بهترین کاورهای پوکو C65؛ مدل‌های زیبا، متنوع و بادوام

گوشی هوشمند پوکو C65 با طراحی مدرن و ویژگی‌های پیشرفته‌اش، یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها در بین کاربران گوشی‌های هوشمند است. اما برای اینکه بتوانید از این محصول اقتصادی شیائومی به بهترین شکل ممکن محافظت کنید و در عین حال به آن ظاهری جذاب و منحصر به فرد ببخشید، استفاده از یک کاور مناسب ضروری است. در این مقاله از دیجی کالا مگ، ما به بررسی و معرفی بهترین کاورهای گوشی پوکو C65 خواهیم پرداخت؛ محصولاتی که نه تنها از گوشی شما در برابر خط و خش، ضربه و گرد و غبار محافظت می‌کنند، بلکه با طراحی زیبا و متنوع خود، به شما امکان می‌دهند تا سبک و شخصیت خود را به نمایش بگذارید. با ما در این راهنمای خرید همراه باشید.

کاور گاردتک اساک مدل New Skin؛ یکی از بهترین کاورهای شفاف پوکو C65

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که دوست ندارید طراحی جذاب و شیک گوشی هوشمند خود را از دید سایر کاربران پنهان کنید، کاور گاردتک اساک مدل New Skin به عنوان یکی از بهترین کاورهای محافظ پوکو C65 شما به هیچ عنوان شما را از خریدتان پشیمان نخواهد کرد. این محصول به طور کامل همه‌ی بخش‌های گوشی هوشمند شما را در بر می‌گیرد و از آن در برابر خطرات روزمره به خوبی محافظت می‌کند. جنس این کاور محافظ که تنوع رنگی بسیار زیادی در فروشگاه دیجی کالا دارد، از پلی کربنات و پلاستیک TPU است و مقاومت خوبی در برابر ضربات احتمالی و خط‌وخش‌ها دارد. البته تفاوت بین رنگ‌های این محصول در حاشیه‌های اطراف گوشی و همچنین سیستم دوربین است. با استفاده از کاور گاردتک اساک مدل New Skin، نیازی به نگرانی از برجای ماندن ذرات چربی و اثر انگشت روی آن نیست؛ چرا که این کاور ضد آب بوده و در صورت کثیف شدن، می‌توانید با آب آن را به راحتی تمیز کنید.

یکی از نگرانی‌های کاربران هنگام خرید کاورهای شفاف، زرد شدن تدریجی آن‌ها پس از مدتی استفاده است که در این مورد، گاردتک تاکید کرده که چنین اتفاقی برای این محصول باکیفیت نخواهد افتاد. در پنل پشتی این کاور محافظ بخش سیستم دوربین برآمدگی بیشتری نسبت به سایر بخش‌ها دارد. دلیل این طراحی آن است تا وقتی شما گوشی خود را روی یک سطح صاف قرار می‌دهید، لنزهای دوربین هیچگونه برخوردی با سطح نداشته باشند و آسیب نبینند. همچنین این موضوع برای نمایشگر گوشی نیز صادق است. همچنین، به لطف باریک بودن لبه‌ها، استفاده از کاور از نمای جلویی به چشم نمی‌آید و ظرافت‌های زیادی دارد. لبه‌های این کاور به نحوی طراحی شده‌اند که با متریالی از جنس آلومینیومی دکمه‌های گوشی را نیز پوشش می‌دهند و قسمت‌های مربوط به پورت و درگاه‌های گوشی با ظرافت بسیار خاصی برش خورده‌اند تا دسترسی آسان برای استفاده از امکانات گوشی برای کاربر فراهم شود.

کاور مدل ۱۳C_MY

کاور مدل ۱۳C_MY، یک محصول ساده، شیک و در عین حال جذاب است که ظاهر تازه‌ای به گوشی هوشمند شما می‌بخشد و به عنوان یکی از بهترین کاورهای پوکو C65 می‌توانید روی کیفیت و دوام آن حساب باز کنید. این کاور جزو آن دسته از کاورهای با طراحی براق است که پنل پشتی مانند آینه دارد و طبیعتاً باید انتظار بر جای ماندن لکه‌های اثر انگشت و چربی را نیز روی آن داشته باشید. وزن این کاور محافظ حدود ۲۰ گرم است و به هیچ عنوان به وزن نهایی گوشی هوشمند شما اضافه نمی‌کند، بنابراین کاربران در هنگام استفاده طولانی‌مدت از گوشی هیچ مشکلی نخواهند داشت. لبه‌های اطراف سیستم دوربین و نمایشگر کاور مدل ۱۳C_MY به شکل کمی برآمده طراحی شده تا در صورت قرار گرفتن گوشی روی سطح صاف، این بخش‌های دچار آسیب‌دیدگی نشوند. خرید کاور پوکو C65 از دیجی کالا به سادگی انجام می‌شود.

بخش‌های مربوط به درگاه‌ها در این کاور به خوبی برش داده شده‌اند تا کاربران هیچ محدودیتی در هنگام استفاده از این کاور نداشته باشند. جنس بدنه‌ی این کاور از پلاستیک TPE تولید شده که در برابر ضربات احتمالی و خط‌وخش‌ها دوام مناسبی دارد. جدا از این موضوع، بخش‌های مربوط به دکمه‌ها هم بسیار نرم هستند و برای بهره‌گیری از آن‌ها لازم نیست نیروی زیادی به آن‌ها وارد کنید تا عمل کنند. این کاور محافظ ، انعطاف‌پذیری فوق‌العاده بالایی دارد و همین موجب می‌شود تا کاربران به راحتی بتوانند گوشی را درون قاب قرار دهند و یا آن را خارج کنند. این محصول در برابر آب نیز مقاوم است، بنابراین به راحتی می‌توانید در صورت کثیف شدن آن را با استفاده از آب تمیز کنید. درون این کاور محافظ را پوششی نرم پوشانده که مانع از ایجاد لکه بر اثر گرما روی بدنه‌ی گوشی هوشمند شما خواهد شد. کاور مدل ۱۳C_MY در تنوع رنگی بالایی در فروشگاه دیجی کالا به فروش می‌رسد.

کاور قاب شاپ مدل سیلیکونی؛ یکی از بهترین کاورهای دورنگ پوکو C65

اگر از طرفداران کاورهای با طراحی دورنگ برای گوشی هوشمند خود هستید، انتخاب کاور قاب شاپ مدل سیلیکونی به عنوان یکی از بهترین کاورهای پوکو C65 می‌تواند خرید هوشمندانه برای شما باشد. این کاور محافظ وزن سنگینی ندارد و تنها حدود ۳۰ وزن گوشی هوشمند شما را افزایش می‌دهد که آن هم اصلاً به چشم نمی‌آید. این محصول از پلاستیک سخت، پلاستیک نرم و سیلیکون تولید شده که کیفیت مناسبی دارد و در برابر ضربات احتمالی و خط‌وخش‌ها به خوبی از گوشی هوشمند شما محافظت می‌کند. روی پنل پشتی این محصول، یک بخش برجسته تعبیه شده که سیستم دوربین این گوشی هوشمند را به طور کامل می‌پوشاند و این یعنی که شما با استفاده از این کاور نیازی به خرید محافظ لنز نخواهید داشت. رنگ این بخش در همه‌ی مدل‌های این کاور محافظ مشکی است و عوض نمی‌شود.

قاب شاپ برای این محصول جذاب خود از ساختار مات استفاده کرده تا لکه‌های چربی و اثر انگشت روی آن دیده نشوند. سیلیکونی بودن این قاب، قابلیت ضد تعریق بودن به آن داده که هنگام گرفتن گوشی در دست، داخل دستتان عرق نمی‌کند. این کاور محافظ علی‌رغم مقاومت بالایی که دارد، بسیار انعطاف‌پذیر است و کاربران به راحتی می‌توانند گوشی خود را درون آن قرار داده و آن را خارج کنند. همچنین این محصول در برابر آب مقاوم است و در صورت کثیفی به راحتی می‌توانید آن را با آب تمیز کنید. این محصول دارای استانداردهای نظامی مقاومت در برابر سقوط است. برش‌های انجام شده برای این کاور محافظ با دقت صورت گرفته‌اند و در نتیجه برای دسترسی به پورت‌ها با هیچ مشکلی روبرو نخواهید شد.

کاور مدل ۱۳C_PM01

یکی دیگر از کاورهایی که این روزها میان کاربران، طرفدار بسیار زیادی پیدا کرده کاورهای با طرح پافر هستند. اگر شما هم علاقه مند به استفاده از این نوع کاورها هستید می‌توانید کاور مدل ۱۳C_PM01 را به عنوان یکی از بهترین کاورهای پوکو C65 که طراحی پافری دارد، برای خرید خود در نظر بگیرید. این محصول تنوع رنگی بسیار زیادی دارد و کاربران با توجه به سلیقه‌ی خود می‌توانند از بین آن‌ها دست به انتخاب بزنند. جنس کاور مدل ۱۳C_PM01 از پلاستیک نرم تولید شده که کیفیت مناسبی دارد و در در برابر ضربات احتمالی و خط‌وخش‌ها تا حدی می‌تواند از گوشی شما محافظت کند. استفاده از این کاور وزن گوشی پوکو شما را حدود ۲۰ گرم افزایش می‌دهد که افزایش محسوسی نخواهد بود.

کاور مدل ۱۳C_PM01 به صورت همه‌جانبه و سراسری از گوشی هوشمند شما محافظت می‌کند و به دلیل انعطاف‌پذیری بالایی که دارد، به راحتی می‌توان گوشی را از درون آن خارج کرد. این قاب از خاصیت آب‌گریزی بهره می‌برد و قطرات آب روی آن سر می‌خورند. این کاور محافظ تا حد امکان از انتقال ضربه به گوشی جلوگیری کرده و مقاومت نسبتا بالایی در برابر ضربات دارد. همچنین لبه‌های این قاب از نمایشگر کمی بالاتر آمده‌اند و باعث می‌شوند هنگامی که گوشی را روی سطح صاف قرار می‌دهید، سنسورهای دوربین دچار خط‌وخش نشوند. این قاب سیلیکونی باریک است و در ضخامت و حجم گوشی تغییر چشمگیری ایجاد نخواهد کرد. این محصول جنسی نرم و منعطف دارد و در دست گرفتن آن احساس خوبی به کاربران القا می‌کند.

 

کاور مدل ۱۳C؛ یکی از بهترین کاورهای طرح یانگ کیت پوکو C65

کاورهای یانگ کیت یکی از محبوب‌ترین و البته گران‌قیمت‌ترین کاورهای گوشی هوشمند است که به دلیل استقبال کاربران شرکت‌های دیگری نیز طرح های کپی این کاورها را با قیمتی مناسب برای انواع گوشی‌ها تولید می‌کنند که از جمله آن‌ می‌توان به کاور مدل ۱۳C طرح یانگ کیت به عنوان یکی از بهترین کاورهای پوکو C65 اشاره کرد. این کاور محافظ که در رنگ‌های بسیار متنوعی در دیجی کالا به فروش می‌رسد، از پلاستیک سخت تولید شده که نسبت به سایر کاورهای این گوشی انعطاف‌پذیری کمتری دارد و و شاید در روزهای ابتدایی استفاده از آن برای قرار دادن گوشی درون کاور کمی دچار مشکل شوید، اما خیلی زود این موضوع حل خواهد شد. علی‌رغم مقاومت بالا این کاور محافظ حدود ۳۰ گرم وزن دارد و کاربران در استفاده طولانی‌مدت از گوشی هیچ مشکلی نخواهند داشت.

روی کاور مدل ۱۳C طرح یانگ کیت، برای هر دکمه‌ی گوشی هوشمند شما یک قطعه جدا طراحی شده که به راحتی می‌توانید از دکمه‌های گوشی استفاده کنید و هیچ محدودیتی از این بابت نخواهید داشت. بدنه‌ی نیمه مات این قاب ضد لک و اثر انگشت است؛ بنابراین هنگام استفاده از گوشی لکه‌های چربی روی آن باقی نمی‌ماند و ظاهر زیبای این کاور همواره حفظ می‌شود. درگاه‌های دقیق و کاملاً متناسب با نقاط دسترسی گوشی، استفاده بدون هیچ مشکلی از دوربین، حسگرها، صفحه‌نمایش و دیگر منافذ را امکان‌پذیر می‌سازد. این محصول در برابر آب نیز مقاوم است، بنابراین به راحتی می‌توانید در صورت کثیف شدن آن را با استفاده از آب تمیز کنید. کاور مدل ۱۳C طرح یانگ کیت دارای لبه‌های برجسته برای محافظت از صفحه نمایش و دوربین است و این کار را به خوبی نیز انجام می‌دهد.

کاور اسپارتان مدل Airbag

یکی دیگر از بهترین کاورهای شفاف پوکو C65 کاور اسپارتان مدل Airbag است که هم کیفیت و دوام بسیار بالایی دارد و هم با قیمت مناسبی در دیجی کالا به فروش می‌رسد. حاشیه‌های اطراف این کاور، به نحوی طراحی شده که روی دکمه‌های گوشی را نیز می‌پوشاند و قسمت‌های مربوط به پورت و درگاه‌های گوشی با دقت بسیار خوبی به منظور دسترسی آسان کاربر، برش داده شده‌اند. این محصول از پلاستیک نرم و TPU تولید شده و ظاهر شفاف آن نیز در اثر استفاده زیاد به هیچ عنوان زرد نمی‌شود. همچنین به لطف ضد آب بودن آن، کاربران هیچ محدودیتی برای شستن این کاور محافظ با آب نخواهند داشت. این کاور به راحتی روی گوشی نصب می‌شود و خاصیت انعطاف‌پذیری بسیار بالایی دارد.

کاور اسپارتان مدل Airbag باریک است و در ضخامت و حجم گوشی تغییر محسوسی ایجاد نخواهد کرد. اسپارتان در طراحی حاشیه‌های اطراف نمایشگر و سیستم دوربین این کاور از لبه‌های برآمده استفاده کرده تا این بخش‌های گوشی در تماس مستقیم با سطوح نباشد. ژله‌ای بودن حاشیه‌های دور این کاور موجب شده تا در صورت سقوط گوشی روی زمین، شوک ناشی از ضربه در همه زوایای کاور پخش شده و آسیبی به گوشی وارد نشود. ضخامت این کاور محافظ ۲ میلی‌متر است، در برابر ضربه مقاومت خوبی دارد، روی درگاه‌ها و حفره‌ها را نمی‌پوشاند چون برش‌های دقیقی دارد. این محصول در دیجی‌کالا درصد رضایت بالایی دارد و ۸۰ درصد کاربرانی که آن را خریداری کرده‌اند، خرید این محصول را به دیگر کاربران پیشنهاد داده‌اند.

کاور اسپارتان مدل Kitty

کاور اسپارتان مدل Kitty یک کاور محافظ با طرح فانتزی برای استفاده بانوان و دختر خانم‌ها است که ظاهر جذاب و جدیدی به گوشی هوشمند آن‌ها می‌بخشد. این کاور محافظ که ساختار ماتی دارد، خوشبختانه لکه‌های چربی و اثر انگشت روی آن بر جای نمی‌ماند. جنس این کاور محافظ گوشی پوکو C65 از پلاستیک و فلز است که در مجموع ویژگی‌های محافظتی خوبی به گوشی شما می‌بخشد. وجود لبه‌های برجسته در حاشیه صفحه نمایش و محافظ لنز دوربین گوشی هوشمند شما امکان آسیب به آن‌ها را به حداقل می‌رساند. به دلیل طراحی دقیق و متناسب با گوشی پوکو C65، هیچ مانعی حین کار کردن با گوشی هوشمند خود نخواهید داشت و تمام پورت‌ها و امکانات آن در دسترس شما قرار دارند.

این محصول فرآیند نصب بسیار ساده و آسانی دارد. همچنین این محصول ضد آب نیز است و شما در صورت کثیفی به راحتی می‌توانید کاور را با آب تمیز کنید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این کاور محافظ را باید به داشتن پاپ سوکت جذاب و بامزه‌ی آن ربط داد. این پاپ سوکت که به شکل یک عروسک طراحی شده، هم ظاهر جذابی به گوشی می‌دهد و کاربران را قادر می‌سازد تا در هر زاویه‌ای که مد نظرشان است، از گوشی هوشمند خود بهره ببرند. لبه‌های قاب اندکی انعطاف‌پذیر هستند و به همین خاطر به راحتی می‌توانید قاب را از گوشی جدا کنید. از دیگر ویژگی‌های این قاب می‌توان به داشتن استانداردهای نظامی مقاومت در برابر سقوط آن اشاره کرد.

کاور طرح عروسک Baby مدل ۱۳C

یکی دیگر از بهترین کاورهای فانتزی عروسکی پوکو C65 می‌توان کاور طرح عروسک Baby مدل ۱۳C را نام برد. این کاور محافظ که از پلاستیک نرم و سیلیکون تولید شده حدود ۲۰ گرم وزن دارد و در صورت استفاده از آن گوشی هوشمند شما به هیچ عنوان سنگین نمی‌شود. این محصول باکیفیت فانتزی به خوبی از همه‌ی بخش‌های گوشی‌ هوشمند شما محافظت می‌کند. این موضوع یعنی اگر گوشی هوشمند شما با سطوح سفت و سخت برخورد کند، این قاب تا حد امکان از انتقال ضربه به گوشی جلوگیری کرده و مقاومت نسبتا بالایی در برابر ضربات دارد. عروسک‌های فانتزی پشت این کاور از جنس سیلیکونی هستند که با چسبی قدرتمند به پنل پشتی این کاور چسبیده‌اند و به این زودی‌ها خراب نمی‌شوند.

بسیاری از کاورهای محافظ ضخیم هستند ولی این قاب اصلا چنین مشکلی ندارد و به لطف بهره‌گیری از یک جنس نرم، هنگام دست زدن به آن حس خوشایندی به شما منتقل می‌شود. علاوه بر این، بخش‌های مربوط به دکمه‌ها هم بسیار نرم هستند و برای بهره‌گیری از آن‌ها لازم نیست فشار زیادی وارد کنید. این محصول امتیاز خوبی از سوی کاربران دیجی کالا دریافت کرده، اثر انگشت و لکه‌های چربی را به خود جذب نمی‌کند و فرآیند نصب بسیار ساده و آسانی دارد. طرح‌های جذاب روی کاور با کیفیت بسیار خوبی چاپ شده و در اثر استفاده زیاد پوسته پوسته نمی‌شوند.

کاور گاردتک مدل Flex Armor

گاردتک مدل Flex Armor با وزن ۳۰ گرم، یک کاور بسیار شیک و مقاوم است که از جنس پلی کربنات تولید شده است. حاشیه‌های این کاور یا دور لنز دوربین، با لبه‌های ۱ میلی‌متری، برجسته شده‌اند و به مخاطب اطمینان لازم جهت محافظت از سیستم دوربین گوشی را می‌دهند. با وزن کمی که دارد، کاربران می‌توانند گوشی هوشمند را به راحتی حمل و نقل کنند. این کاور محافظ که در رنگ‌بندی بسیار متنوعی در بازار به فروش می‌رسد، انعطاف‌پذیری بسیار بالایی دارد و خیلی ساده و راحت می‌توان گوشی را درون قاب قرار داد یا از آن خارج کرد. بدنه‌ی مات این قاب محافظ شیائومی ضد لک و اثر انگشت است؛ بنابراین هنگام استفاده از گوشی لکه‌های چربی روی آن باقی نمی‌ماند.

اگر به طراحی این کاور محافظ پوکو C65 دقت کنیم، بخش‌های فرورفته آن را در پنل پشتی مشاهده خواهیم کرد. به لطف این طراحی کاربردی، گوشی به راحتی درون دست کاربران قرار می‌گیرد و از روی آن سر نمی‌خورد. همچنین در دو طرف آن نیز گاردتک از طراحی بافت‌دار استفاده کرده که مانع از تعریق دست کاربران می‌شود. دوام این کاور محافظ بسیار بالاست و در اثر استفاده زیاد دچار مشکلاتی نظیر پوسته پوسته شدن و مواردی از این قبیل نمی‌شود. این محصول در برابر آب نیز مقاوم است و پوشش نرم داخلی آن مانع از ایجاد لک روی بدنه‌ی گوشی خواهد شد.

منبع: دیجی کالا مگ

نوشته بهترین کاورهای پوکو C65؛ مدل‌های زیبا، متنوع و بادوام اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

نمایشگر آیفون 16 پرو بسیار روشن‌تر از نسل قبلی خواهد بود • دیجی‌کالا مگ

گزارش‌های جدید حاکی از آن است که روشنایی نمایشگر آیفون ۱۶ پرو نسبت به مدل‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *