بیت کوین و مقاومت ۶۶٬۰۰۰ دلاری؛ آیا BTC می‌تواند به حرکت صعودی‌اش ادامه دهد؟

خریداران بیت کوین باید بر یک فشار فروش ۱۰۰ میلیون دلاری غلبه کنند تا بتوانند این ارز دیجیتال را به بالای سطح ۶۶٬۰۰۰ دلار برسانند.

خلاصه تحلیل

به گزارش کوین تلگراف، قیمت بیت کوین

BTC:


در روز قبل به محدوده ۶۶٬۱۲۹ دلار رسید اما خیلی سریع کاهش یافت. این ارز دیجیتال ابتدا به خاطر انتشار اخبار مربوط به توزیع دارایی‌های صرافی مت گاکس (Mt. Gox) کاهش یافته بود اما سریعاً رشد کرد. تحلیلگری به اسم دن کریپتو تریدز (Daan Crypto Trades) تاکید کرد:

حرکت خیلی سریعی بود. بیت کوین باید بتواند محدوده سبز رنگ را حفظ کند. در این صورت می‌تواند دوباره به رالی‌اش ادامه دهد و قبل از پایان تابستان از رنج فعلی‌اش خارج شود.

نمودار قیمت بیت‌ کوین

تحلیلگر دیگری به اسم کردیبل کریپتو (Credible Crypto) هم خاطرنشان کرد:

تا سطح ۷۰٬۰۰۰ دلار حدود ۱٬۵۰۰ بیت کوین (به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار) برای فروش وجود دارد. البته این فقط در صرافی بایننس است. نقدینگی فروش دو برابر نقدینگی خرید است. در نتیجه بیت کوین هنوز به فشار خرید بیشتری نیاز دارد.

نقدینگی بیت‌ کوین در بایننس

شایان ذکر است که صندوق‌های قابل‌معامله در بورس (ETFها) اسپات بیت کوین در روزهای گذشته سرمایه خوبی را به خود جذب کردند. این صندوق‌ها تنها در ۱۶ جولای (۲۶ تیر) ۴۲۲ میلیون دلار جریان ورودی داشتند که یکی بزرگ‌ترین رکوردهای آن‌ها از زمان راه‌اندازی‌شان در ماه ژانویه (دی ۱۴۰۲) است.

جریان ورود و خروج سرمایه ETFهای اسپات بیت کوین

اریک بالچوناس (Eric Balchunas)، تحلیلگر مطرح بازار ارزهای دیجیتال، خاطرنشان کرد:

پس از استراحت در ماه ژوئن (خرداد)، ETFهای اسپات بیت کوین دوباره به مسیر خود بازگشتند و در روز و هفته گذشته به ترتیب ۳۰۰ میلیون دلار و ۱ میلیارد دلار به خود جذب کردند. برای اولین بار در تاریج، کل جریان ورودی صندوق‌های بیت کوین از ابتدای یک سال از محدوده ۱۶ میلیارد دلار عبور کرده است. پیش‌بینی ما برای ۱۲ ماه اول، ۱۲ تا ۱۵ میلیارد دلار بود اما در حال حاضر ۶ ماه از سال ۲۰۲۴ باقی مانده است.

جریان ورودی ETFهای اسپات بیت کوین




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

رشد ۱۰ درصدی آوالانچ بعد از همکاری با ۲ شرکت مهم؛ آیا زمان خرید AVAX رسیده است؟

قیمت آوالانچ در روز قبل و بعد از انتشار خبر مربوط به همکاری آن با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد