تاریخ انتشار بازی EA Sports FC 25 رسما تایید شد

الکترونیک آرتز رسما تاریخ انتشار بازی بعدی از مجموعه فوتبالی خود را تایید کرد. تاریخ انتشار بازی EA Sports FC 25 که امسال برای دومین بار عنوان رسمی «فیفا» محسوب نمی‌شود، ماه سپتامبر اعلام شده است.

معرفی رسمی بازی EA Sports FC 25 در حالی صورت گرفت که در روزهای اخیر اخبار زیادی پیرامون آن به گوش می‌رسید. همچنین الکترونیک آرتز رسما طرح روی جلد نسخه‌ی «آلتیمیت» آن را با حضور «زیدان»، «بکهام» و «بوفون» رونمایی کرده بود. اما حالا بالاخره تاریخ انتشار بازی EA Sports FC 25 تایید شده است.

بر اساس اعلام ناشر همیشگی این بازی، EA Sports FC 25 در تاریخ 27 سپتامبر 2024 عرضه می‌شود. این یعنی در تقویم ما روز جمعه 6 مهر 1403 باید علامت بخورد. بازی طبق معمول برای تقریبا همه‌ی پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد.

یعنی انتظار داشته باشید که بازی را بتوانید در پی‌سی‌ (کامپیوتر-ویندوز) و کنسول‌های زیر تجربه کنید:

  • پلی‌استیشن 5
  • پلی‌استیشن 4
  • ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس
  • ایکس‌باکس وان
  • نینتندو سوییچ

کسانی که نسخه‌ی آلتیمت بازی را بخرند، آن را یک هفته زودتر تجربه خواهند کرد. کاربران مشترک سرویس EA Play نیز از تاریخ 20 سپتامبر (30 شهریور) می‌توانند به مدت 10 ساعت بازی را تجربه کنند.

امسال تصویر «جود بلینگام» ستاره‌ی انگلیسی تیم رئال مادرید روی جلد نسخه عادی بازی EA Sports FC 25 قرار گرفته است. همان‌طور که پیش‌تر گفته شد ستارگان پیشین فوتبال از جمله دیوید بکهام، زین‌الدین زیدان و جیانلوییجی بوفون روی جلد نسخه آلتیمیت در کنار ‌«آیتانا بونماتی» ستاره بارسلونا قرار گرفته‌اند.

الکترونیک آرتز از تغییراتی در بازی بعدی هم رونمایی کرده است. از جمله حالت جدید Rush که بازی‌کنندگان را در مسابقات پنج نفره (5v5) رودرروی هم قرار می‌دهد. این حالت در بخش‌های بازی دوستانه، آلتیمیت تیم و کلاب‌ها جایگزین «ولتا» خواهد شد.

تغییراتی در ساختار آلتیمیت تیم هم به‌وجود آمده‌اند. از جمله بیشتر شدن آیتم‌های Evolution که حالا امکان شخصی‌سازی آن‌ها هم وجود دارد.

در بخش کریر امسال برای اولین بار تیم‌های بانوان هم قابل انتخاب هستند. الکترونیک آرتز برخی از معتبرترین لیگ‌های باشگاهی فوتبال زنان را در بازی گنجانده است. ضمن آن‌که همه‌ی تیم‌ها و مسابقات «چمپیونز لیگ زنان اروپا» (یوفا) هم  به طور کامل لایسنس شده‌اند.

نقاط شروع زنده (Live Start Points) به حالت کریر بازی هم راه پیدا کرده‌اند. این ویژگی به بازی‌کنندگان اجازه می‌دهد تا از هفته‌ی دلخواهشان فصل را آغاز کنند و ادامه دهند. به عنوان مثال اگر در ابتدای ماه ژانویه اتفاق دراماتیکی در جریان بازی‌ها بیفتد، بازی‌کنندگان می‌توانند از بعد از آن شروع به بازی کرده و طعم تغییرات واقعی روی بازی را بچشند.




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

اطلاعاتی از روند توسعه بازی بعدی The Witcher منتشر شد

شرکت CD Projekt امروز گزارش مالی مربوط به نیمه نخست ۲۰۲۴ را منتشر کرد و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد