بهترین هایلایتر را چطور انتخاب کنیم؟

هایلایتر یکی از محصولات آرایشی است که اخیرا محبوبیت زیادی پیدا کرده و معمولا آرایش‌های مدرن بدون هایلایتر کامل نمی‌شود. اما انتخاب بهترین هایلایتر کار ساده‌ای نیست چون این محصول تنوع زیادی از نظر رنگ، نوع، کیفیت و برند دارد. در ادامه به هر سوالی که در مورد هایتلایتر دارید جواب می‌دهیم و شما را راهنمایی می‌کنیم تا بهترین هایلایتر را خریداری کنید.

هایلایتر چیست؟

قبل از اینکه بهترین هایلایتر را معرفی کنیم بد نیست با این محصول آرایشی جذاب بیشتر آشنا شوید. اینکه چه کاربردی دارد و آیا برای آرایش کردن جزو اقلام ضروری است یا می‌توانیم از آن صرف نظر کنیم؟

هایلایتر یکی از محصولات آرایشی است که برای منعکس کردن نور از سطح صورت استفاده می‌شود. بدیهی است که نور از سطوحی که برجسته‌تر باشند منعکس می‌شود. در نتیجه از هایلایتر معمولا روی گونه‌ها استفاده می‌کنند. اما کاربردهای دیگری هم دارد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

این محصول در واقع مثل کانسیلری است که رنگ آن روشن‌تر از خود پوست باشد و از آن می‌توانید برای کانتور کردن صورت استفاده کنید و برجستگی‌ها و عمق بیشتری به صورت اضافه کنید. هایلایترها انواع مختلفی دارند. مات و براق، پودری و مایع و… در ادامه انواع هایلایتر را هم بررسی می‌کنیم تا ببینیم کدام گزینه بهترین هایلایتر با توجه به نوع پوست و رنگ پوست ما است.

هایلایترهای براق طرفداران بیشتری دارند و برای رویدادهای رسمی و مجالس، مناسب‌ هستند. اما در آرایش روزمره هم می‌توان از هایلایتر استفاده کرد. اگر دنبال یک آرایش لوکس و مجلسی هستید حتما باید هایلایتر را به‌عنوان بخش مهمی از آرایش خود در نظر بگیرید.

تا همین چند وقت پیش، زیاده‌روی در استفاده از هایلایتر یکی از ترندهای محبوب رسانه‌های اجتماعی بود ولی خوشبختانه این روزها این ترند تغییر کرده و از هایلایتر در حد تعادل استفاده می‌کنند.

چطور از هایلایتر استفاده کنیم؟

هایلایتر از آن دسته محصولات آرایشی است که اگر درست استفاده نکنید، می‌تواند نتیجه‌ی معکوس داشته باشد و به‌جای زیباتر شدن، تاثیر منفی روی ظاهر نهایی شما داشته باشد. میزان درخشندگی که مدنظر دارید و ظاهر نهایی آرایش شما به اینکه از چه نوع هایلایتری و کجای صورت استفاده کنید بستگی دارد. اگر محصولات کرمی و مایع را ترجیح می‌دهید، می‌توانید به‌راحتی با انگشت آن را روی صورت استفاده کنید.

گرمای دست شما محصول را آب می‌کند و باعث می‌شود که به‌راحتی به خورد پوست برود. برای استفاده از هایلایتر حتما با دست تمیز این کار را انجام دهید و محصول را به‌آرامی و ملایمت روی هر قسمتی از صورت که در نظر دارید، با دقت محو کنید.

اگر با استفاده از محصولات مایع راحت نیستید، هایلایترهای پودری هم وجود دارد که بهترین هایلایتر برای پوست‌های چرب است. وقتی از مدل‌های پودری استفاده می‌کنید، از قلم‌موهای سبک و نرم کمک بگیرید که محصول را به‌آرامی روی پوست محو می‌کنند.

برای استفاده از هایلایتر مراحل زیر را دنبال کنید تا به بهترین نتیجه برسید. فراموش نکنید که نحوه‌ی استفاده از هایلایتر پودری با هایلایتر مایع تفاوت دارد. اگر نمی‌دانید که هایلایتر در کدام مرحله و چطوری استفاده می‌شود، مراحل زیر را طی کنید:

مرحله‌ی اول: استفاده از کرم‌پودر

در مرحله‌ی اول باید هر سطح غیریکنواخت و رنگ غیریکنواختی که روی پوست وجود دارد از بین ببرید تا آرایش شما زیباتر دیده شود. برای این کار از کرم‌پودر موردعلاقه‌ی خود استفاده کنید. کرم‌پودر باید دقیقا هم‌رنگ پوست خودتان باشد. برای استفاده از کرم‌پودر آن را به‌شکل نقطه روی قسمت‌های مختلف صورت مثل گونه‌ها، پیشانی، چانه و بینی بگذارید. سپس با کمک بیوتی بلندر آن را به سمت پیشانی و چانه و بیرون صورت روی پوست ترکیب و محو کنید.

مرحله‌ی دوم: کانتور و استفاده از رژ گونه

برای اضافه کردن رنگ و عمق به صورت باید از تکنیک کانتور استفاده کنید و حتما استفاده از رژ گونه را در نظر بگیرید. برای اینکه کانتور بی‌نقصی داشته باشید از کانسیلری که دو درجه تیره‌تر از پوست است استفاده کنید.

از یک اسفنج آرایشی مرطوب استفاده کنید و کرم را روی صورت به‌صورت منظم و یکنواخت و در جای خودش محو کنید. مرحله‌ی بعد نوبت به استفاده از رژ گونه می‌رسد که رنگ آن را می‌توانید با توجه به ته‌رنگ پوست مثلا سرد یا گرم، انتخاب کنید. از مرکز گونه شروع کنید و به سمت گوش‌ها و در جهت بالا، رژگونه را روی صورت بزنید.

کانتور بینی و صورت یکی از تکنیک‌های آرایشی محبوب برای شکل دادن به فرم چهره است. با خرید هایلایتر و کانتورینگ می‌توانید این تکنیک را در خانه امتحان کنید.

مرحله‌ی سوم: استفاده از هایلایتر

حالا نوبت استفاده از بهترین هایلایتر با توجه به نوع و رنگ پوست است. هایلایتر را بالای استخوان گونه بزنید. می‌توانید به گوشه‌ی چشم و حتی بالای برجستگی لب بالا هم هایلایتر بزنید. با توجه به نوع هایلایتر از انگشت یا براش برای این محصول استفاده کنید.

مرحله‌ی چهارم: تثبیت آرایش با اسپری فیکس

برای اینکه آرایش شما برای مدت بیشتری بدون تغییر باقی بماند، از اسپری فیکس روی کل صورت استفاده کنید. البته برای این منظور غیر از اسپری، انواع پودر فیکس هم وجود دارد اما پودرها معمولا درخشش محصولات آرایشی مخصوصا هایلایتر را کمتر می‌کنند.

چگونه از هایلایتر پودری استفاده کنیم؟

اگر محصولات پودری را ترجیح می‌دهید، احتمالا پوست چرب دارید. در ادامه مراحل آرایش برای گنجاندن بهترین هایلایتر پودری به روتین آرایشی را بخوانید:

مرحله‌ی اول: استفاده از پرایمر

ابتدا باید پوستی صادف و یکدست برای آرایش کردن داشته باشید. می‌توانید از پرایمرهای روشن‌کننده برای داشتن پوست یکدست استفاده کنید. پرایمرها از آن دسته محصولاتی هستند که با کمترین تغییر در ظاهر طبیعی پوست، آن را یکدست و یکرنگ نشان می‌دهند و تغییرات اندک رنگ در قسمت‌های مختلف صورت را کاهش می‌دهند. پرایمرها خواص متعددی هم دارند مثلا بعضی از آن‌ها منافذ صورت را جمع‌تر می‌کنند.

مرحله‌ی دوم: استفاده از کرم‌پودر

بعد از پرایمر از کرم‌پودر موردعلاقه‌ی خود که هم‌رنگ پوست خودتان است استفاده کنید. کرم‌پودرها هم ممکن است کمی براق یا کاملا مات باشند. برای پوست‌های چرب انواع مات را انتخاب کنید.

مرحله‌ی سوم: استفاده از رژگونه و برنزر

با قلم‌موی بزرگ مقداری برنزر روی گونه‌ها، پیشانی، خط فک بزنید. بعد از رژ گونه روی برجستگی گونه‌ها استفاده کنید تا ظاهری طبیعی‌تر داشته باشد.

مرحله‌ی چهارم: استفاده از هایلایتر

برای استفاده از هایلایتر پودری در این مرحله، از براش استفاده کنید. می‌توانید هایلایتر را روی استخوان گونه، استخوان ابرو و پل بینی بزنید. گاهی اوقات برای روشن‌تر کردن و جلوه دادن به آرایش چشم، در گوشه‌های چشم هم از هایلایتر استفاده می‌شود.

۸ نقطه از صورت که می‌توانید از هایلایتر استفاده کنید

 

هایلایتر فقط مخصوص بالای گونه نیست. در آرایش صورت برای قسمت‌های مختلف می‌توانید از آن استفاده کنید تا ظاهری جذاب‌تر پیدا کنید. بعد از انتخاب بهترین هایلایتر با توجه به پوست خود، این چند نقطه‌ی صورت را برای هایلایتر زدن امتحان کنید.

۱. استخوان گونه

با رایج‌ترین نقطه برای استفاده از هایلایتر روی پوست شروع می‌کنیم؛ استخوان‌های گونه. برای اینکه ساختار استخوانی صورت خود را تقویت کنید و ظاهری برجسته به این قسمت از صورت خود بدهید، یک لایه‌ی سبک از هایلایتر را روی استخوان گونه بزنید. آن را کمی به سمت بالا زیر شقیقه‌های خود بکشید تا از ایجاد یک خط واضح که در آن هایلایتر شروع می‌شود و به پایان می‌رسد اجتناب کنید.

۲. خط فک

خیلی‌ها خط فک خود را کانتور می‌کنند. روی شکل صورت خود و جایی که خورشید به طور طبیعی به صورت شما برخورد می‌کند تمرکز کنید. روی قسمت‌هایی از خط فک شما که برجسته است هایلایتر بزنید. این کار عمق بیشتری به پستی و بلندی صورت می‌دهد.

۳. کمان کوپید یا انحنای بالای لب بالا

انحنای کمانی‌شکل لب بالا درست در مرکز لب قرار دارد و کمی برجسته است. برجسته‌تر کردن این ناحیه به بلند کردن لب‌ها کمک می‌کند و ظاهری کامل‌تر و شکل مشخص‌تری به آن‌ها می‌دهد. روی لب‌های خود خط لب بکشید و این ناحیه را هایلایتر بزنید تا در کمترین زمان ممکن، لب‌هایی برجسته‌تر داشته باشید.

۴. استخوان ابرو

استخوان ابرو ناحیه‌ای از صورت است که به‌خاطر برجسته بودن نور را منعکس می‌کند و نقش مهمی در ساختار استخوان‌بندی صورت ایفا می‌کند. با افزودن مقداری روشنایی به این ناحیه (زیر قوس ابرو) با هایلایتر به ابروهای خود ظاهری برجسته‌تر ببخشید.

۵. گوشه های داخلی چشم

گوشه‌های داخلی چشم بیشتر از سایر نواحی صورت مستعد تیرگی است. مقداری هایلایتر به این قسمت اضافه کنید تا این ناحیه را روشن کنید و به چشمانتان ظاهری بیدارتر بدهید.

۶. ناحیه‌ی زیر چشم

بله، این یک مورد عجیب است اما واقعاً معجزه می‌کند. درست مانند گوشه‌ی داخلی چشم، ناحیه‌ی زیر چشم نیز می‌تواند تیره باشد و هایلایتر راهی عالی برای کمک به روشن‌تر کردن آن است. پس از استفاده از کانسیلر زیر چشم خود، هایلایتر را به‌آرامی روی آن قرار دهید.

۷. مرکز پلک‌ها

یکی دیگر از راه‌های عالی برای روشن کردن چشم‌ها و ظاهر کلی‌ صورت، افزودن یک هایلایت ظریف به مرکز پلک‌هایتان است. در حالی که اگر می‌خواهید آرایش اسموکی داشته باشید، این روش ممکن است مناسب نباشد، در روزهایی که آرایش طبیعی دارید، این یک راه عالی برای بیدارتر به نظر رسیدن و درعین افزایش درخشش چهره است.

۸. مرکز چانه

اگر صورت درازتر یا بیضی شکل‌تری دارید که می‌خواهید کمی آن را گرد کنید، برجسته کردن مرکز چانه یک تکنیک آرایشی عالی است که باید امتحان کنید. مطمئن شوید که هایلایتر را در این قسمت ترکیب کنید تا طبیعی به نظر برسد.

انواع هایلایتر برای انواع مختلف پوست

هایلایترها معمولا به شکل محصولات پودری، کرمی و مایع تولید می‌شوند و انتخاب کردن بهترین هایلایتر می‌تواند تاثیر زیادی در ظاهر نهایی شما داشته باشد.

معمولا به کسانی که پوست چرب دارند توصیه می‌شود که از محصولات کرمی و مایع استفاده نکنند و محصولات پودری را انتخاب کنند. محصولات پودری روی پوست‌های چرب دوام بیشتری دارند. اگر پوست چرب دارید وقتی از هایلایتر مایع استفاده کنید این احتمال بیشتر می‌شود که هایلایتر روی پوست شما جابه‌جا شود یا بیش‌ازحد پخش شود.

بهترین هایلایتر برای پوست خشک

اگرپوست خشک داشته باشید با محصولات کرمی و مایع، احساس بهتری دارید و آرایش شما پوسته پوسته نمی‌شود. این محصولات هر خشکی و ناهمواری که در پوست وجود دارد رفع می‌کنند. برای افرادی که پوست مختلط دارند، هر نوع هایلایتری می‌تواند مناسب باشد. باید خودتان محصولات مختلف را امتحان کنید و بهترین هایلایتر را انتخاب کنید.

سوالات رایج درباره‌ی هایلایتر

در ادامه به برخی از رایج‌ترین سوالات درباره هایلایترها پاسخ می‌دهیم:

اگر در استفاده از هایلایتر زیاده‌روی کردیم چکار کنیم؟

در این شرایط با هر وسیله‌ای که هایلایتر را روی صورت زده‌اید، مقدار اضافه‌ی آن را بردارید تا لایه‌های زیرین آرایش شما دچار مشکل نشود. مثلا از براش استفاده کنید یا اگر از اسفنج استفاده کرده بودید، برای برداشتن هایلایتر اضافه از اسفنج تمیز استفاده کنید.

چون هایلایتر در آخرین مراحل آرایش قرار دارد، باید در پاک کردن اضافه‌ی آن دقت کنید که باعث خراب شدن لایه‌های زیرین آرایش نشود.

آیا رنگ پوست روی استفاده از هایلایتر تاثیر دارد؟

احتمالا کنجکاو شده‌اید که آیا با هر رنگ پوستی می‌توان از هایلایتر استفاده کرد؟ جواب مثبت است و همه می‌توانند از هایلایتر استفاده کنند فقط باید رنگ مناسبی انتخاب کنند که مناسب با رنگ پوست خودشان باشد. برای اینکه ظاهری طبیعی‌تر داشته باشید از هایلایتری استفاده کنید که دو سه درجه از پوست خودتان روشن‌تر باشد. برای افزودن عمق بیشتر حتما آن را همراه با برنزر و رژ گونه استفاده کنید. ست‌های هایلایتر و برنزر در فروشگاه‌های محصولات آرایشی وجود دارد که انتخاب رنگ هماهنگ و مناسب را برای شما ساده‌تر می‌کند.

هایلایترهای هلویی و طلایی برای پوست‌های متوسط مناسب است و برای پوست‌های تیره می‌توانید از رنگ‌های طلایی، برنز یا مسی استفاده کنید.

کجا هایلایتر نزنیم؟

غیر از جاهایی که می‌توانید هایلایتر بزنید تا چهره‌ای شاداب‌تر و زیباتر داشته باشید، برخی نقاط در صورت هستند که نباید هایلایتر بزنید. مثلا بینی از آن جاهایی است که نباید هایلایتر بزنید چون به بیشتر صورت‌ها نمی‌آید. هایلایتر زدن بینی یکی از آن ترندهای شبکه‌های اجتماعی بود که این روزها دیگر طرفدار ندارد.

با وجود رژگونه به هایلایتر نیاز داریم؟

اگر در جست‌وجو برای خرید بهترین هایلایتر باشید احتمالا برایتان سوال شده که با وجود رژ گونه آیا باز هم به هایلایتر نیاز داریم؟

رژ گونه برای اضافه کردن کمی رنگ و لعاب به چهره استفاده می‌شود و چهره‌ی شما را شادتر نشان می‌دهد. اما هایلایتر با تاکید کردن روی بخش‌هایی از صورت، جلوه‌ی آن را بیشتر می‌کند و به چهره، عمق و درخشندگی می‌دهد. پس این دو محصول با اهداف مختلفی طراحی و تولید شده‌اند و اگر از یکی از آن‌ها استفاده می‌کنید، لازم نیست که آن یکی را حذف کنید.

اما اگر دوست ندارید یک محصول دیگر به روتین آرایشی خود اضافه کنید، به‌جای هایلایتر می‌توانید از رژگونه‌های براق استفاده کنید که تا حدودی کار هر دو محصول را انجام می‌دهد.

انتخاب بهترین هایلایتر

انتخاب بهترین هایلایتر با توجه به دو فاکتور اصلی انجام می‌شود. یکی رنگ پوست و دیگری نوع هایلایتر که آن را باید با توجه به نوع پوستتان انتخاب کنید. انتخاب بهترین برند هایلایتر می‌تواند سخت باشد چون این محصول تنوع بسیار زیادی دارد. انواع مات، براق، رنگ‌های متنوع و هایلایترهای پودری و مایع به‌اندازه‌‌ای تنوع دارند که انتخاب کردن بهترین هایلایتر را سخت می‌کنند. با توضیحاتی که در ادامه عنوان می‌کنیم، می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

انواع هایلایتر

هایلایترها معمولا در سه نوع اصلی دسته‌بندی می‌شوند. انتخاب نوع هایلایتر به نوع پوست بستگی دارد. در ادامه توضیحات بیشتر را بخوانید.

هایلایتر کرمی

هایلایتر کرمی یک جایگزین خوب برای کسانی است که پوست خشک دارند. می‌توانید آن را با کرم پودر هم ترکیب کنید یا به‌ تنهایی و مستقیما روی آرایش خود از آن استفاده کنید. وقتی روی آرایش از آن استفاده کنید، چهره‌ی شما را شاداب‌تر نشان می‌دهد. برای هایلایتر مایع می‌توانید از نوک انگشت تمیز یا اسفنج استفاده کنید.

هایلایتر مایع

هایلایترهای مایع برای کسانی که پوست خیلی خشک دارند مناسب است. آن را به‌راحتی می‌توانید با کرم‌های مختلف ترکیب کنید. آن را روی کانسیلر و کرم‌پودر استفاده کنید. برای محو کردن آن روی صورت می‌توانید از اسفنج‌های آرایشی استفاده کنید. اگر می‌خواهید کرم‌پودر شما براق‌تر شود می‌توانید چند قطره از هایلایتر مایع به آن اضافه کنید.

هایلایتر پودری

هایلایترهای پودری رایج‌ترین نوع هایلایتر هستند. معمولا ست‌های آن را همراه با برنزر یا رژ گونه می‌توانید خریداری کنید.

یکی از فاکتورهایی که در خرید بهترین هایلایتر پودری باید در نظر بگیرید، اندازه‌ی ذرات براق آن است. هر چقدر این ذرات براق بزرگ‌تر باشند، درخشش هایلایتر بیشتر می‌شود و طراوت و تازگی بیشتری به پوست می‌دهد. می‌توانید هایلایتر پودری را برای آرایش‌های روزانه استفاده کنید ولی برای مجالس و مهمانی‌ها کاربرد بیشتری دارد.

ذرات براق ریزتر باعث می‌شوند که صورت شما بیشتر برق بزند به‌خصوص در موقع تابش نور آفتاب. این هایلایترها برای مهمانی‌ها ومجالس مناسب‌تر هستند.

هایلایتر پودری را می‌توانید با براش، به‌خصوص با براش‌های بادبزنی روی پوست بزنید. با این براش‌ها مقدار مناسبی از هایلایتر پودری روی صورت قرار می‌گیرد. اگر می‌خواهید با دقت بیشتری این کار را انجام دهید از براش‌های کوچک‌تر استفاده کنید.

برای تثبیت هایلایتر پودری روی صورت، مقداری اسپری فیکس به براش بزنید و بعد آن را داخل هایلایتر بزنید.

انتخاب بهترین هایلایتر بر اساس رنگ پوست

هایلایترها رنگ‌های بسیار متنوعی دارند مثلا طلایی، رزگلد، شامپاینی، صدفی و برنز. میزان درخشش آن‌ها هم با هم تفاوت دارد. با توجه به اینکه گزینه‌های زیادی برای خرید وجود دارد، مهم است که بهترین هایلایتر را بتوانید با توجه به رنگ پوست انتخاب کنید. از نکته‌های زیر به‌عنوان راهنمای خرید هایلایتر استفاده کنید.

ته‌رنگ پوست خود را شناسایی کنید

مهم‌ترین فاکتورهایی که موقع خرید محصولات آرایشی و انتخاب رنگ آن‌ها باید در نظر بگیرید، ته‌رنگ پوست و رنگ اصلی پوست است. برای تشخیص ته‌رنگ پوست، رگ‌های روی مچ دست را در نور طبیعی بررسی کنید. اگر رگ‌های دست شما متمایل به آبی و بنفش است، ته‌رنگ پوست شما سرد است و اگر رگ‌های شما با رنگ خنثی یا سبز دیده می‌شود، ته‌رنگ پوست شما گرم است.

اگر پوست شما ته‌رنگ گرم داشته باشد رنگ‌های گرم‌تر مثلا طلایی و شامپاینی برای شما مناسب است. اگر ته‌رنگ پوست شما سرد است رنگ‌های سرد مثل صدفی و رزگلد برایتان مناسب است.

در نظر گرفتن رنگ پوست

غیر از ته‌رنگ پوست، باید رنگ اصلی پوست را هم در نظر بگیرید. پوست شما ممکن است طیفی از رنگ‌های خیلی روشن تا تیره باشد. تنوع رنگ پوست‌ها به قدری زیاد است که باعث می‌شود انتخاب رنگ بهترین هایلایتر سخت شود. اما در مجموع باید این قانون کلی را در نظر بگیرید. بهتر است که رنگ هایلایتر را یکی دو درجه روشن‌تر از رنگ طبیعی پوست خود انتخاب کنید.

در نظر گرفتن بافت پوست

اگر پوست خشک یا مستعد آکنه دارید یا اینکه منافذ پوست شما بزرگ است، بهتر است که از هایلایترهای کرمی و مایع استفاده کنید. هایلایترهای پودری باعث می‌شوند پوست‌هایی که به‌طور طبیعی دارای بافت هستند یعنی صاف و یکدست نیستند، بافت‌دار‌تر به نظر برسند. وقتی هایلایترهای مایع و کرمی را انتخاب می‌کنید، پوست شما صاف‌تر و یکدست‌تر می‌شود. این ترکیب‌های مایع را می‌توانید با کرم مرطوب‌کننده هم ترکیب کنید تا ظاهری طبیعی‌تر داشته باشند.

در نظر گرفتن موقعیت استفاده

با توجه به ظاهر نهایی که در نظر دارید باید بهترین هایلایتر را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید آرایش طبیعی‌تر و یک درخشش طبیعی و ملایم روی پوست داشته باشید، هایلایترهایی با بافت کرمی‌تر و درخشش کمتر را انتخاب کنید. اما اگر دوست دارید آرایش جذاب‌تر و خیره‌کننده‌تری داشته باشید و برای مجالس و مهمانی‌ها آرایش می‌کنید، مدل‌هایی که درخشش بیشتری دارند انتخاب کنید. در ادامه با معرفی بهترین هایلایتر همراه باشید.

بهترین مارک هایلایتر صورت

برای انتخاب بهترین هایلایتر صورت می‌توانید یکی از گزینه‌های زیر را انتخاب کنید. نمونه‌هایی که معرفی می‌کنیم از پرفروش‌ترین محصولات هستند که درصد زیادی از خریداران از آن رضایت دارند. برای انتخاب بهترین رنگ هایلایتر از بین این محصولات، به نکته‌هایی که بالاتر اشاره کردیم توجه کنید.

بهترین هایلایترهای پودری

پالت هایلایتر دودو گرل

پالت هایلایتر گلدن رز مدل Strobing

هایلایتر این لی مدل Golden pearl

هایلایتر نوت مدل Sun-kiss

بهترین هایلایترهای مایع

فهرست زیر نمونه‌ای از چندمحصول برای انتخاب بهترین هایلایتر مایع است:

هایلایتر آموتیا مدل XXL

هایلایتر نوتریکا

هایلایتر لایکد مدل peachy burn

هایلایتر آرت ویساژ کد LUM حجم ۲۰ میلی لیتر

جمع‌بندی

انتخاب بهترین هایلایتر تحت تاثیر فاکتورهای مهمی مثل نوع پوست و رنگ پوست است. با ترفندهایی که بالاتر عنوان کردیم می‌توانید بهترین بهترین برند هایلایتر صورت را متناسب با نوع آرایش خود انتخاب کنید و با این محصول آرایشی جذاب، چهره‌ای شاداب‌تر و درخشان‌تر داشته باشید.

منابع: Roseinc, Notecosmetique, ChatelaineLorealparisusa

نوشته بهترین هایلایتر را چطور انتخاب کنیم؟ اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بازیگر خوش انرژی در 47 سالگی کنار شوهرش+ عکس

سحر ولدبیگی بدون آرایش: سحر ولدبیگی (زاده ۱ تیر ۱۳۵۶، تهران) هنرپیشه سینما و تلویزیون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *