بگو قاب گوشیت چه رنگیه تا شخصیتت رو لو بدم

شخصیت شناسی جالب با رنگ قاب گوشی: رنگ ها نقش مهمی در روان شناسی ذهن مردم ایفا می کنند به همین خاطر روانشناسان عقیده دارند رنگی که برگزیده و دلخواه کسی است می تواند گویای خصوصیات اخلاقی و روانشناسی او باشد. جالب است بدانید رنگ مورد علاقه شما حتی در انتخاب قاب گوشی نیز در مورد خصوصیات شما می گوید، در این بخش از تفریح و سرگرمی، شخصیت شما را بر اساس رنگ قاب موبایلتان بازگو می کنیم.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت شناسی: نگرش شما به زندگی چگونه است!؟

قاب آبی

اگر برای گوشی موبایل خود قابی آبی رنگ گرفته‌اید،باید بگوییم شما فردی آرام و پیوسته مورد احترام و ستایش دیگران هستید،احساسات و هیجانات خود را کنترل می‌کنید،منظم هستید و پشت کار خوبی دارید.

قاب قرمز

اگر جز کسانی هستید که رنگ قرمز را برای قاب موبایل خود انتخاب می‌کنید،معمولاً تند و سرکش و در عین حال فعال و شجاع و کمی عجول هستید،شما فردی خوش قلب بوده و در عشق کاملاً فداکارید.

رنگ‌های فانتزی

اگر از طرفداران رنگ‌های خیلی فانتزی مانند نارنجی یا فیروزه‌ای،سبز یا نیلی،بنفش یا ارغوانی و… هستید،معمولاً اجتماعی و خوش قلب بوده و با دیگران خوب رفتار می‌کنید،در انجام کارهای شخصی موفق بوده و روابط شما با دیگران بر پایه اصول و قرارداد است.

قاب سفید

اگر انتخابتان قاب گوشی سفید و رنگ روشن است، شما انسان خوش قلبی هستید،سرشار از انرژی مثبت بوده و مستقل و فرصت طلب می‌باشید.

قاب صورتی

اگر رنگ صورتی را برای قاب گوشیتان انتخاب می‌کنید، شما فردی هستید که دیگران را به خوبی درک می‌کنید،با اطرافیانتان با ملایمت و لطف رفتار کرده و با گذشت هستید،در کل انسان انعطاف پذیری بوده و گاهی دیگران را به خود ترجیح می‌دهید.

قاب خاکستری یا مشکی

اگر به جای قاب‌های رنگی، قاب خاکستری یا مشکی را ترجیح می‌دهید،باید بگوییم شما فردی محترم هستید که عقاید و نظرات دیگران را به آسانی می‌پذیرید، به شخصیت اطرافیان خود احترام می‌گذارید و از هیچ کمکی به آنها دریغ نمی‌کنید.

قاب‌هایی با طرح‌های قدیمی

اگر شما از مشتریان قاب‌هایی با طرح‌های قدیمی مانند نوار کاست یا پارچه‌های چهارخانه قدیمی و… هستید،ترکیبی از گذشته رویایی و امروز مدرن و وینتیج پسند هستید. اهل نوستالژی بازی بوده و گذشته را بهتر از زندگی امروز می‌دانید و در خانه‌تان همیشه چند وسیله قدیمی وجود دارد.

قاب‌های عروسکی یا گل‌گلی

اگر قاب‌های عروسکی و گل گلی باب میل شماست،روحیه شاد و سرزنده‌ای داشته و از هیچ کمکی برای دوستانتان دریغ نمی‌کنید تا آنها خوشحال شوند،شما بسیار مهربان و با محبتید و گاهی خواستار شکستن و عبور از حد و مرزها هستید.

قاب‌های پر زرق و برق

اگر سلیقه‌تان به طوریست که برای گوشی موبایل قاب‌های پر زرق و برق و مملو از نگین را انتخاب می‌کنید،شما به ظواهر اهمیت می‌دهید،خوش پوش و خوش سلیقه هستید،با ساده زیستی میانه چندان خوبی ندارید،بسیار دست و دل بازید و از نظر مالی به خانواده و دوستانتان کمک می‌کنید.

قاب قهوه‌ای

اگر انتخابتان برای قاب گوشی رنگ قهوه‌ای و خرمایی است،شما فردی با ثبات،شاعر پیشه و کمی فیلسوف مآب هستید. دمدمی مزاج نیستید و به تصمیماتتان عمل می‌کنید،راز نگهدار بسیار خوبی برای دیگران بوده و آنها می‌توانند روی شما حساب باز کنند.

بیشتر بخوانید: شخصیت شناسی انگشتان دست: کدوم انگشت دستت بلندتره؟


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

3 تفاوت دو تصویر کابوی نوازنده را در 7 ثانیه پیدا کنید!

سوال با تفاوت های تصویر کابوی: بازی ها، آزمون ها و چالش هایی که شما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد