تاریخ انتشار بازی EA Sports FC 25 رسماً اعلام شد

شرکت EA Sports به‌طور رسمی از بازی FC 25 با پخش چند تریلر و توضیحات کامل رونمایی کرد. بازی اف سی 25 در تاریخ 27 سپتامبر برابر با ششم مهر برای کنسول‌های بازی پلی‌استیشن 4 و 5، ایکس‌باکس سری، ایکس‌باکس وان، کامپیوتر و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. نسخه جدید سری بازی اف سی (فیفا سابق) با تغییرات قابل‌توجهی در دسترس قرار می‌گیرد.

الکترونیک آرتز اعلام کرد که خریداران آلتیمت ادیشن می‌توانند یک هفته زودتر به بازی EA Sports FC 25 دسترسی پیدا کنند. این افراد باید حتماً بازی را پیش خرید کنند تا بتوانند زودتر به ایجاد تیم و خرید کارت بپردازند. اعضای سرویس EA Play هم می‌توانند ده ساعت اول بازی را تجربه کنند. برای این کار کافی است روز 30 شهریور به دانلود بازی بپردازند و اجازه دارند که ده ساعت را وقف تمامی مودها از جمله آلتیمت تیم کنند. چنین رویکردی برای بازی FC 24 نیز اتخاذ شده بود.

جود بلینگهام ستاره‌ی رئال مادرید نیز به‌عنوان بازیکن کاور نسخه استاندارد معرفی شد. کاور آلتیمت ادیشن بازی FC 25 چند روز پیش رونمایی شد و ستاره‌هایی مانند دیوید بکهام و زیدان روی آن حضور داشتند. ارلینگ هالند از کاور بازی کنار گذاشته شده است و او تنها یک سال روی جلد ماند. کسب لیگ قهرمانان اروپا توسط بلینگهام و شانس زیادی او برای کسب توپ طلا باعث شده تا مدیران EA، تصمیم قبلی خود را تغییر دهند و این ستاره‌ی جوان را جذب کنند.

تغییرات بازی EA Sports FC 25

بازی FC 25 یک سری تغییرات ریز و درشت دارد. یک مود یا حالت کاملاً جدید به نام Rush اضافه شده است. این حالت دو تیم پنج نفره یا 5v5 را مقابل هم قرار می‌دهد. حالت ولتا دیگر در دسترس نخواهد بود و حالت راش، جایگزین آن شده است. الکترونیک آرتز اعلام کرد که حالت Rush در تمامی بخش‌های بازی از جمله کیک‌آف، آلتیمت تیم و کلاب در دسترس خواهد بود. به عبارت دیگر می‌توان با کارت‌های ویژه‌ی آلتیمت تیم، یک فوتبال خیابانی مهیج را تجربه کرد.

تغییرات مختلفی در راه بخش آلتیمت تیم هستند. راه‌حلی برای آیتم‌های اضافه و تکراری پیدا شده است. یک سری آیتم‌های تازه هم به بخش Evolution اضافه شده است و می‌توان این بخش را تغییر داد. بخش کریر نیز تغییر جالبی به خود دیده است. بازی‌کنان می‌توانند هم‌زمان با مسابقات باشگاهی، کنترل یک تیم را به دست بگیرند. امکان شروع فصل از یک نقطه‌ی متفاوت هم وجود دارد. برای نمونه می‌توان اواخر ژانویه بازی را شروع کرد و بر اساس نتایج بازی‌های واقعی چند ماه اخیر، تیم را کنترل کرد.

برای اولین بار نیز فوتبال بانوان به بخش کریر اضافه شده است. لیگ‌های معتبر فوتبال بانوان به همراه لیگ قهرمانان بانوان به‌طور کاملاً لایسنس شده در بازی FC 25 در دسترس هستند. منتظر انتشار بازی در تاریخ ششم مهر باشید.

منبع: VGC


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بازی Astro Bot احتمالا برای کامپیوتر عرضه می‌شود

کارگردان خلاق بازی Astro Bot احتمال عرضه نسخه واقعیت مجازی آن را رد کرده است؛ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد