بیرون پریدن از بازی کالاف دیوتی

بیرون پریدن از بازی کالاف دیوتی موبایل یا به اصطلاح حرفه‌ای‌تر، کرش کردن بازی – Crashing یکی از مشکلات رایج است که علت‌های مختلفی دارد. در این مطلب به روش‌های حل کرش کردن بازی می‌پردازیم. سعی کنید همه روش‌های ذکرشده را انجام دهید تا احتمال رفع خطا بیشتر شود. اگر با وجود تست همه راه‌حل‌ها هنوز هم مشکل پا بر جا بود، در بخش کامنت‌های همین مطلب، نوع ایراد و جزئیات آن را ارسال کنید تا به طور اختصاصی شما را راهنمایی کنیم.

حافظه را آزاد کنید

اگر حافظه دستگاه پر شده است یا در آستانه پر شدن است کمی از فضا را آزاد کنید تا بازی بتواند اجرای بهتری داشته باشد. کمبود حافظه مشکلات متعددی از جمله افت عملکرد و سرعت اجرای موبایل و بیرون پریدن از بازی کالاف دیوتی ایجاد می‌کند که با حذف فایل‌های غیرضروری و اضافی می‌توان این مسئله را حل کرد.

بعد از پاکسازی حافظه، برنامه‌های در حال اجرا را ببندید و از طریق تنظیمات خود گوشی، دستگاه را Optimize کنید. برای این کار باید مسیر زیر را دنبال کنید:

◾Setting -> Device care یا Device maintenance -> Optimize now

باز هم پاکسازی داریم!

یکی دیگر از دلایل کرش کردن یا بیرون پریدن از بازی کالاف دیوتی موبایل، پر شدن حافظه کش است. پس ما باید این حافظه را پاک کنیم تا فضای این حافظه نیز آزاد شود. برای این کار وارد بخش تنظیمات موبایل شوید و از بخش Apps – برنامه‌ها دنبال بازی بگردید. روی COD Mobile زده و سپس Storage – حافظه را بزنید. از بین گزینه‌های موجود، Clear Cache – پاکسازی کش را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که با پاک کردن دیتا (Clear Data) اطلاعات شما از دست خواهد رفت؛ پس برای انتخاب این گزینه محتاط باشید. برای رفع مشکل در این بخش فقط پاکسازی حافظه کش مورد نیاز است و نیازی به پاک کردن دیتا نیست.

همه چیز را به‌روز کنید

به‌روزرسانی به آخرین نسخه بسیاری از ایرادات سیستمی را رفع می‌کند. بنا بر این این دو چیز را آپدیت کنید:

  • سیستم عامل موبایل
  • بازی Call of Duty Mobile

برای به‌روزرسانی سیستم عامل موبایل این مسیر را دنبال کنید:

◾Setting -> Software updates -> Download and install -> Install now

برای به‌روزرسانی کالاف دیوتی (در صورت ارائه نسخه جدیدتر) مسیر زیر را دنبال کنید (جداشده بر اساس نوع سیستم عامل Android و iOS):

◾For Android: Play Store -> Profile -> Manage apps & device -> Updates

◾For iOS: App Store -> Profile -> Available updates

بعد از به‌روزسانی این دو مورد، بازی را اجرا و دوباره امتحان کنید.

سایر روش‌ها

طبق گزارش و تجربه کاربرانی که با مشکل کرش کردن کالاف دیوتی مواجه بودند، امتحان کردن روش‌های زیر هم مشکل را بر طرف می‌کند:

  • در بخش تنظیمات گوشی بازی را Force Stop کرده و سپس دوباره آن را اجرا کنید.
  • موبایل خود را یک بار ری‌استارت کنید.
  • به اینترنت قوی متصل شوید.
  • بازی را حذف کرده و مجددا آن را دانلود کنید.
  • دانلود را از وب‌سایت‌های معتبر انجام دهید؛ ترجیحا بازی را از خود Play Store یا App Store بارگیری کنید.

با توجه به نظرات کاربران درگیر با این ایراد، انجام این روش‌ها کمک می‌کند تا بیرون پریدن بازی کالاف دیوتی موبایل بر طرف شود اما اگر مشکل شما با وجود انجام دادن همه موارد فوق رفع نشده است بهتر است از نظرات کاربرانی که زیر این مطلب پیام گذاشته‌اند کمک بگیرید یا مشکل خودتان را با ذکر جزئیات کامنت کنید تا توسط تیم پشتیبانی پارسی گیم بررسی شود. امیدواریم به کمک این مطلب بتوانید هر چه زودتر دوباره بازی را انجام دهید و از تجربه آن لذت ببرید.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

کارگردان Star Wars Outlaws از نمرات بازی رضایت ندارد

جولیان گریتی (Julian Gerighty)، کارگردان و طراح بازی Star Wars Outlaws ناامیدی خود نسبت به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد