بهترین لوازم جانبی پوکو X6 پرو در دیجی کالا • دیجی‌کالا مگ

آیا به دنبال بهینه‌سازی تجربه استفاده از گوشی هوشمند پوکو X6 پرو خود هستید؟ لوازم جانبی مناسب می‌توانند تاثیر شگرفی بر عملکرد و کارایی گوشی شما داشته باشند. از محافظ صفحه‌نمایش گرفته تا کیس‌های با دوام و شارژرهای باکیفیت، انتخاب‌های زیادی وجود دارد که می‌توانند این گوشی هوشمند را به یک مرکز سرگرمی و ارتباطی قدرتمند تبدیل کنند. در این مطلب دیجی کالا مگ، ما به بررسی تعدادی از بهترین لوازم جانبی موجود برای پوکو X6 پرو می‌پردازیم که نه تنها از دستگاه شما محافظت می‌کنند، بلکه عملکرد آن را نیز ارتقاء می‌بخشند.

مشخصات فنی پوکو X6 پرو به طور خلاصه

پوکو X6 پرو مجهز به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED است که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، رزولوشن ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ پیکسل، نسبت تصویر ۲۰:۹ و تراکم پیکسلی ۴۴۶ پیکسل بر اینچ پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند شیائومی تراشه‌ی Dimensity 8300 Ultra است که همراه با پردازنده‌ی گرافیکی Mali G615-MC6 به پردازش تصاویر می‌پردازد. کاربران می‌توانند از بین ۱۲ یا ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی این گوشی دست به انتخاب بزنند. دوربین اصلی مبتنی بر سنسور ۶۴ مگاپیکسلی است و در کنار آن سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو دیده می‌شوند. سنسور اصلی این گوشی امکان فیلم‌برداری ۴K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم کرده است.

در پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز حفره‌ی نمایشگر میزبان یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است که کاربران می‌توانند از آن برای برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی بهره ببرند. دوربین سلفی این گوشی نیز از فرمت فیلم‌برداری ۱۰۸۰P پشتیبانی می‌کند. پوکو X6 پرو به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی متکی است که با شارژر ۶۷ وات درون جعبه، انرژی مجدد خود را تأمین می‌کند. سیستم‌عامل اندروید ۱۴ به صورت پیش‌فرض روی این گوشی هوشمند نصب شده و رابط کاربری HyperOS را اجرا می‌کند.

۲۰,۳۸۰,۰۰۰ تومان

در ادامه به معرفی محبوب‌ترین لوازم جانبی پوکو X6 پرو در چهار بخش می‌پردازیم:

  • کاور محافظ
  • محافظ نمایشگر
  • محافظ سنسورهای دوربین
  • شارژر و جک هدفون

لوازم جانبی پوکو X6 پرو؛ کاورهای محافظ


کاور جی کی کی مدل Viny

اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که می‌خواهند زیبایی طراحی گوشی هوشمند خود را در معرض دید دیگران قرار دهند، پیشنهاد می‌کنیم کاور جی کی کی مدل Viny را در لیست انتخاب‌هایتان قرار دهید. این لوازم جانبی پوکو X6 پرو، که توانسته تأیید بسیاری از خریداران فروشگاه دیجی کالا را کسب کند، با وزنی حدود ۳۰ گرم، از جنس پلاستیک TPU ساخته شده و دوام و مقاومت قابل توجهی در برابر آسیب‌های روزمره و خراش‌ها ارائه می‌دهد. طراحی محافظتی لبه‌های برجسته این کاور، از صفحه نمایش و دوربین گوشی در برابر تماس مستقیم با سطوح صاف حفاظت می‌کند.

لبه‌های این قاب با طراحی انعطاف‌پذیر خود، امکان جداسازی آسان و بی‌دردسر از گوشی را فراهم می‌آورند. کاور جی کی کی مدل Viny، حفاظت جامعی از تمامی جوانب گوشی هوشمند شما به عمل می‌آورد و حتی دکمه‌های آن را نیز در بر می‌گیرد. با برش‌های مهندسی شده با دقت بالا برای پورت‌های شارژ، نیازی به برداشتن کاور در هنگام شارژ کردن نیست. این قاب، که در رنگ‌های متفاوت برای حاشیه‌های دور صفحه‌نمایش و دوربین عرضه می‌شود، به شما این امکان را می‌دهد که انتخابی متناسب با سلیقه‌ی شخصی خود داشته باشید. قابلیت شستشوی این کاور امکان نگهداری آن را در بهترین شرایط ممکن می‌دهد و به راحتی می‌توان آن را تمیز کرد.

۱۱ %

۱۸۵,۰۰۰

۱۶۵,۰۰۰ تومان

کاور نیلکین مدل Super Frosted Shield Pro

کاور Super Frosted Shield Pro از برند معتبر نیلکین، یک اکسسوری بی‌نظیر و با کیفیت بالا است که طراحی شده تا محافظت کاملی برای گوشی پوکو X6 پرو شیائومی به ارمغان آورد. با جنسی مستحکم از پلاستیک سخت و پلی کربنات، این کاور با وزنی اندک ۳۰ گرم، تنها به میزان ناچیزی بر وزن دستگاه شما می‌افزاید, وزنی که به زودی به آن عادت خواهید کرد. طراحی دقیق و منحصربه‌فرد Super Frosted Shield Pro از نیلکین اطمینان می‌دهد که زیبایی آن حتی با گذشت زمان تغییر نکرده و مقاومت قابل توجهی در برابر خط و خراش‌های روزمره ارائه می‌دهد. دوام این محصول بسیار بالاست و در اثر استفاده‌ی زیاد پوست پوست نمی‌شود. این قاب سیلیکونی باریک است و در ضخامت و حجم گوشی تغییر محسوسی ایجاد نخواهد کرد.

سطح بافت‌دار کاور نه تنها زیبایی خیره‌کننده‌ای به آن می‌بخشد، بلکه امنیت بیشتری را هنگام نگه داشتن و استفاده از گوشی در دستان شما ایجاد می‌کند. لبه‌های برجسته‌ای که دور نمایشگر و دوربین گوشی را فرا گرفته‌اند، محافظت اضافی را ارائه می‌دهند تا در هر شرایطی از امنیت دستگاه شما اطمینان حاصل شود. علاوه بر این، برش‌های کاور برای دسترسی به پورت‌ها با دقت فوق‌العاده‌ای انجام شده تا با دستگاه شما کاملاً هماهنگ باشند و کارایی آن را به هیچ وجه مختل نکنند. خوشبختانه این قاب خاصیت ضد آب دارد و در صورت کثیفی به راحتی می‌توانید آن را با آب تمیز کنید. از آن جا که این لوازم جانبی پوکو X6 پرو یک محصول فوق‌العاده جان سخت است، انعطاف‌پذیری خیلی کمی دارد.

کاور سامورایی مدل Shockproof

کاور جدید سامورایی سری Shockproof با طراحی منحصر به فرد خود، تمامی لبه‌های گوشی پوکو X6 پرو را با ارتفاعی قابل توجه در بر می‌گیرد و به طور کامل از آن محافظت می‌کند. این قاب با لبه‌های ژله‌ای خود، هر چهار طرف گوشی را پوشش می‌دهد و با انعطاف‌پذیری بالا، نصب و جداسازی آن بدون هیچ‌گونه فشار و زحمتی انجام می‌شود. ویژگی ژله‌ای بودن دور کاور باعث می‌شود که در صورت سقوط گوشی، شوک ناشی از ضربه در تمامی زوایا پخش شده و از آسیب به گوشی جلوگیری شود. سطح این کاور لوکسار از نوع مات بوده و همین عامل نیز موجب می‌شود تا لکه‌ها چربی و اثر انگشت روی آن نماند. رنگ این محصول در استفاده‌ی بلند مدت از گوشی ثابت است و به هیچ عنوان تغییر نمی‌کند. یکی از ویژگی‌های برجسته این قاب، حلقه نگهدارنده‌ای است که در پشت آن تعبیه شده است.

این حلقه چندکاره، امکان استفاده‌های مختلفی را فراهم می‌کند: با قرار دادن انگشت درون حلقه، گوشی به طور کامل در دست محکم می‌شود و احتمال افتادن آن به صفر می‌رسد. همچنین، با چرخاندن حلقه، می‌توانید کاور را به حالت استند درآورده و به راحتی به تماشای فیلم بپردازید. این حلقه نگهدارنده با خاصیت آهنربایی خود، به راحتی روی هولدرهای آهنربایی داخل خودرو چسبیده و دیگر نیازی به استفاده از برچسب‌های آهنربایی جداگانه نخواهید داشت. این قاب همچنین دارای یک اسلاید کشویی برای محافظت از دوربین است. برجستگی‌های موجود در اطراف لنزهای دوربین نیز به طور موثری از آن‌ها در برابر ضربه محافظت می‌کنند. کاور سامورایی سری Shockproof، ترکیبی از طراحی هوشمندانه و ویژگی‌های کاربردی است که محافظتی بی‌نظیر را برای گوشی شما فراهم می‌کند. این قاب تأییدیه استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع ۳ متر را نیز دارد.

۱۷ %

۲۴۰,۰۰۰

۱۹۹,۰۰۰ تومان

کاور اسپارتان مدل Astronaut Strap

کاور اسپارتان مدل Astronaut Strap، یکی از بهترین لوازم جانبی پوکو X6 پرو در دیجی کالا  محسوب می‌شود که در عین داشتن کیفیتی مناسب، با قیمت خوبی نیز به فروش می‌رسد. این کاور محافظ جنسی نرم و منعطف دارد و در دست گرفتن آن احساس خوبی به کاربران القا می‌کند. این لوازم جانبی برتر پوکو X6 پرو باریک است و در ضخامت و حجم نهایی گوشی تغییر چندانی به وجود نمی‌آورد .محل قرارگیری پورت‌ها و دوربین با برش‌های دقیقی ایجاد شده و کاربران برای دسترسی به این امکانات گوشی مشکلی نخواهند داشت. همچنین وجود لبه‌های برجسته در حاشیه صفحه‌نمایش و محافظ لنز دوربین گوشی هوشمند شما امکان آسیب به آن‌ها را به حداقل می‌رساند. این محصول دارای استانداردهای نظامی مقاومت در برابر سقوط است و در رنگ‌بندی‌های مختلف در دیجی کالا به فروش می‌رسد.

برای هر دکمه‌ی گوشی یک قطعه جدا بر روی کاور تعبیه شده و به راحتی می‌توانید از دکمه‌های گوشی بدون محدودیت استفاده کنید. این محصول فوق‌العاده انعطاف‌پذیر است و خیلی ساده می‌توان گوشی را درون آن قرار داد و یا آن را خارج کرد. یکی از ویژگی‌های جذاب این محصول داشتن استند پنل پشتی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا از گوشی هوشمند خود در هر زاویه‌ای بهره ببرند. همچنین بدنه‌ی این قاب ضد لک و اثر انگشت است؛ بنابراین نباید نگرانی از بابت جای ماندن اثر انگشت روی آن داشته باشید. بخش‌های مربوط به دکمه‌ها تماس مستقیم با آن‌ها دارد و برای بهره‌گیری از آن‌ها لازم نیست فشار زیادی به دستان خود وارد کنید.

۲۰ %

۲۰۰,۰۰۰

۱۶۰,۰۰۰ تومان

کاور سامورایی مدل AF

اگر از علاقه مندان به کاورهای جان‌سخت برای گوشی پوکو X6 پرو خود هستید، می‌توانید کاور سامورایی مدل AF را به عنوان یکی از بهترین‌ها برای خرید در نظر بگیرید. با بهره‌گیری از این کاور محافظ، تمام بخش‌های مختلف گوشی هوشمند شما تحت پوشش و مراقبت قرار خواهد گرفت. این قاب پوکو X6 پرو از پلاستیک‌های TPU، فیبر کربن و سیلیکون تولید شده‌اند که مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربات و خط‌وخش‌های احتمالی دارند. خوشبختانه این قاب وزن پایینی دارد و بنابراین خیلی زود به استفاده از آن عادت می‌کنید. رنگ این محصول ثبات دائمی دارد و در اثر استفاده زیاد دچار ساییدگی نخواهد شد.

داخل این کاور حالت مشبکی دارد تا بتواند حرارت گوشی را به بیرون منتقل کرده و گوشی کمتر از حالت عادی داغ شود. این قاب به هیچ عنوان اثر انگشت را به خود جذب نمی‌کند و همچنین روی دکمه‌ها نیز برای محافظت در برابر گرد و غبار پوشانده شده‌ است. این قاب به هیچ عنوان اثر انگشت را به خود جذب نمی‌کند و همچنین روی دکمه‌ها نیز برای محافظت در برابر گرد و غبار پوشانده شده‌ است. این کاور محافظ در برابر آب نیز مقاوم است و در صورتی که کثیفی شما به راحتی می‌توانید این لوازم جانبی لوازم جانبی پوکو X6 پرو را با آب تمیز کنید. این محصول انعطاف‌پذیری بسیار بالایی دارد و خیلی ساده و راحت می‌توان گوشی را درون آن قرار داد و یا از آن خارج کرد.

۲۳ %

۲۲۰,۰۰۰

۱۶۹,۰۰۰ تومان

کاور سامورایی مدل elegant

اگر علاقه مند به استفاده از کاورهای با طراحی چرمی هستید، کاور سامورایی مدل elegant می‌تواند انتخاب بسیار هوشمندانه‌ای برای شما در این زمینه باشد. طراحی دقیق و اندازه‌ای که به خوبی با پوکو X6 پرو همخوانی دارد، امکان دسترسی آسان به تمامی دکمه‌ها و پورت‌ها را فراهم می‌آورد، بدون آنکه نیازی به برداشتن کاور باشد. این کاور چرمی نه تنها از پشت و لبه‌های گوشی در برابر ضربه و خط و خش محافظت می‌کند، بلکه با وجود برآمدگی‌های محافظتی در اطراف دوربین و صفحه نمایش، از قسمت‌های حساس گوشی شما در برابر تماس مستقیم با سطوح صاف نیز مراقبت می‌کند.

علاوه بر محافظت فیزیکی، کاور چرمی سامورایی مدل Elegant با طراحی‌اش نمایی منحصربه‌فرد به گوشی شما می‌دهد که می‌تواند نشان‌دهنده سبک شخصی شما باشد. همچنین، این کاور با مقاومت در برابر لکه و آسانی در تمیز کردن، اطمینان می‌دهد که گوشی شما همواره تمیز و جدید به نظر برسد. این محصول تنوع رنگی بسیار بالایی دارد و دست کاربران برای انتخاب بهترین گزینه باز است. این محصول از استانداردهای نظامی مقاومت در برابر سقوط بهره می‌برد و در صورت کثیفی به راحتی می‌توانید آن را با آب تمیز کنید. همچنین این محصول فرآیند نصب بسیار ساده و آسانی دارد. این کاور نه تنها ظاهری شیک و کلاسیک به گوشی شما می‌بخشد، بلکه با جنس چرمی مرغوب خود، احساس لطافت و دوام را نیز به همراه دارد.

۲۲ %

۲۴۰,۰۰۰

۱۸۸,۰۰۰ تومان

کاور کلومن

کاور کلومن مدل لوکی، تعریف جدیدی از تلفیق زیبایی و امنیت برای گوشی هوشمند شما ارائه می‌دهد. با استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه، این قاب جذابیت بصری گوشی شما را حفظ کرده و در عین حال، تجربه‌ای لذت‌بخش از کاربری را به ارمغان می‌آورد. ساختار انعطاف‌پذیر TPU، نه تنها نصب و جداسازی قاب از دستگاه را به سهولت انجام می‌دهد، بلکه مقاومت بی‌نظیری در برابر ضربات احتمالی به همراه دارد. پشتی شفاف قاب، زیبایی طبیعی و اصیل گوشی را نمایان ساخته و حاشیه‌های رنگی آن، جلوه‌ای خیره‌کننده به آن می‌افزاید.

با لبه‌های برجسته در اطراف صفحه نمایش و برآمدگی محافظتی دور دوربین، کاور لوکی از هر گونه خط و خراش یا آسیب‌دیدگی به این بخش‌های حساس پیشگیری می‌کند. علاوه بر این، دکمه‌های فلزی این لوازم جانبی پوکو X6 پرو، عملکردی روان و محافظتی را برای کنترل‌های گوشی شما به ارمغان می‌آورند. طراحی دقیق و اندازه‌گیری شده کاور کلومن لوکی اطمینان می‌دهد که دسترسی به تمامی پورت‌ها و دکمه‌ها بدون هیچگونه محدودیتی ممکن است.

۲۰ %

۲۳۶,۲۰۰

۱۸۹,۰۰۰ تومان

کاور زوبینا مدل Poket

کاور زوبینا مدل Poket، گزینه‌ای ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال ترکیبی از استایل و ایمنی برای گوشی‌شان هستند. بافت سیلیکونی انعطاف‌پذیر این محافظ، همراه با پوشش خارجی از جنس چرم مصنوعی نرم، تجربه‌ای دلپذیر از لمس را به ارمغان می‌آورد. انتخاب این قاب به آسانی امکان‌پذیر است و جداسازی آن از دستگاه نیز بدون دردسر صورت می‌گیرد. طراحی دقیق لبه‌های مرتفع و محافظ دور لنز دوربین، حداکثر محافظت را در برابر خطرات احتمالی فراهم می‌کند. علاوه بر این، جزئیات ظریف و فانتزی فلزی، زیبایی گوشی را به سطحی جدید می‌برند. این قاب همچنین به همراه یک بند چرمی ارائه می‌شود که به راحتی قابل اتصال به گوشی است و امکان حمل آسان‌تری را فراهم می‌کند.

۱۳ %

۲۷۴,۸۰۰

۲۳۹,۰۰۰ تومان


لوازم جانبی پوکو X6 پرو؛ گلس محافظ


محافظ صفحه نمایش اپیکوی مدل Clear Pro

طراحی دقیق این محصول، سازگاری کامل با انواع قاب‌ها را تضمین می‌کند و کاربران می‌توانند بدون هیچ‌گونه مشکلی از حسگر اثر انگشت گوشی خود بهره‌مند شوند. این محافظ نمایشگر، بدون کاهش کیفیت تصویر، حساسیت لمسی بالایی را نیز ارائه می‌دهد و تجربه‌ای بی‌نقص را برای کاربران به همراه می‌آورد.

محافظ صفحه نمایش لایونکس مدل ANTIDUSTLNW

این گلس با لبه‌های منحنی طراحی شده که از گیر کردن به اشیاء تیز جلوگیری می‌کند و به صفحه نمایش آسیب نمی‌رساند. ویژگی آنتی استاتیک آن مانع از جذب گرد و غبار می‌شود. این گلس مقاوم در برابر ضربات ناگهانی، دارای سختی ۹H، آب‌گریز و چربی‌گریز است و لکه‌ها به راحتی از روی آن پاک می‌شوند.


لوازم جانبی پوکو X6 پرو؛ محافظ دوربین


محافظ لنز دوربین اسپریگ مدل Ring Metal

این محافظ با بهره‌گیری از تکنولوژی نانو، به طور کامل از سیستم دوربین گوشی شما محافظت می‌کند و کیفیتی بسیار بالاتر از گلس‌های شیشه‌ای ارائه می‌دهد. از ویژگی‌های برجسته این محصول می‌توان به انعطاف‌پذیری و نشکن بودن، قابلیت نظافت آسان، مقاومت در برابر قطرات آب، و وضوح و شفافیت بالا بدون حاشیه رنگی اشاره کرد.

۱۵ %

۱۲۸,۰۰۰

۱۰۸,۸۰۰ تومان

محافظ لنز دوربین ام‌گلس مدل ۳D-MG

این لوازم جانبی پوکو X6 پرو به دلیل طراحی بسیار باریک و شفافیت بالا، روی کیفیت تصاویر ثبت شده با دوربین گوشی نیز تاثیری نمی‌گذارد و به صورت همه‌جانبه از سیستم دوربین گوشی شما محافظت می‌کند. این محصول مقاوم در برابر چربی و اثرانگشت است.

۲۱ %

۸۰,۰۰۰

۶۳,۰۰۰ تومان


لوازم جانبی پوکو X6 پرو؛ شارژر و جک هدفون


شارژر دیواری شیائومی مدل ۶۷ به همراه کابل USB-C

پوکو X6 پرو با شارژر درون جعبه به کاربران تقدیم می‌شود، اما اگر به هر دلیلی قصد خرید یک شارژر جایگزین برای این گوشی را دارید، شارژر دیواری شیائومی مدل ۶۷ بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این محصول از سرعت شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند و کاملاً ایمن است.

۲۳ %

۱,۰۰۰,۰۰۰

۷۷۰,۰۰۰ تومان

مبدل USB-C به جک ۳.۵ میلی متری جوی روم مدل Ben Series

از آن جا که پوکو X6 پرو فاقد درگاه هدفون است، شما می‌توانید با استفاده از USB-C به جک ۳.۵ میلی‌متری جوی روم مدل Ben Series، این جک را به گوشی خود اضافه کنید. این محصول با روکش محافظ مقاوم در برابر فشار و ضربه، طول عمر بالایی دارد.

منبع: دیجی کالا مگ

۲۰,۳۸۰,۰۰۰ تومان

سوالات متداول

آیا پوکو X6 پرو جک هدفون دارد؟

خیر. این گوشی جک هدفون ندارد.

آیا پوکو X6 پرو جک شارژر دارد؟

بله. این گوشی همراه با شارژر ۶۷ واتی به کاربران عرضه می‌شود.

در حال حاضر آیا لوازم جانبی متعددی برای پوکو X6 پرو وجود دارد؟

بله. شما می‌توانید در فروشگاه دیجی کالا به طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی این گوشی دسترسی داشته باشید.

آیا استفاده از محافظ لنز دوربین در کیفیت تصاویر تأثیر می‌گذارد؟

خیر. در صورت استفاده از محصولات باکیفیت این اتفاق هیچ وقت برای شما رخ نخواهد داد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بهترین بازی های رایگان هدست واقعیت مجازی؛ ترکیبی از تمامی سبک‌ها • دیجی‌کالا مگ

آیا به تازگی با خرید هدست واقعیت مجازی وارد این دنیای جذاب شده‌اید اما هیچ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *