بیوگرافی حدیث نظری و چهره متفاوت‌اش / آرزوی جنگل آسفالت چه ژستی با زن نوید گرفته

شایانیوز- این روزا دیگه سریال های نمایش خانگی خیلی خیلی بیشتر از سریال های تلویزیونی حتی سینما ها مخاطب دارند. چرا راه های رسیدن بهشون زیاده و از طرفی هم سرگرم کننده و جذاب هستند و مخاطب رو تشنه نگه میدارند. البته این در صورتیه که یک سریال فیلمنامه و البته بازیگرانی خوب داشته باشه و اگر غیر این دو مورد باشه و هر کدومشون نقص داشته باشند، بی شک اون سریال هم به خوبی دیده نخواهد شد. مثلا یکی از بازیگرانی که بی برو برگرد اگر در فیلم و یا سریالی ایفای نقش داشته باشه دیده میشه و مورد توجه قرار میگیره، نوید محمدزاده هستش. این بازیگر جذاب و توانمند که به تازگی در سریال “جنگل آسفالت” ایفای نقش داشت، با همسرش فرشته حسینی همبازی شد. در این سریال زوج دیگری همچون امیر جعفری و ریما رامین فر نیز نقش آفرینی کرده اند. اما از طرفی هم بازیگری جوان و تازه دیده شده به نام حدیث نظری داشتیم که کاراکتر آرزو، دختر این زوج رو ایفا کرد.

بیوگرافی حدیث نظری، بازیگر تازه وارد

حدیث نظری بازیگر بسیار جوانی است که در سریال جنگل آسفالت نقش آرزو رو به تصویر میکشد. این چهره در این سریال هم دنقش دختری دهه هشتادی و بسیار جوان رو داره که مناسب با سن واقعیش بوده. این چهره که از متولدین دهه هشتاد است، هنوز اطلاعاتی از سن دقیقش به اشتراک گذاشته نشده، اما چند سالی میشه که در حوزه تئاتر و فیلم فعالیت دارد.

هر بازیگری یه جایی کارش رو شروع نکرده و به شکل مادرزاد مشهور نبوده، حدیث نظری نیز این چنین است و این بانیو دهه هشتادی با وجود فعالیت های قبلی در این عرصه، اما با جنگل آسفالت بود که مشهور شد. او در این کار با بازیگرانی همچون امیر جعفری، ریما رامین فر و نوید محمدزاده همبازی شده است.

زندگی خصوصی حدیث نظری و تسلط بر زبان

کمتر بازیگری پیدا میشه که از خودش اطلاعات جهت بیوگرافی نده حدیث نظری با وجود اینکه خود را فعال در زمینه تئاتر و فیلم میدونه، اما در رابطه با زندگی شخصی خود چیزی بیان نکرده است. در این حد از او دانسته وجود داره که خانوم بازیگر تسلط خوبی بر روی زبان انگلیسی داره و تحصیلاتش هم در زمینه بازیگری بوده است.

آرزو با نقش آفرینی حدیث نظری در سریال جنگل آسفالت

حدیث نظری در سریال جنگل آسفالت نقش آرزو رو نقش آفرینی میکنه. او در این سریال فرزند خانواده ای هستش که مشکلات زیادی دارند و خانواده ای از هم پاشیده شده هستند. او و برادرش امیر که این نقش رو علیرضا جعفری بازی میکنه، قربانی تبهکاری های پدرشان شده اند و آرزو شخصیتی امروزی دارد و ….

فیلم شناسی حدیث نظری و گریم جذابش

نوید محمدزاده با این میزان شهرت، اولین دیده شدن خود را با مجری گری در برنامه دوستان شبکه جام جم شروع کرد. حدیث نظری نیز شروع شهرت رو با سریالی در شبکه خانگی چشید و حالا او یکی از بازیگران اصلی سریال “جنگل آسفالت” محسوب می شود. جالبه که حدیث نظری در این سریال گریم آنچنان تغییر کرده و خاصی ندارد، و درست به مانند خود واقعی اش ظاهر شده است. وی درست به مانند کاراکتر ارزو چتری هایی کوتاه دارد با چهره ای بسیار ساده و دلنشین.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

شما بویی از انسانیت نبرد‌ید

| ۱۴۰۳/۰۴/۱۱ ۲۳:۲۰:۰۰ پرویز پرستویی در واکنش به ضرب و شتم شهروند تبریزی در حمایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *