بهترین لپ‌تاپ های گیمینگ از نظر عمر باتری در سال ۲۰۲۴

در این مقاله نگاهی به بهترین لپ‌تاپ های گیمینگ از نظر عمر باتری در سال ۲۰۲۴ خواهیم داشت که می‌توانید با آن‌ها برای ساعت‌ها در دنیای بازی‌های ویدیویی غرق شوید.

طول عمر باتری برای آن دسته از گیمرهایی که دائما در حال جابه‌جایی هستند، اهمیت ویژه‌ای دارد. در حالی که باتری‌های موجود در بیشتر لپ‌تاپ‌های گیمینگ معمولا می‌توانند تا سه ساعت شارژدهی داشته باشند، اکنون شاهد ورود لپ‌تاپ‌های جدیدی به بازار هستیم و بدون داشتن کوچک‌ترین مشکلی از نظر حمل‌پذیری و طول عمر، قادر به ارائه عملکرد بی‌نظیری هستند که در ادامه به معرفی هر یک از آن‌ها خواهیم پرداخت.

بهترین لپ‌تاپ های گیمینگ از نظر عمر باتری

لپ‌تاپ MSI Cyborg 15

  • پردازنده: Intel Core i7-13620H
  • پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce RTX 4050
  • ظرفیت باتری: ۵۳.۵ وات‌ساعت

در ابتدای این لیست تصمیم داریم به معرفی لپ‌تاپ MSI Cyborg 15 بپردازیم که نشان می‌دهد لپ‌تاپ‌های گیمینگ مقرون‌به‌صرفه تاکنون بسیار پیشرفت کرده‌اند. این دستگاه از پردازنده Core i7-13620H اینتل و تراشه گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 4050 بهره می‌برد که ترکیب آن‌ها موجب خواهد شد تا کاربران از اجرای بازی‌های سنگین در لپ‌تاپ خود لذت ببرند.

علاوه‌بر این، عناوین eSports بدون کوچک‌ترین مشکلی در نمایشگر ۱۴۴ هرتزی MSI Cyborg 15 اجرا خواهند شد. نمایگشر آن همچنین می‌تواند رنگ‌های زنده و جزئیات واضح را نمایش دهد که این ویژگی موجب می‌شود تا بازی‌ها همواره به بهترین شکل ممکن به کاربران نمایش داده شوند.

لپ‌تاپ MSI Cyborg 15 به یک باتری ۵۳.۵ وات‌ساعتی مجهز شده است که در آزمایشات انجام‌شده موفق شد در هنگام استفاده معتدل از دستگاه، بیش از ۴ ساعت شارژدهی داشته باشد. البته درصورتی که استفاده سبک‌تری از لپ‌تاپ خود دارید، تعجبی ندارد که باتری آن بتواند بیش از ۵ ساعت شارژدهی داشته باشد.

لپ‌تاپ Lenovo Legion Slim 5i Gen 8

  • پردازنده: Intel Core i7-13700H
  • پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce RTX 4060
  • ظرفیت باتری: ۸۰ وات‌ساعت

درصورتی که یک تولیدکننده محتوا هستید و به یکی از بهترین لپ‌تاپ های گیمینگ با نمایشگر بزرگتر برای استفاده در زمان جابه‌جایی نیاز دارید، لپ‌تاپ Lenovo Legion Slim 5i Gen 8 گزینه مناسبی برای شما می‌باشد زیرا شرکت لنوو آن را به یک پنل ۱۶ اینچی WQXGA و یک باتری با ظرفیت ۸۰ وات‌ساعت مجهز کرده است.

این باتری می‌تواند در هنگام استفاده معمولی از لپ‌تاپ تا ۴ ساعت دوام بیاورد و به لطف پشتیبانی از فناوری Rapid Charge Pro، شارژ کردن صفر تا ۵۰ درصد ظرفیت آن کمتر از ۳۰ دقیقه زمان می‌برد. لپ‌تاپ Lenovo Legion Slim 5i Gen 8 به پردازنده Core i7-13700H و گرافیک NVIDIA GeForce RTX 4060 مجهز شده است تا عملکرد فوق‌العاده‌ای را به کاربران ارائه دهد.

براساس آزمایشات انجام‌شده، این لپ‌تاپ موفق شده است تا امتیازات فوق‌العاده را در بنچمارک‌های ترکیبی کسب کند که باتوجه به قدرت کافی این دستگاه، گیمرها می‌توانند بازی‌های سنگین را در نمایشگر آن با وضوح QHD تجربه کنند. نمایشگر لپ‌تاپ نام‌برده همچنین عملکرد بی‌نقصی در زمینه نمایش رنگ‌ها دارد که این ویژگی آن ا به گزینه مناسبی برای تولید محتوا تبدیل می‌کند.

لپ‌تاپ ASUS ROG Zephyrus G14 (2024)

  • پردازنده: AMD Ryzen 9 8945HS
  • پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce RTX 4060
  • ظرفیت باتری: ۷۳ وات‌ساعت

لپ‌تاپ قدرتمند و کوچک ASUS ROG Zephyrus G14 (2024) یکی دیگر از بهترین لپ‌تاپ های گیمینگ با شارژدهی بالا می‌باشد که ترکیبی از قابلیت حمل‌پذیری، عملکرد مناسب و طول عمر بالای باتری است. آخرین نسل این لپ‌تاپ از قدرت پردازشی بالا و بهینه پردازنده شرکت AMD بهره می‌برد.

ایسوس لپ‌تاپ خود را به پردازنده AMD Ryzen 9 8945HS با ۸ هسته و ۱۶ رشته پردازشی مجهز کرده است که امکان انجام تقریبا هرکاری را فراهم می‌کند. لپ‌تاپ ASUS ROG Zephyrus G14 (2024) همچنین دارای پردازنده گرافیکی RTX 4060 با حداکثر توان حرارتی ۹۰ وات است. این دستگاه علی‌رغم برخورداری از اندازه کوچک، عملکرد فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد.

بهره‌مندی از یک نمایشگر OLED با اندازه ۱۴ اینچی را می‌توان ویژگی دیگر لپ‌تاپ جذاب ایسوس دانست که قادر به نمایش رنگ‌های زنده و مشکی عمیق برای تجربه بهتر بازی‌ها است.

لپ‌تاپ ASUS ROG Flow Z13 (2023)

  • پردازنده: Intel Core i9-13900H
  • پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce RTX 4050
  • ظرفیت باتری: ۵۶ وات‌ساعت

لپ‌تاپ ASUS ROG Flow Z13 (2023) درواقع یک تبلت ویندوزی ۲ در ۱ است که می‌توان از آن به عنوان یک لپ‌تاپ گیمینگ قابل حمل عالی استفاده کرد. این محصول از پردازنده Core i9-13900H اینتل بهره می‌برد که امکان انجام سخت‌ترین امور را فراهم می‌کند. از سوی دیگر، شرکت ایسوس آن را به پردازنده گرافیکی RTX 4050 با حداکثر توان حرارتی ۶۵ وات مجهز کرده است که بهترین مدل موجود در بازار محسوب نمی‌شود.

لپ‌تاپ ASUS ROG Flow Z13 (2023) از یک نمایشگر لمسی ۱۳ اینچی برخوردار است که تجربه بی‌نظیری از گیمینگ و تولید محتوا را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. علاوه‌بر این، باتری لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس می‌تواند تا ۸ ساعت شارژدهی داشته باشد که آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای اجرای تفننی بازی‌ها یا انجام امور تولید محتوا در هنگام جابه‌جایی تبدیل می‌کند.

لپ‌تاپ Razer Blade 14 (2024)

  • پردازنده: AMD Ryzen 9 8945HS
  • پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce RTX 4070
  • ظرفیت باتری: ۶۸.۱ وات‌ساعت

آخرین لپ‌تاپی که قصد داریم در این مقاله به شما معرفی کنیم، لپ‌تاپ Razer Blade 14 (2024) است که به دلیل برخورداری از طراحی شیک و کیفیت ساخت بالا معروف است و یک انتخاب عالی برای گیمرهای ماهر محسوب می‌شود. مدل ۲۰۲۴ این لپ‌تاپ برترین عملکرد را در ساختار قابل حمل با طول عمر بالای باتری ارائه می‌دهد.

شرکت ریزر لپ‌تاپ زیبای خود را به پردازنده AMD Ryzen 9 8945HS و تراشه گرافیکی GeForce RTX 4070 انویدیا با حداکثر توان حرارتی ۱۴۰ وات مجهز کرده است که ترکیب آن‌ها بیشترین قدرت پردازشی را در اختیار کاربر می‌گذارد و موجب می‌شود تا از اجرای عناوین AAA در بالاترین تنظیمات گرافیکی لذت ببرد.

لپ‌تاپ همچنین از نمایشگر ۱۴ اینچی با وضوح QHD بهره می‌برد که به لطف پشتیبانی از HDR، تضمین می‌کند که از جذابیت بصری بازی‌های تک‌نفره لذت خواهید برد. شرکت ریزر ادعا کرده است که باتری لپ‌تاپ گیمینگ آن‌ها می‌تواند تا ۱۰ ساعت شارژدهی داشته باشد.

ما در این مقاله سعی کردیم بهترین لپ‌تاپ های گیمینگ از نظر عمر باتری در سال ۲۰۲۴ را معرفی کنیم تا انتخاب بهتری همگام خرید داشته باشید.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بازی های گیم پس ایکس باکس سری اس

سرویس گیم پس مایکروسافت در حال حاضر بیش از ۴۵۰ بازی مختلف دارد و بیشتر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد