بهترین نکات برای سفر کردن موثر در بازی ماینکرفت

یکی از جنبه های اصلی عنوان سندباکس ماینکرفت (Minecraft) که اکتشاف است، یک نقشه تقریباً بی پایان درون بازی به شما داده می‌شود که به تدریج زمین‌ها، بیوم‌ها و مکان‌های مختلفی را پیش روی شما قرار می‌دهد. مکانیک‌های بازی هم طوری طراحی شده که شما را تشویق می‌کند که به بیرون رفته و سفری جدید را آغاز کنید. با این حال، هنگام انجام این کار، باید چند نکته را به خاطر بسپارید تا کارآمد و ایمن سفر کنید. در این مقاله با مجله بازار همراه باشید تا نکات و ترفندهایی را که باید هنگام سفر در ماینکرفت رعایت کنید را بدانید.

۱) همیشه تختخواب خود را همراه داشته باشید

تختخواب در بازی ماینکرفت می‌تواند شب‌ها را رد کرده و از اسپاون ماب‌های دشمن جلوگیری کند.

وقتی برای اولین بار وارد دنیای جدید بازی ماینکرفت می‌شوید، باید سریع تخت‌ها را بچینید تا بتوانید بخوابید و شب را بگذرانید، یعنی زمانی که ماب‌های دشمن در محیط بازی ظاهر می‌شوند. از این رو، زمانی که به سفر می‌روید، بهترین کار این است که تخت خواب  خودرا بردارید تا بتوانید در بیشتر مواقع روز با خیال راحت سفر کنید. از آنجایی که از نظر استخراج و یافتن بیوم‌های جدید بین روز و شب تفاوت زیادی وجود ندارد، با رد کردن شب، چیز زیادی را از دست نخواهید داد.

۲) سطل آب را همراه خود داشته باشید

یک سطل آب می‌تواند جان یک بازیکن را از طرق مختلف در بازی ماینکرفت نجات دهد.

یک سطل آب ممکن است در بازی ماینکرفت یک آیتم معمولی به نظر برسد، اما بسیار مفید است. در هنگام سفر با انواع زمین‌های دشت مانند و دره‌ها مواجه خواهید شد. اگر از یک مکان مرتفع سقوط کنید، این می‌تواند آسیب‌های زیادی از سقوط را به شما وارد کند و در نهایت بمیرید. با این حال، اگر آب را درست قبل از افتادن روی یک بلوک قرار دهید، می‌توانید آسیب ناشی از سقوط را به طور کامل خنثی کنید. از این رو، سطل آب نه تنها باید در inventory باشد، بلکه باید در خود هاتبار شما وجود داشته باشد تا بتوان در سریع ترین زمان ممکن از آن استفاده کرد.

۳) همیشه چوب کافی و کرفتینگ تیبل همراه داشته باشید

کرفتینگ تیبل در بازی ماینکرفت هنگام سفر بسیار مفید است.

کرفتینگ تیبل بدون شک مفیدترین بلوک در بازی ماینکرفت است. از طریق آن، می‌توانید انواع آیتم‌ها و بلوک‌ها را بسازید. اگرچه معمولاً یک کرفتینگ تیبل را در پایگاه‌های خود نگه می‌دارید، اما باید همیشه در فهرست inventory شما در هنگام سفر وجود داشته باشد که به شما امکان می‌دهد هر چیزی را در هنگام سفر بسازید. علاوه بر این، کنده‌های چوبی یا تخته‌های چوبی منبع مفید دیگری هستند که باید همراه خود داشته باشید. اگر در بیومی که در آن چوب وجود ندارد گیر کردید، می‌توان از آنهایی که در inventory موجود است، برای ساخت آیتم و زنده ماندن استفاده کرد.

۴) تا حد امکان از ابزار حمل و نقل استفاده کنید

از انواع وسایل حمل و نقل برای حفظ نوار گرسنگی و سلامتی استفاده کنید.

برخی از روش‌های حمل‌ و نقل در بازی ماینکرفت می‌توانند به شما در سفر کمک زیادی کنند. این‌ ابزارها شامل اسب سواری، قایق‌های پارویی، سفر از طریق پورتال‌های Nether و غیره است. در سفر از طریق این روش‌ها، می‌توانید در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید، زیرا می‌توانید خیلی زودتر به نقاط دور دست برسید. علاوه بر این، می‌توانید با عدم پیاده‌روی کردن، پریدن یا دوی سرعت، نوار گرسنگی خود را به‌طور مؤثری ذخیره کنید.

معرفی ۷ تا از بهترین فارم XP در بازی ماینکرفت ۱.۲۱

۵) به طور مداوم inventory را سازماندهی کنید

در طول سفر دائما به سازماندهی inventory را ادامه دهید.

وقتی در دنیای ماینکرفت به ماجراجویی مشغول هستید، می‌توانید موارد زیادی را به سرعت جمع آوری کنید. در نتیجه، inventory شما می‌تواند پر شده و همین کار را سخت  خواهد کرد. از این رو، همیشه توصیه می‌شود که با دور ریختن آیتم‌های کم‌ خاصیت و اولویت‌بندی مواردی که بیشترین اهمیت را دارند، به سازماندهی inventory خود ادامه دهید. اگرچه همیشه می‌توانید جعبه‌های ender chest یا shulker را ایجاد کنید تا آیتم‌های بیشتری را روی آن‌ها نگه دارید، اما همچنان باید به طور مداوم inventory خود را سازماندهی کنید تا به آیتم‌ها دسترسی مؤثرتری داشته باشید.

۶) غذا را بیشتر از آیتم‌های لوت اولویت دهید

همیشه غذا را نگه دارید و قبل از یافتن لوت در بازی ماینکرفت به دنبال آن بگردید.

در حین سفر در بازی ماینکرفت ، آیتم‌های مواد غذایی باید یکی از اولویت‌های اصلی باشند. غذا چیزی است که نوار گرسنگی و سلامتی شما را پر نگه می‌دارد تا بتوانید در طول سفر از انواع خطرات جان سالم به در ببرید. در حالی که پر کردن inventory خود با لوت‌های گرانبها می‌تواند وسوسه انگیز باشد، اما شما همیشه باید غذا را در اولویت قرار دهید زیرا اگر گرسنگی بکشید و در موقعیتی کشنده قرار بگیرید، به سادگی نمی‌توانید از هیچ لوتی استفاده کنید. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

معرفی ۱۰ تا از بهترین سرور‌های ماینکرفت ۱.۲۱

منبع: sportskeeda



منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

قسمت جدید فصل دوم انیمه Oshi no Ko هفته آینده پخش نمی‌شود

استودیو Doga Kobo اعلام کرده که اپیزود بعدی فصل دوم انیمه Oshi no Ko با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد