بیوگرافی ژائو لوسی بازیگر چینی امپراتور من در 26 سالگی+ عکس های مانکنی

ژائو لوسی (چینی ساده: 赵露思؛ زادهٔ ۹ نوامبر ۱۹۹۸) بازیگر و خواننده اهل چین است. او در حال حاضر 26 سال دارد و مجرد است. وی بیشتر به خاطر ایفای نقش در اوه! امپراتور من (۲۰۱۸) و عشق بهتر از جاودانگی (۲۰۱۹) شناخته می‌شود. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی ژائو لوسی را بخوانید و تصاویر جدیدش را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

بیوگرافی ژائو لوسی

این بازیگر با نام رزی ژائو نیز شناخته می‌شود، یک هنرپیشه، خواننده و مدل سرشناس چینی اهل تایوان است. او بازیگری است که برای نقش‌هایش در رمان عاشقانه ببر و رز، اوه! امپراطور من، عشق بهتر از جاودانگی و قرار ملاقات در آشپزخانه.

لوسی یکی از جذاب ترین و زیباترین بازیگران زن چینی است. او برنده جایزه سالانه بازیگر بالقوه شبکه در سومین جشنواره فیلم و تلویزیون آنلاین Jinguduo است. او همچنین برنده «جلسه دوم پخش کننده و بازیگر سرزندگی صفحه نمایش تلفیقی» و «هنرمند درخشان سال» در Douyin Star Motion Night شده است.

تحصیلات ژائو لوسی

او تحصیلات خود را در مدرسه خصوصی محلی به پایان رساند و بعداً تحصیلات تکمیلی خود را در دانشگاه مینگدائو در تایوان به پایان رساند. ژائو همیشه آرزو داشت که یک بازیگر موفق باشد. او کار خود را با شرکت در انتخاب سوپر دختر سال 2016 به میزبانی تلویزیون هونان آغاز کرد و در همان سال میزبانی برنامه تنوع Huo Xing Qing Bao Ju را آغاز کرد.

شروع بازیگری ژائو لوسی

در سال 2017، او با شرکت در درام عاشقانه “عاشقان دست نخورده” به حلقه سرگرمی پیوست. ژائو لوسی اولین نقش اصلی خود را در درام تاریخی سفر در زمان، اوه! امپراتور من ژائو لوسی برای بازی شگفت انگیزش در درام تاریخی Oh! برنده جایزه تازه وارد در جشنواره غنچه طلایی – شبکه سوم جشنواره فیلم و تلویزیون شد امپراتور من ژائو لوسی نقش اصلی زن را در فیلم عاشقانه افسانه پاییزی بر اساس سریال تلویزیونی کره جنوبی پاییز در قلب من بازی کرد. در سال 2021، او در موزیک ویدیوهای الک بنجامین “Water Fountain” و “The Way You Felt” حضور داشت.

جوایز ژائو لوسی

لوسی برنده جایزه بازیگر خوب تلویزیون چین برای بازیگر برجسته (بازیگر زن گروه درام آنلاین) و برنده “جایزه بهترین بازیگر زن” در هفتمین جوایز فیلم و تلویزیون هنگدیان شد. او برنده جایزه Tencent Video Star Awards “بازیگر تلویزیونی موفق سال” در 18 ژانویه 2021 شد.

 


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

از واکس زدن کفش مردم تا گریه و پشیمانی!+ عکس بدون گریم!

انوش معظمی بازیگر نقش حرمله: انوش معظمی فقط بازیگر حرمله مختارنامه نبوده و شمر «رستاخیز» احمدرضا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *