بیت‌کوین ۶۰ هزار دلار را پس گرفت! کدام آلت‌کوین‌ها مناسب خرید هستند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال در تکاپوی خروج از وضعیت نزولی است و بیت کوین در تلاش است تا سطح ۶۰ هزار دلار را پس بگیرد. در همین راستا، تحلیلگر بازار کایل دوپس (Kyle Doops) در پلتفرم کریپتو بنتر (crypto banter) به بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در برخی از آلت‌کوین‌ها پرداخته است.

طبق گفته‌ این تحلیلگر، در حال حاضر چندین آلت‌کوین به سطوح حمایتی مهمی رسیده‌اند که می‌تواند نشانه‌ای از تغییر روند نزولی باشد. او به طور خاص به چین لینک (LINK) اشاره کرد که با افزایش جریان نقدینگی، پتانسیل جهش به سمت ۱۸ دلار را دارد.

اتریوم (ETH) نیز رمزارز دیگری است که مورد توجه این تحلیلگر قرار گرفت. وی سناریویی را مطرح کرد که در صورت ریزش بیت کوین به ۵۰ هزار دلار، اتریوم هم سقوط خواهد کرد. با این حال، این ریزش می‌تواند فرصتی برای خرید ETH باشد.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


این تحلیلگر همچنین به پتانسیل رشد ارز دیجیتال سویی (SUI) اشاره کرد. این ارز دیجیتال اخیراً روند نزولی داشته اما با رسیدن به سطح حمایتی کلیدی، می‌تواند روند صعودی را آغاز کند.

وی حتی از انجام یک معامله‌ موفق روی سویی با سود ۱۶ درصدی خبر داد. از نظر او، اگر خط روند نزولی شکسته شود، احتمال سودهای بیشتر وجود دارد.

اینجکتیو (INJ) دیگر آلت‌کوینی است که به گفته‌ این تحلیلگر، در موقعیت مناسبی برای رشد قرار دارد. این ارز دیجیتال اکنون در محدوده‌ حمایتی ۱۷ تا ۱۸ دلار معامله می‌شود و پتانسیل بازگشت به ۳۰ دلار و حتی ۴۵ دلار را دارد.

آخرین مورد بررسی‌شده، آلف زیرو (AZERO) است. این ارز دیجیتال با سازگار شدن با ماشین حساب مجازی اتریوم (EVM)، پتانسیل صعود قابل توجهی پیدا کرده است.

تحلیلگر مذکور استراتژی ورود به معامله‌ آلف زیرو در تایم فریم پایین، با هدف شکست صعودی از یک سطح خاص را ترسیم کرد که می‌تواند سود چشمگیری به همراه داشته باشد.

توجه: این خبر صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به معنی توصیه به خرید و فروش ارز خاصی نیست.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

جهش قیمت اوندو فایننس در پی لیست شدن در صرافی بزرگ اوکی‌ایکس!

زمان مطالعه: دقیقه اوندو فایننس که یکی از پروژه‌های مورد حمایت صرافی کوین‌بیس به شمار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد