بهترین ساعت های مچی ضد آب زنانه و مردانه

یکی از ویژگی‌های قابل توجهی که هنگام خرید ساعت برای اکثر افراد اهمیت دارد قابلیت ضد آب بودن آن محسوب می‌شود. ساعت روی مچ دست قرار می‌گیرد و ممکن است هنگام شست و شوی دست‌ها یا هر موضوع دیگری خیس شود؛ بنابراین ضد آب بودن یک ساعت مزیت بزرگی به حساب می‌آید.  در این مطلب لیست کاملی از بهترین مدل ساعت ضد آب فراهم کرده‌ایم.

 

بهترین ساعت مچی ضد اب

ساعت‌های معرفی شده در ادامه همگی استانداردهای ضد آب دارند و از قیمت‌های متفاوتی نیز برخوردار شده‌اند. این نکته نیز ضروری است که استانداردهای ضد آب با یک دیگر یکسان نیستند و هرکدام میزان مقاومت متفاوتی را نشان می‌دهند. در ادامه به معرفی ساعت‌ها و میزان ضد آب بودن آن‌ها خواهیم پرداخت.

ساعت عقربه‌ای کاسیو مردانه مدل EQB-2000DC-1A

وزن 171 گرم
کاربری روزمره، رسمی
ضد آب تا 100 متر (10ATM)
جنس قاب استیل
دقت ساعت ±۱۵ ثانیه در ماه
سایر قابلیت‌ها سرعت سنج (تاچی‌ متر)، نمایش تاریخ، نشانگر روز، آلارم روزانه، تقویم تمام خودکار

در صورتی که به دنبال ساعت ضد آب هستید و نیاز به مدلی شیک و اسپرت دارید، ساعت کاسیو مدل EQB-2000DC-1A انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود. این ساعت طراحی دایره‌ای شکل دارد و برای افرادی که این مدل طراحی را می‌پسندند انتخاب مناسبی محسوب می‌شود. جنس شیشه ساعت کریستال یاقوت کبود در نظر گرفته شده تا در برابر ضربه و خط و خش مقاومت خوبی داشته باشد. جنس بند این ساعت استیل با کیفیت است و حساسیت ایجاد نمی‌کند و در مدت زمان طولانی باعث ایجاد عرق و رطوبت روی دست نمی‌شود. از مزایای قابل توجه این محصول می‌توان به داشتن موتور کوارتز سولار اشاره کرد. این موتور با انرژی خورشید و نور کار می‌کند و با استفاده از آن شارژ می‌شود. نوع نمایش ساعت کاسیو آنالوگ است و زمان را با عقربه نمایش می‌دهد. دقت ±۱۵ ثانیه در ماه، قابلیت ضد آب تا 100 متر، سرعت سنج (تاچی‌ متر)، نمایش تاریخ، نشانگر روز، آلارم روزانه، تقویم تمام خودکار، ذخیره نیرو، بند قابل تنظیم، تلفن یاب، Mobile Link (اتصال بی‌ سیم با استفاده از ‎‏‎‎بلوتوث)، دو زمانه و قاب یون اندود از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند.

 

قیمت ساعت عقربه ای کاسیو مردانه مدل EQB-2000DC-1A

 

ساعت کاسیو مردانه مدل GA-100RGB-1ADR

وزن 72 گرم
کاربری روزمره، اسپرت
ضد آب تا 200 متر (20ATM)
جنس قاب رزین، رابر
دقت ساعت ±۱۵ ثانیه در ماه
سایر قابلیت‌ها دارای تایمر شمارش معکوس حداکثر دامنه شمارش: ۲۴ ساعت محدوده قابل تنظیم برای شروع شمارش: ۱ ثانیه تا ۲۴ ساعت واحد شمارش: ۱ ثانیه ای، ۱ دقیقه‌ای و ۱ ساعتی تکرار خودکار، دارای سرعت سنج

ساعت کاسیو مردانه مدل GA-100RGB-1ADR یکی دیگر از گزینه‌های قرار گرفته در لیست بهترین ساعت ضد آب است. این محصول قیمتی مناسب در کنار قابلیت‌هایی متفاوت ارائه می‌کند. این ساعت موتوری از نوع کوارتز سولار دارد؛ همچنین می‌تواند تا عمق 200 متر در برابر آب مقاومت داشته باشد. صفحه‌نمایش این محصول از شیشه کریستال معدنی است و مقاومت خوبی در برابر خط و خش دارد. جنس بند ساعت رزین، رابر در نظر گرفته شده و قفل بند آن سگکی است. کاربری ساعت روزمره و اسپرت است؛ بنابراین می‌توانید از آن در طول روز با استایل‌های اسپرت نیز استفاده کنید. با توجه به موتور کوارتز سولار باتری این ساعت را می‌توانید از طریق نور شارژ کنید. دقت ساعت در ماه ±۱۵ ثانیه در ماه ثانیه در ماه است و زمان دقیقی را به شما نمایش می‌دهد. دارای تایمر شمارش معکوس حداکثر دامنه شمارش: ۲۴ ساعت محدوده قابل تنظیم برای شروع شمارش: ۱ ثانیه تا ۲۴ ساعت واحد شمارش: ۱ ثانیه ای، ۱ دقیقه‌ای و ۱ ساعتی تکرار خودکار، دارای سرعت سنج را می‌توان از دیگر ویژگی‌های برجسته آن نام برد.

 

قیمت ساعت کاسیو مردانه مدل GA-100RGB-1ADR

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین ساعت هوشمند ضد آب استخری

 

ساعت عقربه ای کاسیو زنانه بیبی جی مدل MSG-S500-7ADR

وزن 37 گرم
کاربری روزمره، رسمی
ضد آب تا 100 متر (10ATM)
جنس قاب رزین، استیل
دقت ساعت ±۲۰ ثانیه در ماه
سایر قابلیت‌ها

ساعت MSG-S500-7ADR محصولی است که مخصوص بانوان طراحی شده و ظاهر زیبایی دارد. دقت این ساعت ±۲۰ ثانیه در ماه در نظر گرفته شده؛ بنابراین ساعت از دقت بالایی برخوردار شده است. نوع نمایش ساعت در آن به صورت آنالوگ در نظر گرفته شده و موتور به کار برده شده در این محصول نیز سولار است. موتور ساعت از کیفیت بالایی برخوردار شده و میزان دقت خوبی را ارائه می‌کند؛ بنابراین نگرانی از بابت دقت و نمایش زمان نخواهید داشت. باتری قرار گرفته داخل این ساعت تا 1 سال دوام می‌آورد و نیازی به تعویض زود به زود آن نخواهید داشت. ساعت عقربه‌ای کاسیو زنانه بیبی جی مدل MSG-S500-7ADR می‌تواند تا عمق 100 متر در برابر آب مقاومت داشته باشد. فرم صفحه‌نمایش ساعت ضد آب کاسیو گرد است و برای خانم‌هایی با استایل رسمی طراحی شده است.

 

قیمت ساعت عقربه ای کاسیو زنانه بیبی جی مدل MSG-S500-7ADR

 

ساعت عقربه ای کوانتوم مردانه مدل HNG1010.051

وزن
کاربری روزمره، رسمی
ضد آب تا 30 متر (3ATM)
جنس قاب رزین، استیل
دقت ساعت ±۲۰ ثانیه در ماه
سایر قابلیت‌ها دارای کرنوگراف، موتور کوارتز و شیشه‌ای از جنس کریستال معدنی

ساعت عقربه ای کوانتوم مردانه مدل HNG1010.051 بندهایی از جنس رابر دارد. رابر یک نوع پلاستیک ضد آب است که در برابر پاره شدن نیز مقاومت قابل توجهی دارد. این محصول را می‌توانید تا 30 متر زیر آب ببرید بدون اینکه آسیبی به آن وارد شود. شکل قاب این ساعت گرد در نظر گرفته شده و جنسی از استیل نیز دارد. جنس استیل مقاومت محصول را در برابر آب و خط و خش تضمین می‌کند. این ساعت برای آقایانی طراحی شده که علاقه به صفحه‌نمایش بزرگ با طراحی دایره‌ای شکل دارند. این محصول به ویژگی‌های برجسته دیگری مانند کرنوگراف، موتور کوارتز و شیشه‌ای از جنس کریستال معدنی مجهز شده است.

 

قیمت ساعت عقربه ای کوانتوم مردانه مدل HNG1010.051

 

خرید ساعت مچی اسپرت در تکنولایف: قیمت ساعت اسپرت

 

ساعت عقربه‌ای کوانتوم مردانه مدل PWG936.050

 

وزن
کاربری روزمره، رسمی
ضد آب تا 30 متر (3ATM)
جنس قاب استیل
دقت ساعت
سایر قابلیت‌ها صفحه‌نمایش ضدخش، نمایش روزهای هفته و نمایشگر تاریخ

ساعت‌های عقربه‌ای همواره زیبایی خاصی به استایل مردانه می‌بخشند. یکی از بهترین مدل‌های ساعت عقربه‌ای مردانه که در مقاله بهترین مدل ساعت ضد آب قرار گرفته ساعت عقربه‌ای کوانتوم مدل PWG936.050 است. شکل صفحه نمایش این ساعت نیز مانند اکثر ساعت‌های عقربه‌ای گرد است و شیشه‌ای از جنس کریستال معدنی دارد. این ساعت ضد آب است و می‌تواند تا 30 متر زیر آب مقاومت داشته باشد و به راحتی می‌توانید از آن هنگام شنا و ورزش‌های آبی استفاده کنید. صفحه‌نمایش ضدخش، نمایش روزهای هفته و نمایشگر تاریخ از دیگر قابلیت‌های برجسته در نظر گرفته شده برای این محصول هستند. جنس بدنه ساعت کوانتوم استیل است و قفل کلیپسی محافظ دار نیز دارد. این ساعت می‌تواند گزینه خوبی برای هدیه دادن و استفاده روزانه باشد.

 

قیمت ساعت عقربه ای کوانتوم مردانه مدل PWG936.050

 

جمع‌بندی

داشتن قابلیت ضد آب بودن برای یک ساعت مزیت محسوب می‌شود و اکثر کاربران تمایل به تهیه محصولی دارند که این ویژگی را داشته باشد. لیست بالا از هر برند و قیمتی ساعتی ضد آب برای معرفی دارد و می‌توانید در صورت نیاز به خرید ساعت از مقاله فوق کمک بگیرید.

سوالات متداول

بهترین مدل ساعت عقربه ای ضد آب چیست؟

ساعت عقربه‌ای کاسیو مردانه مدل EQB-2000DC-1A با داشتن مقاومت تا عمق 100 متر در برابر آب بهترین مدل ساعت عقربه‌ای ضد آب محسوب می‌شود.

بهترین ساعت ضد آب زنانه کدام است؟

از بهترین ساعت های زنانه ضد اب می‌توان مدل ساعت عقربه ای کاسیو زنانه بیبی جی مدل MSG-S500-7ADR را نام برد.

 

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها


بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید بهترین ضدآفتاب مینرال و نحوه‌ی استفاده از آن

اگر قصد دارید زمانی از روز را زیر نور خورشید بگذرانید، باید از کرم ضدآفتاب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *