بهترین پارچه مانتو تابستانی: پارچه مانتویی هایی که تابستان امسال مد شدن

بهترین پارچه مانتو تابستانی: با تغییر فصل و گرم شدن هوا نس لباس ما نیز تغییر می‌کند یکی از اصلی‌ترین لباس‌های خانم‌ها مانتو است که باید به تناسب فصل مدل و جنس پارچه آن انتخاب شود.

بهترین پارچه مانتو تابستانی:

در ادامه مد و زیبایی از سری مطالب مد روز لیست بهترین نس پارچه‌های مانتویی مناسب هوای گرم را برایتان لیست کرده‌ایم. با مجله گفتنی همراه باشید.

پارچه شمبری

بهترین پارچه مانتو تابستانی: یکی از انواع پارچه‌های شمبری که برای فصل تابستان مناسب هستند، ترکیبی از کتان و پنبه است که خنک و سبک بوده و معمولا به جین کاغذی معروف است. بنابراین افرادی که به لباس‌های جین علاقه زیادی دارند اما به دلیل گرمای هوا نمی توانند در فصل تابستان از آن استفاده کنند، بهتر است به سراغ پارچه‌های شمبری بروند.

پارچه پنبه ای

بهترین پارچه مانتو تابستانی: پارچه های پنبه ای یکی از پرمصرف ترین انواع پارچه در جهان است. هیچ گونه ترکیبات مصنوعی در آن دیده نمی شود و از الیاف اطراف دانه های گیاهان پنبه ای به وجود می آید. پارچه ‌های پنبه ‌ای قابل تنفس هستند و رطوبت را از بدن خارج می‌کنند و بسیار راحت و سبکند بنابراین برای مانتو تابستانی مناسب می باشند.

پارچه لنین

بهترین پارچه مانتو تابستانی: پارچه لنین به دلیل استحکام، تنفس پذیری، جذب رطوبت و زیبایی یکی از انواع پارچه های مورد استفاده در تولید مانتو می باشد. پارچه لنین به عنوان یک پارچه نسبتا سبک و خنک معروف است و از الیاف طبیعی تهیه می شود و مناسب برای فصل بهار و تابستان است.

پارچه میکرو

پارچه میکرو پرکاربردترین پارچه برای تولید انواع مدل های مانتوی کلاسیک و اسپرت محسوب می شود. از مهم ترین ویژگی های این پارچه ظرافت، لطافت، طیف وسیع رنگ، ظاهر مجلسی و شکیل، تن خور عالی و جنس مرغوب و خنک آن است که برای بهار و تابستان مناسب است.

پارچه چیت

پارچه چیت در دسته‌ی پارچه‌های نخی با تار و پود نازک و سبک قرار می‌گیرد. این پارچه به دلیل نخی و سبک بودن یکی از بهترین پارچه‌های موجود برای دوخت مانتو تابستانی است. این پارچه بدلیل دارا بودن رنگ‌های شاد و طرح‌های زیبا و متنوع، عرقگیر و هواخور بودن در بازار خرید و فروش پارچه طرفداران بسیار زیادی دارد.

پارچه خدی

پارچه خدی یکی از گزینه‌های خوب برای مانتو تابستانی است،این نوع پارچه بسیار سبک و بی وزن بوده و چروک نمی‌شود، در نوع و بافت تابستانی آن هوا به راحتی جریان پیدا می‌کند به همین خاطر بسیار مناسب هوای گرم می باشد.

پارچه وال خامه دوزی

بهترین پارچه مانتو تابستانی: پارچه وال خامه دوزی نوعی پارچه سبک تابستانه است که سرتاسر آن به طور یکنواخت و منظم گلدوزی شده است. این پارچه سبک و بسیار خنک است و تنفس پذیری خوبی دارد و در رنگ های متنوع و مختلف در بازار موجود است. این پارچه که خیلی کم چروک می شود، نه تنها برای مانتو بلکه برای دوخت سارافون، سرهمی،ساحلی انتخاب خوبی می باشد.

پارچه شانتون

بهترین پارچه مانتو تابستانی: تولید مانتو یکی از پرکابردترین مصارف پارچه شانتون است که بیشتر در فصول گرم سال مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل منافذ باز و کنفی مانند پارچه شانتون، استفاده از آن در هوای گرم، باعث می شود بدن شما تعریق کمتری داشته باشد. از این پارچه که تاروپود درشت و بافت برجسته دارد، مناسب کت و دامن، کت و شلوار، شومیز، سارافون، شلوار، شلوارک و… می‌باشد.

پارچه کتان

 

پارچه کتان از گذشته ها تا کنون در صنعت پوشاک کاربرد فراوانی داشته و دارای انواع مختلفی هستند. کتان نخی از نخ‌های کتانی تهیه می‌شود و دارای مقاومت و ماندگاری بالایی بوده، خنک و تنفس‌پذیر است و برای فصل گرم مناسب می باشد. کتان صابونی نیز دارای جنس براقی بوده و برای فصل‌های گرم سال مناسب است.

شیرشکری پارچه ای

بهترین پارچه مانتو تابستانی: شیرشکری پارچه ای سبک و معمولا نخی می‌باشد و بافت آن به گونه ایست که ظاهری چروکیده دارد. از ویژگی های منحصر به فرد این پارچه که آن را برای تابستان مناسب نموده است، قابلیت تنفس و سبک بودن آن است. روی این پارچه برجستگی های ریزی که مانند دانه های شکر است، حس می شود.

پارچه نخی

بهترین پارچه مانتو تابستانی: پارچه‌های نخی بسیار مناسب برای مانتو در روزهای گرم سال است،عبور هوای خنک و سبک بودن این پارچه سبب شده است که برای روزهای گرم طرفداران زیادی داشته باشد. یکی از معایب این پارچه مناسب مانتو نخی چروک شدن آن به شمار می‌رود. برخی از مانتوها پس از شستشو ممکن است کمی کوتاه‌‌تر از حالت اولیه شوند، برخی پارچه‌های نخی یکی از این موارد هستند.

پارچه کرپ حریر

بهترین پارچه مانتو تابستانی: پارچه کرپ حریر از الیاف ابریشم ساخته می شود که به صورت نخ ریسیده می شود و سپس به صورت بافت کرپ بافته می شود. بافت ظریف، سبک وزن و روکش صاف آن را به گزینه ای ایده آل برای مانتو تابستانی تبدیل کرده است. کرپ مازراتی گرچه پارچه خنکی به حساب نمی آید اما به دلیل شیک و شکیل بودن، بهترین پارچه برای مانتو تابستانی شناخته می شود.

پارچه ابر و باد

بهترین پارچه مانتو تابستانی: پارچه ابر و باد از پارچه‌های پرطرفدار تابستانی است که برای دوخت انواع لباس زنانه مثل مانتو و بلوز زنانه استفاده می‌شود، پارچه‌ی ابر و باد از جنس نخ بوده و ضد حساسیت و معمولاً رنگ‌های روشن و شادی دارد که برای تابستان روحیه بخش است.

 

نوشته بهترین پارچه مانتو تابستانی: پارچه مانتویی هایی که تابستان امسال مد شدن اولین بار در مجله اینترنتی گفتنی. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آفتاب گرفتن بدون آسیب پوستی که همه نمی دانند!

آفتاب گرفتن بدون آسیب پوستی از جمله مهم‌ترین موضوعات است که افراد باید از آن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *