بازی در واقع اثر مشترک بین Supermassive Games و Behavior Interactive محسوب می‌شود و به همین خاطر طرفداران ژانر وحشت چشم انتظار آن هستند. 

The Casting of Frank Stone در تاریخ ۳ سپامبر (۱۳ شهریور) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری X/S و پی‌سی منتشر می‌شود. 


منبع: https://vigiato.net/p/483973

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

توسعه‌دهندگان Greedfall 2 به زودی اعتصاب خواهند کرد

توسعه‌دهندگان استودیوی Greedfall 2 یعنی Spiders که زیرمجموعه شرکت Nacon محسوب می‌شود، نامه‌ای سرگشاده به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد