به‌ کارگیری راهکارهای محافظت از محیط زیست در فولاد مبارکه، الگوی مناسبی برای ما در کشور عراق خواهد بود

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)؛ به نقل از پایگاه خبری معدن، عباس حیال لکن، مدیرعامل شرکت آهن و فولاد بصره عراق در بازدید از فولاد مبارکه اظهار کرد: امروز از قسمت‌های مختلف فولاد مبارکه بازدید داشتم و متوجه این موضوع شدم که تکنولوژی بالایی در فرایند تولید محصول این کارخانه به‌کار گرفته‌شده است.

وی افزود: شرکت آهن و فولاد بصره عراق، فعالیت خود را به‌تازگی آغاز کرده و به‌زودی رسماً افتتاح خواهد شد؛ این مجموعه در حوزه آموزش‌های تخصصی به نیروی انسانی نیازمند همکاری‌های مشترک با شرکت فولاد مبارکه است.

مدیرعامل شرکت آهن و فولاد بصره عراق ادامه داد: شیوه تولید آهن اسفنجی، تبدیل و بازیافت قراضه‌های فولادی، عملکرد کوره‌های قوس الکتریکی، شیوه‌های خنک‌سازی ورق‌های فولادی، ایجاد فضای سبز و به‌کارگیری راهکارهای محافظت از محیط زیست در فولاد مبارکه، الگوی مناسبی برای ما در عراق خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد که در آینده‌ای بسیار نزدیک، سطح همکاری‌های مشترک میان ایران و عراق در زمینه تولید فولاد ارتقا پیدا کند؛ در نهایت از کشور ایران، فولاد مبارکه و مدیریت این کارخانه بزرگ بابت دعوتی که برای بازدید از این مجموعه داشتند، قدرانی کرد.




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

واریز کمک هزینه جدید دولتی به صورت ماهیانه برای این افراد

به گزارش ساناپرس، زنان خانه‌دار حدود ۶۲ درصد از جمعیت زنان و حدود ۸۰ درصد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد